Pradėjo veiklą šeštasis Londono oro uostas - Anglija.lt
 

Pradėjo veiklą šeštasis Londono oro uostas 

Po 100 milijonų svarų kainavusios rekonstrukcijos duris atvėręs oro uostas Southende sukėlė pagrindinių konkurentų Stanstede nerimą, skelbia „London Evening Standard“.

Oro linijų „EasyJet“, kurios iš šio oro uosto skraidys į devynias Europos šalis, vadovė Carolyn McCall patikino, jog Southendas gali pasiūlyti keleiviams greitesnį ir pigesnį susisiekimą su Londonu nei varžovas iš Essexo.

Moteris pripažino, kad Stanstedas „visuomet išliks didesnis“, tačiau Southendo oro uostas, anot jos, yra „puikus ir labai gerai suprojektuotas“, todėl abu oro uostai turės kietai pakovoti dėl keleivių simpatijų.

Šiuo metu Southende per metus gali pakilti ir nusileisti du milijonai lėktuvų, tačiau šie skaičiai ateityje gali ir patrigubėti. Iš šio oro uosto jau vyksta skrydžiai į Amsterdamą, Alikantę, Barseloną, Belfastą, Faro, Ibizą, Malagą, Maljorką ir kitus Europos miestus.

Oro uosto vadovybę giriasi, jog išvykstantieji keleiviai apsaugos tikrinimui sugaiš tik 4 minutes, o atvykstantieji nuo lėktuvo durų iki traukinio galės nuvykti per 15 minučių.

Po 100 milijonų svarų kainavusios rekonstrukcijos duris atvėręs oro uostas Southende sukėlė pagrindinių konkurentų Stanstede nerimą, skelbia „London Evening Standard“.

Oro linijų „EasyJet“, kurios iš šio oro uosto skraidys į devynias Europos šalis, vadovė Carolyn McCall patikino, jog Southendas gali pasiūlyti keleiviams greitesnį ir pigesnį susisiekimą su Londonu nei varžovas iš Essexo.

Moteris pripažino, kad Stanstedas „visuomet išliks didesnis“, tačiau Southendo oro uostas, anot jos, yra „puikus ir labai gerai suprojektuotas“, todėl abu oro uostai turės kietai pakovoti dėl keleivių simpatijų.

Šiuo metu Southende per metus gali pakilti ir nusileisti du milijonai lėktuvų, tačiau šie skaičiai ateityje gali ir patrigubėti. Iš šio oro uosto jau vyksta skrydžiai į Amsterdamą, Alikantę, Barseloną, Belfastą, Faro, Ibizą, Malagą, Maljorką ir kitus Europos miestus.

Oro uosto vadovybę giriasi, jog išvykstantieji keleiviai apsaugos tikrinimui sugaiš tik 4 minutes, o atvykstantieji nuo lėktuvo durų iki traukinio galės nuvykti per 15 minučių.

 (Komentarų: 12)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: