Pernai „Barclays“ Lietuvoje sukūrė beveik 500 naujų darbo vietų 

Penkerių metų sukaktį Lietuvoje šiemet švęsiantis „Barclays“ technologijų centras (BTCL) vien per 2013 m. sukūrė 486 naujas darbo vietas. Iš viso per pirmuosius 4 veiklos metus BTCL Lietuvoje įdarbino 1265 žmones. Kovo mėn. pradėjo veikti ir naujas BTCL padalinys – žmogiškųjų išteklių centras, kuriame šiuo metu jau dirba 62 darbuotojai.

„Prieš beveik 5 metus priimtas sprendimas steigti „Barclays“ technologijų centrą Lietuvoje ne tik pasiteisino, bet ir su kaupu viršijo lūkesčius – šiuo metu centre dirba 1265 žmonės. Gerus rezultatus pirmiausia lėmė labai aukšta specialistų kvalifikacija ir profesionalumas. IT centro sėkmė, augimas ir užsitarnauta gera reputacija parodė, kad „Barclays“ investicija Lietuvoje buvo puikus sprendimas“, – sako centro vadovas Giedrius Dzekunskas.

Žmogiškųjų išteklių centras – vienas iš dviejų globalių tokias paslaugas teikiančių „Barclays“ centrų. Pagrindinė jo veikla apima centralizuotą „Barclays“ darbuotojų mokymų koordinavimą, duomenų tvarkymą bei administravimą.

„Šiandien centre dirba 65 žmonės, jų skaičius turėtų dar išaugti. Mūsų artimiausi planai – tęsti kovo mėnesį pradėtas teikti mokymų administravimo paslaugas „Barclays“ darbuotojams ir toliau plėsti paslaugų katalogą – tiek paslaugų pobūdžio, tiek geografine prasme“, – pasakoja „Barclays“ žmogiškųjų išteklių valdymo centro vadovas Mariano Andrade Gonzalez.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Penkerių metų sukaktį Lietuvoje šiemet švęsiantis „Barclays“ technologijų centras (BTCL) vien per 2013 m. sukūrė 486 naujas darbo vietas. Iš viso per pirmuosius 4 veiklos metus BTCL Lietuvoje įdarbino 1265 žmones. Kovo mėn. pradėjo veikti ir naujas BTCL padalinys – žmogiškųjų išteklių centras, kuriame šiuo metu jau dirba 62 darbuotojai.

„Prieš beveik 5 metus priimtas sprendimas steigti „Barclays“ technologijų centrą Lietuvoje ne tik pasiteisino, bet ir su kaupu viršijo lūkesčius – šiuo metu centre dirba 1265 žmonės. Gerus rezultatus pirmiausia lėmė labai aukšta specialistų kvalifikacija ir profesionalumas. IT centro sėkmė, augimas ir užsitarnauta gera reputacija parodė, kad „Barclays“ investicija Lietuvoje buvo puikus sprendimas“, – sako centro vadovas Giedrius Dzekunskas.

Žmogiškųjų išteklių centras – vienas iš dviejų globalių tokias paslaugas teikiančių „Barclays“ centrų. Pagrindinė jo veikla apima centralizuotą „Barclays“ darbuotojų mokymų koordinavimą, duomenų tvarkymą bei administravimą.

„Šiandien centre dirba 65 žmonės, jų skaičius turėtų dar išaugti. Mūsų artimiausi planai – tęsti kovo mėnesį pradėtas teikti mokymų administravimo paslaugas „Barclays“ darbuotojams ir toliau plėsti paslaugų katalogą – tiek paslaugų pobūdžio, tiek geografine prasme“, – pasakoja „Barclays“ žmogiškųjų išteklių valdymo centro vadovas Mariano Andrade Gonzalez.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: