Pristatytas naujas Londono autobusų modelis - Anglija.lt
 

Pristatytas naujas Londono autobusų modelis 

Vienas žinomiausių Londono simbolių – raudonas dviaukštis autobusas „Routemaster“, šnekamojoje kalboje vadinamas tiesiog „doubledecker“. Pradėtas gaminti 1954 metais ir sulaukęs daugybės modifikacijų, jau pusšimtį metų „Routemaster“ tebevežioja londoniečius ir turistus.

Prieš kelias dienas visuomenei buvo pristatytas naujas legendinio „Routemaster“ įpėdinis. Londono meras Borisas Johnsonas teigia, kad šie dviaukščiai autobusai, į gatves išvažiuosiantys 2012 metais, yra „nostalgijos ir naujausių technologijų kombinacija“.

Tikinama, jog autobusas taupiai naudos degalus ir bus tylesnis nei jo pirmtakai.
Naująjį „doubledeckerio“ dizainą sukūrė Thomas Heatherwick, įkvėpimo sėmęsis iš senojo autobuso interjero. Tad autobusas vėl turės tradicinę atvirą platformą, ant kurios įlipantys keleiviai galės užšokti, o vairuotojo kabinoje numatyta vieta ir konduktoriui.

Naujojo „Routemaster“ dizainas sulaukė teigiamos reakcijos, tačiau kai kurie kritikai skeptiškai įvertino atvirą platformą autobuso gale, „keliančia susirūpinimą dėl keleivių saugumo“.

Jiems užkliuvo ir tai, kad Londono visuomeninio transporto įmonei patiriant spaudimą dėl taupymo, naujuosiuose autobusuose numatyta ne vieno, bet dviejų darbuotojų komanda.

Vienas žinomiausių Londono simbolių – raudonas dviaukštis autobusas „Routemaster“, šnekamojoje kalboje vadinamas tiesiog „doubledecker“. Pradėtas gaminti 1954 metais ir sulaukęs daugybės modifikacijų, jau pusšimtį metų „Routemaster“ tebevežioja londoniečius ir turistus.

Prieš kelias dienas visuomenei buvo pristatytas naujas legendinio „Routemaster“ įpėdinis. Londono meras Borisas Johnsonas teigia, kad šie dviaukščiai autobusai, į gatves išvažiuosiantys 2012 metais, yra „nostalgijos ir naujausių technologijų kombinacija“.

Tikinama, jog autobusas taupiai naudos degalus ir bus tylesnis nei jo pirmtakai.
Naująjį „doubledeckerio“ dizainą sukūrė Thomas Heatherwick, įkvėpimo sėmęsis iš senojo autobuso interjero. Tad autobusas vėl turės tradicinę atvirą platformą, ant kurios įlipantys keleiviai galės užšokti, o vairuotojo kabinoje numatyta vieta ir konduktoriui.

Naujojo „Routemaster“ dizainas sulaukė teigiamos reakcijos, tačiau kai kurie kritikai skeptiškai įvertino atvirą platformą autobuso gale, „keliančia susirūpinimą dėl keleivių saugumo“.

Jiems užkliuvo ir tai, kad Londono visuomeninio transporto įmonei patiriant spaudimą dėl taupymo, naujuosiuose autobusuose numatyta ne vieno, bet dviejų darbuotojų komanda.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: