Pieno kainų karo laimėtojai - pirkėjai - Anglija.lt
 

Pieno kainų karo laimėtojai - pirkėjai 

Didiesiems prekybos centrams kylant į kainų kovą laimi pirkėjai. Norėdami pritraukti daugiau klientų, didieji prekybos centrai nusprendė atpiginti pieną. Ketvirtadienį mažmeninės prekybos giganto „Asda“ atstovai pranešė, kad dviejų pintų talpos pieno butelis bus atpigintas nuo 80 iki 50 pensų – žemiausios kainos nuo pat 2001 metų.

Tuo nepatenkinti ūkininkai piktinasi ir sako, kad naujosios kainos juos paprasčiausiai sužlugdys – rašo Timesonline.co.uk.

Nepaliaujamai kylant maisto kainoms, infliacija pasiekė aukščiausią tašką per pastaruosius 16 metų. Bene labiausiai tarp maisto produktų pabrango pieno produktai. Skaičiuojama, kad keturių asmenų šeima per savaitę bakalėjos prekėms išleidžia 25 procentais daugiau nei prieš metus – 127 svarus.

Šią savaitę „Tesco“ pristatė „Fresh ’n’ Lo“ pieną, kurio kaina – 1,06 svaro už dvilitrinį butelį. Trečiadienį „Asda“ ir „Sainsbury’s“ žengė atsakomąjį žingsnį ir tokios pat talpos pieno butelį atpigino iki 99 pensų.

Po vakarykščio „Asda“ pranešimo apie naujausią pieno kainų keitimą, mažmenininkė „Aldi“ pareiškė peržiūrėsianti pieno kainas. „Tesco“ ir „Sainsbury’s“ pranešė neturintys planų keisti pieno kainų, tačiau teigė piginantys kitus produktus. Dėl šios priežasties organiški produktai šiuose prekybos tinkluose turėtų atpigti maždaug 25 procentais.

Didiesiems prekybos centrams kylant į kainų kovą laimi pirkėjai. Norėdami pritraukti daugiau klientų, didieji prekybos centrai nusprendė atpiginti pieną. Ketvirtadienį mažmeninės prekybos giganto „Asda“ atstovai pranešė, kad dviejų pintų talpos pieno butelis bus atpigintas nuo 80 iki 50 pensų – žemiausios kainos nuo pat 2001 metų.

Tuo nepatenkinti ūkininkai piktinasi ir sako, kad naujosios kainos juos paprasčiausiai sužlugdys – rašo Timesonline.co.uk.

Nepaliaujamai kylant maisto kainoms, infliacija pasiekė aukščiausią tašką per pastaruosius 16 metų. Bene labiausiai tarp maisto produktų pabrango pieno produktai. Skaičiuojama, kad keturių asmenų šeima per savaitę bakalėjos prekėms išleidžia 25 procentais daugiau nei prieš metus – 127 svarus.

Šią savaitę „Tesco“ pristatė „Fresh ’n’ Lo“ pieną, kurio kaina – 1,06 svaro už dvilitrinį butelį. Trečiadienį „Asda“ ir „Sainsbury’s“ žengė atsakomąjį žingsnį ir tokios pat talpos pieno butelį atpigino iki 99 pensų.

Po vakarykščio „Asda“ pranešimo apie naujausią pieno kainų keitimą, mažmenininkė „Aldi“ pareiškė peržiūrėsianti pieno kainas. „Tesco“ ir „Sainsbury’s“ pranešė neturintys planų keisti pieno kainų, tačiau teigė piginantys kitus produktus. Dėl šios priežasties organiški produktai šiuose prekybos tinkluose turėtų atpigti maždaug 25 procentais.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: