Politikų interneto svetainės didmiesčių gyventojams neįdomios - apklausa - Anglija.lt
 

Politikų interneto svetainės didmiesčių gyventojams neįdomios - apklausa 

Prieš rinkimus politikai įjunko kurti internete savo svetaines, rašo interneto dienoraščius ir bendrauja socialiniuose tinkluose, tačiau rinkėjams tokios partijų pastangos reklamuotis elektroninėje erdvėje nerūpi.

Savaitraščio "Veido" užsakymu skambučių centro "Apklausos.LT" atliktos apklausos duomenimis, 76,5 proc. šalies didmiesčių gyventojų nesilanko politikų tinklalapiuose internete, tai darantys sakė 6,1 proc. apklaustųjų, 17,3 respondentų tai politikų tinklalapiuose apsilankantys kartais.

Pasiteiravus, kokios partijos reklama internete labiausiai pastebima prieš rinkimus, 11,87 proc. apklaustųjų minėjo Darbo partiją, 9,4 proc. - socialdemokratus, 8,1 proc. - "Tvarką ir teisingumą", 3,7 proc. - Liberalų ir centro sąjungą, 2,8 proc. - konservatorius, 1,9 proc. - Naująją sąjungą, 1,1 proc. - Tautos prisikėlimo partiją.

Tačiau politinę reklamą internete iš visų žiniasklaidos priemonių įtaigiausia sakė laikantys 5,2 proc. apklaustųjų. 65,7 proc. įtaigiausia terpe reklamai sakė laikantys televiziją, 13,6 proc.- nacionalinę spaudą, 8,1 proc. - regioninę spaudą, 3,7 - radiją.

Eiliniai Seimo rinkimai vyks spalio 12 dieną.

Prieš rinkimus politikai įjunko kurti internete savo svetaines, rašo interneto dienoraščius ir bendrauja socialiniuose tinkluose, tačiau rinkėjams tokios partijų pastangos reklamuotis elektroninėje erdvėje nerūpi.

Savaitraščio "Veido" užsakymu skambučių centro "Apklausos.LT" atliktos apklausos duomenimis, 76,5 proc. šalies didmiesčių gyventojų nesilanko politikų tinklalapiuose internete, tai darantys sakė 6,1 proc. apklaustųjų, 17,3 respondentų tai politikų tinklalapiuose apsilankantys kartais.

Pasiteiravus, kokios partijos reklama internete labiausiai pastebima prieš rinkimus, 11,87 proc. apklaustųjų minėjo Darbo partiją, 9,4 proc. - socialdemokratus, 8,1 proc. - "Tvarką ir teisingumą", 3,7 proc. - Liberalų ir centro sąjungą, 2,8 proc. - konservatorius, 1,9 proc. - Naująją sąjungą, 1,1 proc. - Tautos prisikėlimo partiją.

Tačiau politinę reklamą internete iš visų žiniasklaidos priemonių įtaigiausia sakė laikantys 5,2 proc. apklaustųjų. 65,7 proc. įtaigiausia terpe reklamai sakė laikantys televiziją, 13,6 proc.- nacionalinę spaudą, 8,1 proc. - regioninę spaudą, 3,7 - radiją.

Eiliniai Seimo rinkimai vyks spalio 12 dieną.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: