Pradėjo veikti „Ryanair“ naujovės 

Europos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ sekmadienį, gruodžio 22 dieną, paskelbė, kad jos tinklalapyje Ryanair.com pradėjo veikti klientų registracijos paslauga „My Ryanair“.

Kaip nurodo įmonė, visi „Ryanair“ klientai dabar gali susikurti savo asmeninę paskyrą ir saugoti savo duomenis internete. Tai padės jiems greičiau rezervuoti skrydžius ir greičiau atlikti registraciją skrydžiui internetu.

„Ryanair“ su džiaugsmu pristato klientų registracijos paslaugą „My Ryanair“ ryanair.com svetainėje. Ji leis mūsų klientams saugiai saugoti savo asmeninius duomenis internete, kurie užtikrins spartesnę rezervaciją ir greitesnes registracijos skrydžiams paslaugas, taip pat leis ateityje naudotis šiuo metu kuriamais verslo ir šeimos produktais. Nuo praėjusio ketvirtadienio, kai pradėjo veikti „My Ryanair“ paslauga, ja pasinaudojo jau daugiau kaip 10 tūkst. klientų“, - pranešime cituojama „Ryanair“ atstovė Elina Hakkarainen.

„Ryanair“ taip pat skelbia įvedanti ir kitas keleivių aptarnavimo naujoves: atnaujintą Ryanair.com svetainę, kurioje rezervacija sutrumpėjo nuo 17 iki 5 paspaudimų, 24 valandų periodą nedidelėms užsakymo klaidoms pakoreguoti, „tyliuosius skrydžius“, kurių metu nuo 21 val. iki 8 val. lėktuvų salonuose nebus blaškomas keleivių dėmesys, nemokamą antrą mažą rankinį bagažą, sumažintus oro uostų mokesčius už bagažą (nuo sausio 3 dienos) bei galimybę pasirinkti sėdėjimo vietą visuose skrydžiuose (nuo vasario 1 dienos).

Anglija.lt

Europos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ sekmadienį, gruodžio 22 dieną, paskelbė, kad jos tinklalapyje Ryanair.com pradėjo veikti klientų registracijos paslauga „My Ryanair“.

Kaip nurodo įmonė, visi „Ryanair“ klientai dabar gali susikurti savo asmeninę paskyrą ir saugoti savo duomenis internete. Tai padės jiems greičiau rezervuoti skrydžius ir greičiau atlikti registraciją skrydžiui internetu.

„Ryanair“ su džiaugsmu pristato klientų registracijos paslaugą „My Ryanair“ ryanair.com svetainėje. Ji leis mūsų klientams saugiai saugoti savo asmeninius duomenis internete, kurie užtikrins spartesnę rezervaciją ir greitesnes registracijos skrydžiams paslaugas, taip pat leis ateityje naudotis šiuo metu kuriamais verslo ir šeimos produktais. Nuo praėjusio ketvirtadienio, kai pradėjo veikti „My Ryanair“ paslauga, ja pasinaudojo jau daugiau kaip 10 tūkst. klientų“, - pranešime cituojama „Ryanair“ atstovė Elina Hakkarainen.

„Ryanair“ taip pat skelbia įvedanti ir kitas keleivių aptarnavimo naujoves: atnaujintą Ryanair.com svetainę, kurioje rezervacija sutrumpėjo nuo 17 iki 5 paspaudimų, 24 valandų periodą nedidelėms užsakymo klaidoms pakoreguoti, „tyliuosius skrydžius“, kurių metu nuo 21 val. iki 8 val. lėktuvų salonuose nebus blaškomas keleivių dėmesys, nemokamą antrą mažą rankinį bagažą, sumažintus oro uostų mokesčius už bagažą (nuo sausio 3 dienos) bei galimybę pasirinkti sėdėjimo vietą visuose skrydžiuose (nuo vasario 1 dienos).

 (Komentarų: 5)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: