Prekybos centrai pradeda sveikos gyvensenos iniciatyvą - Anglija.lt
 

Prekybos centrai pradeda sveikos gyvensenos iniciatyvą 

Septyni didieji Britanijos maisto prekybos centrų tinklai priėmė vyriausybės inicijuotą „atsakomybės susitarimą“, kurio tikslas pagerinti visuomenės sveikatą išvengiant griežto prievartinio reguliavimo, skelbia „London Evening Standard“.
Prie iniciatyvos prisijungė „Asda“, „Marks & Spencer“, „Morrisons“, „Sainsbury's“, „Tesco“, „The Co-operative“ ir „Waitrose“ supermarketai.

Siekiama, kad pirkėjai, rinkdamiesi maisto produktus ir gėrimus parduotuvėse gautų kuo daugiau informacijos apie juose esančias sveikatai pavojingas medžiagas. Tuo tikslu ant gaminių etikečių ir parduotuvių informacijos stenduose raginama pateikti informacijos apie produktų sudėtyje esančius nesveiką cukrų, druską ir riebalus bei įspėti apie alkoholio žalą.

Manoma, kad būdami geriau susipažinę su maisto produktų sudėtimi, žmonės patys noriai rinksis sveikesnį maistą.

Be to, programoje dalyvaujantys gamintojai taip pat pasižadėjo kai kuriuose savo produktuose sumažinti nesveikus priedus. „Asda“ savo ruožtu įsipareigojo savo tinklo parduotuvėse iki balandžio mėnesio pabaigos pašalinti alkoholinius gėrimus iš labiausiai matomų vietų.

Tačiau ši vyriausybės inicijuota sveikos mitybos programa vertinama nevienareikšmiškai. Britų medikų asociacija, Alkoholio studijų institutas bei dar kelios svarbios medicinos ir mokslo organizacijos atsisakė dalyvauti programoje protestuodami dėl to, kad joje dalyvauja ir alkoholinių gėrimų gamintojai, tokie kaip „Heineken“.

Kompanija „Heineken“ , atstovaujanti populiarius prekybos ženklus „Foster's“, „John Smith's, Strongbow“, „Bulmers“ pareiškė ant savo gaminių etikečių nurodysianti informaciją apie alkoholio žalą ir netgi pašalinsianti alkoholį iš vieno gaminamo gėrimo sudėties. Tiesa, neskelbiama, iš kurio.

Septyni didieji Britanijos maisto prekybos centrų tinklai priėmė vyriausybės inicijuotą „atsakomybės susitarimą“, kurio tikslas pagerinti visuomenės sveikatą išvengiant griežto prievartinio reguliavimo, skelbia „London Evening Standard“.
Prie iniciatyvos prisijungė „Asda“, „Marks & Spencer“, „Morrisons“, „Sainsbury's“, „Tesco“, „The Co-operative“ ir „Waitrose“ supermarketai.

Siekiama, kad pirkėjai, rinkdamiesi maisto produktus ir gėrimus parduotuvėse gautų kuo daugiau informacijos apie juose esančias sveikatai pavojingas medžiagas. Tuo tikslu ant gaminių etikečių ir parduotuvių informacijos stenduose raginama pateikti informacijos apie produktų sudėtyje esančius nesveiką cukrų, druską ir riebalus bei įspėti apie alkoholio žalą.

Manoma, kad būdami geriau susipažinę su maisto produktų sudėtimi, žmonės patys noriai rinksis sveikesnį maistą.

Be to, programoje dalyvaujantys gamintojai taip pat pasižadėjo kai kuriuose savo produktuose sumažinti nesveikus priedus. „Asda“ savo ruožtu įsipareigojo savo tinklo parduotuvėse iki balandžio mėnesio pabaigos pašalinti alkoholinius gėrimus iš labiausiai matomų vietų.

Tačiau ši vyriausybės inicijuota sveikos mitybos programa vertinama nevienareikšmiškai. Britų medikų asociacija, Alkoholio studijų institutas bei dar kelios svarbios medicinos ir mokslo organizacijos atsisakė dalyvauti programoje protestuodami dėl to, kad joje dalyvauja ir alkoholinių gėrimų gamintojai, tokie kaip „Heineken“.

Kompanija „Heineken“ , atstovaujanti populiarius prekybos ženklus „Foster's“, „John Smith's, Strongbow“, „Bulmers“ pareiškė ant savo gaminių etikečių nurodysianti informaciją apie alkoholio žalą ir netgi pašalinsianti alkoholį iš vieno gaminamo gėrimo sudėties. Tiesa, neskelbiama, iš kurio.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: