Prispausti britai atostogas svetur keičia į kempingus 

Britų šeimos atsisako kasmetinių atostogų Europoje ir jas keičia į pigesnį turistavimą Britanijoje. Anot ekspertų, tai labiausiai lėmė euro atžvilgiu susilpnėjęs svaras bei augančios kelionių kainos.

Tuo metu, kai turistiniu inventoriumi prekiaujanti bendrovė „Blacks Leisure“ pardavė mažiau su kelionių mada susijusių produktų, išaugo iškylavimui skirtos įrangos pardavimai. Planuojama, kad liepos mėnesį jie bus 6 procentais didesni nei praėjusią vasarą.

Bendrovės vadovas Neilas Gillisas sako, kad darydami rinkos tyrimą jie skambino į visoje Jungtinėje Karalystėje veikiančius kempingus ir klausė apie čia atvykstančių poilsiautojų skaičių. Anot vyro, bendra tendencija tokia, jog šiais metais kempingai sulaukia maždaug 10 procentų turistų daugiau nei ankstesniais metais.

Anot verslininko, tokią tendenciją būtų galima paaiškinti britų bandymu taupyti ir tuo, jog svaras nusilpo euro atžvilgiu - už turimus pinigus žmonės gautų prastesnes paslaugas nei anksčiau.

N. Gillis teigimu, kempingų savininkai dar didesnio klientų antplūdžio tikisi ateinančiais metais. Prognozuojama, jog tada jų srautas bus 20 procentų didesnis nei dabar.

Perkamiausias įmonės produktas šiuo metu – keturvietė šeimyninė palapinė, tuo tarpu birželio mėnesį – palapinė specialiai pritaikyta muzikos festivaliams.

Įmonės pardavimai labiausiai, net 15,5 procento, krito banglenčių sporto reikmenimis prekiaujančiame padalinyje.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Britų šeimos atsisako kasmetinių atostogų Europoje ir jas keičia į pigesnį turistavimą Britanijoje. Anot ekspertų, tai labiausiai lėmė euro atžvilgiu susilpnėjęs svaras bei augančios kelionių kainos.

Tuo metu, kai turistiniu inventoriumi prekiaujanti bendrovė „Blacks Leisure“ pardavė mažiau su kelionių mada susijusių produktų, išaugo iškylavimui skirtos įrangos pardavimai. Planuojama, kad liepos mėnesį jie bus 6 procentais didesni nei praėjusią vasarą.

Bendrovės vadovas Neilas Gillisas sako, kad darydami rinkos tyrimą jie skambino į visoje Jungtinėje Karalystėje veikiančius kempingus ir klausė apie čia atvykstančių poilsiautojų skaičių. Anot vyro, bendra tendencija tokia, jog šiais metais kempingai sulaukia maždaug 10 procentų turistų daugiau nei ankstesniais metais.

Anot verslininko, tokią tendenciją būtų galima paaiškinti britų bandymu taupyti ir tuo, jog svaras nusilpo euro atžvilgiu - už turimus pinigus žmonės gautų prastesnes paslaugas nei anksčiau.

N. Gillis teigimu, kempingų savininkai dar didesnio klientų antplūdžio tikisi ateinančiais metais. Prognozuojama, jog tada jų srautas bus 20 procentų didesnis nei dabar.

Perkamiausias įmonės produktas šiuo metu – keturvietė šeimyninė palapinė, tuo tarpu birželio mėnesį – palapinė specialiai pritaikyta muzikos festivaliams.

Įmonės pardavimai labiausiai, net 15,5 procento, krito banglenčių sporto reikmenimis prekiaujančiame padalinyje.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: