Prekybos tinkle „Sainsbury’s” - lietuviškos krabų lazdelės - Anglija.lt
 

Prekybos tinkle „Sainsbury’s” - lietuviškos krabų lazdelės 

Viename didžiausių Jungtinės Karalystės prekybos tinklų „Sainsbury’s” jau parduodama “Vičiūnų” įmonių grupės produkcija iš surimio – atšaldytos krabų lazdelės. Šias pozicijas „Sainsbury’s” tinkle Lietuvos bendrovė atkovojo iš Didžiosios Britanijos gamintojo “Young’s Seafood”.

„Sainsbury’s” užima apie 17 proc. Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkos ir šalyje turi daugiau nei 1000 pardavimo taškų.

„Su britų prekybos milžinu derėjomės daugiau nei dvejus metus. Per tą laiką buvo derinamos receptūros, į mūsų fabrikus važiuodavo auditai, rengtos gaminių degustacijos, derinami gamybos procesai ir dokumentacija pagal prekybos tinklo reikalavimus. Britanijos prekybininkai mums iškėlė labai aukštus kokybės kriterijus - mes juos atitikome. Iš tiesų „Sainsbury’s” sprendimas prekiauti mūsų produkcija yra didelė pergalė visai Lietuvai, nes tai rodo mūsų šalies pajėgumus gaminti pasaulinio lygio produkciją“, - teigė „Vičiūnų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas Visvaldas Matijošaitis.

Britų prekybos tinklas planuoja vėliau savo pirkėjams pasiūlyti ir daugiau „Vičiūnų“ grupės gaminamos produkcijos - „Sainsbury’s” stengiasi vietoj šaldytų produktų pirkėjams siūlyti kuo daugiau atšaldyto šviežio maisto. Savo ruožtu V. Matijošaitis pabrėžia, kad ši nauja prekybos tinklo kryptis atveria kelią naujiems grupės gaminiams, kurie gali būti siūlomi britams.

Iki šiol “Vičiūnų” grupės produkcija buvo prekiaujama Jungtinėje Karalystėje veikiančiuose tinkluose “Waitrose“, „Morrisons“, „Aldi“ ir „Costco“.

„Vičiūnai“ yra pasauliniai surimio produktų gamybos lyderiai. Savo produkciją įmonių grupė eksportuoja į 40 pasaulio šalių.

Viename didžiausių Jungtinės Karalystės prekybos tinklų „Sainsbury’s” jau parduodama “Vičiūnų” įmonių grupės produkcija iš surimio – atšaldytos krabų lazdelės. Šias pozicijas „Sainsbury’s” tinkle Lietuvos bendrovė atkovojo iš Didžiosios Britanijos gamintojo “Young’s Seafood”.

„Sainsbury’s” užima apie 17 proc. Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos rinkos ir šalyje turi daugiau nei 1000 pardavimo taškų.

„Su britų prekybos milžinu derėjomės daugiau nei dvejus metus. Per tą laiką buvo derinamos receptūros, į mūsų fabrikus važiuodavo auditai, rengtos gaminių degustacijos, derinami gamybos procesai ir dokumentacija pagal prekybos tinklo reikalavimus. Britanijos prekybininkai mums iškėlė labai aukštus kokybės kriterijus - mes juos atitikome. Iš tiesų „Sainsbury’s” sprendimas prekiauti mūsų produkcija yra didelė pergalė visai Lietuvai, nes tai rodo mūsų šalies pajėgumus gaminti pasaulinio lygio produkciją“, - teigė „Vičiūnų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas Visvaldas Matijošaitis.

Britų prekybos tinklas planuoja vėliau savo pirkėjams pasiūlyti ir daugiau „Vičiūnų“ grupės gaminamos produkcijos - „Sainsbury’s” stengiasi vietoj šaldytų produktų pirkėjams siūlyti kuo daugiau atšaldyto šviežio maisto. Savo ruožtu V. Matijošaitis pabrėžia, kad ši nauja prekybos tinklo kryptis atveria kelią naujiems grupės gaminiams, kurie gali būti siūlomi britams.

Iki šiol “Vičiūnų” grupės produkcija buvo prekiaujama Jungtinėje Karalystėje veikiančiuose tinkluose “Waitrose“, „Morrisons“, „Aldi“ ir „Costco“.

„Vičiūnai“ yra pasauliniai surimio produktų gamybos lyderiai. Savo produkciją įmonių grupė eksportuoja į 40 pasaulio šalių.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: