Po "Brexit" Londonas gali paskęsti smoge - Anglija.lt
 

Po "Brexit" Londonas gali paskęsti smoge 

Londoną pradės gaubti ne rūkas, o smogas, jeigu Jungtinei Karalystei (JK) pasitraukus iš Europos Sąjungos (ES) bus sušvelninti oro taršos reguliavimo įstatymai.

JK nespėjus galutinai pasitraukti iš ES, ji būtinai turi užtikrinti, kad oro tarša neviršytų bloko nustatytų ribų.

Kol kas niekas negali pasakyti, ar šaliai pasitraukus iš Bendrijos ir toliau bus laikomasi tokių oro taršos reguliavimo taisyklių, kaip ir anksčiau, priklausant ES.

"Po „Brexit“ iš vyriausybės bus sunkiau reikalauti atsakomybės dėl oro kokybės standartų laikymosi“, – teigė agentūros „S&P“ infrastruktūros reitingų direktorius Michaelas Wilkinsas.

Londonas jau ne kartą yra pasižymėjęs, kaip ES oro taršos reguliavimo taisyklių pažeidėjas. Šiais metais aštuonias dienas iš eilės azoto dioksido koncentracija miesto ore viršijo leistiną normą.

Pasak tarptautinę energetikos agentūrą, daugiausia oro taršos mieste sukelia transporto priemonių išmetamosios dujos.

Pasaulio sveikatos organizacija suskaičiavo, kad oro taršos padariniai JK per metus kainuoja 62 mlrd. svaro sterlingų.

ES oro taršos reguliavimo taisyklės JK formaliai galios, kol šalis visiškai nenutrauks narystės. Tai gali užtrukti 2 metus. JK išstojusi iš ES į bloko reikalavimus galės ir neatsižvelgti, net jeigu ir toliau dalyvaus Europos ekonominėje erdvėje.

Europos Teisingumo Teismo 2011 m. JK vyriausybę buvo padavęs į teismą, nes ši nesugebėjo sumažinti oro taršos.

Parengta pagal ELTA informaciją

Londoną pradės gaubti ne rūkas, o smogas, jeigu Jungtinei Karalystei (JK) pasitraukus iš Europos Sąjungos (ES) bus sušvelninti oro taršos reguliavimo įstatymai.

JK nespėjus galutinai pasitraukti iš ES, ji būtinai turi užtikrinti, kad oro tarša neviršytų bloko nustatytų ribų.

Kol kas niekas negali pasakyti, ar šaliai pasitraukus iš Bendrijos ir toliau bus laikomasi tokių oro taršos reguliavimo taisyklių, kaip ir anksčiau, priklausant ES.

"Po „Brexit“ iš vyriausybės bus sunkiau reikalauti atsakomybės dėl oro kokybės standartų laikymosi“, – teigė agentūros „S&P“ infrastruktūros reitingų direktorius Michaelas Wilkinsas.

Londonas jau ne kartą yra pasižymėjęs, kaip ES oro taršos reguliavimo taisyklių pažeidėjas. Šiais metais aštuonias dienas iš eilės azoto dioksido koncentracija miesto ore viršijo leistiną normą.

Pasak tarptautinę energetikos agentūrą, daugiausia oro taršos mieste sukelia transporto priemonių išmetamosios dujos.

Pasaulio sveikatos organizacija suskaičiavo, kad oro taršos padariniai JK per metus kainuoja 62 mlrd. svaro sterlingų.

ES oro taršos reguliavimo taisyklės JK formaliai galios, kol šalis visiškai nenutrauks narystės. Tai gali užtrukti 2 metus. JK išstojusi iš ES į bloko reikalavimus galės ir neatsižvelgti, net jeigu ir toliau dalyvaus Europos ekonominėje erdvėje.

Europos Teisingumo Teismo 2011 m. JK vyriausybę buvo padavęs į teismą, nes ši nesugebėjo sumažinti oro taršos.

Parengta pagal ELTA informaciją

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: