Pirkėjai į prekybos centrus viliojami ir pigiu mobiliuoju ryšiu - Anglija.lt
 

Pirkėjai į prekybos centrus viliojami ir pigiu mobiliuoju ryšiu 

Besitęsiant mažmeninės prekybos gigantų kovai dėl pirkėjų, toliau krenta kainos. „Asda“ prekybos tinklas paskelbė per pusę mažinantis savo mobiliojo ryšio klientų išankstinio mokėjimo („Pay as you go“) tarifus, rašo Timesonline.co.uk. Tokį žingsnį prekybos centras žengia tuo metu, kai kiti konkurentai, tarp jų ir didžiausias pasaulyje mobiliojo ryšio tiekėjas „Vodafone“ elgiasi priešingai – kainas didina.

„Asda“ atstovai pranešė, kad nuo rugsėjo 1 – osios skambučių kainas savo vartotojams sumažins nuo 16p iki 8p už minutę, o trumposios žinutės kainą nuo 5p iki 4p. 150 tūkstančių mobiliojo ryšio klientų turinti „Asda“ dabar teigia esanti pigiausia išankstinio mokėjimo paslaugų tiekėja šalyje pralenkusi kitą pigų ryšio tiekėją „Ikea“. Šis baldų gigantas iš Švedijos šį mėnesį lojalumo kortelę turintiems klientams pristatė planą, pagal kurį išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojai už vieną minutę pokalbių telefonu turi mokėti 9 pensus.

Tuo tarpu kai didieji prekybos centrai kovoja dėl kąsnio 47 milijonų klientų turinčioje išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio rinkoje, tradiciniai šios rinkos žaidėjai kainas didina. Nuo kito mėnesio „Vodafone“ minimalias kainas „Pay as you go“ vartotojams padidins bent 30 procentų - nuo15p iki 20p už minutę. „O2“ , „T-Mobile“ bei „Orange“ pokalbių tarifus taip pat pabrangino.

Rinkos analitikai sako, kad „Asda“ prekybos tinklas, savo mobiliojo ryšio paslaugoms teikti naudojantis „Vodafone“ tinklą, sprendimą atpiginti mobiliojo ryšio tarifus greičiausiai priėmė norėdamas padidinti savo pirkėjų lojalumą bei prekės ženklo žinomumą, o ne siekdamas pasipelnyti.

Kaip Anglija.lt jau rašė, praėjusią savaitę konkurencinėje kovoje „Asda“, „Tesco“ bei „Sainsbury‘s“ atpigino pieną.

Besitęsiant mažmeninės prekybos gigantų kovai dėl pirkėjų, toliau krenta kainos. „Asda“ prekybos tinklas paskelbė per pusę mažinantis savo mobiliojo ryšio klientų išankstinio mokėjimo („Pay as you go“) tarifus, rašo Timesonline.co.uk. Tokį žingsnį prekybos centras žengia tuo metu, kai kiti konkurentai, tarp jų ir didžiausias pasaulyje mobiliojo ryšio tiekėjas „Vodafone“ elgiasi priešingai – kainas didina.

„Asda“ atstovai pranešė, kad nuo rugsėjo 1 – osios skambučių kainas savo vartotojams sumažins nuo 16p iki 8p už minutę, o trumposios žinutės kainą nuo 5p iki 4p. 150 tūkstančių mobiliojo ryšio klientų turinti „Asda“ dabar teigia esanti pigiausia išankstinio mokėjimo paslaugų tiekėja šalyje pralenkusi kitą pigų ryšio tiekėją „Ikea“. Šis baldų gigantas iš Švedijos šį mėnesį lojalumo kortelę turintiems klientams pristatė planą, pagal kurį išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojai už vieną minutę pokalbių telefonu turi mokėti 9 pensus.

Tuo tarpu kai didieji prekybos centrai kovoja dėl kąsnio 47 milijonų klientų turinčioje išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio rinkoje, tradiciniai šios rinkos žaidėjai kainas didina. Nuo kito mėnesio „Vodafone“ minimalias kainas „Pay as you go“ vartotojams padidins bent 30 procentų - nuo15p iki 20p už minutę. „O2“ , „T-Mobile“ bei „Orange“ pokalbių tarifus taip pat pabrangino.

Rinkos analitikai sako, kad „Asda“ prekybos tinklas, savo mobiliojo ryšio paslaugoms teikti naudojantis „Vodafone“ tinklą, sprendimą atpiginti mobiliojo ryšio tarifus greičiausiai priėmė norėdamas padidinti savo pirkėjų lojalumą bei prekės ženklo žinomumą, o ne siekdamas pasipelnyti.

Kaip Anglija.lt jau rašė, praėjusią savaitę konkurencinėje kovoje „Asda“, „Tesco“ bei „Sainsbury‘s“ atpigino pieną.

 (Komentarų: 5)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: