Raginama gerinti traukinių punktualumą 

Nepriklausomi ekspertai ragina geležinkelio kompanijas peržiūrėti metodus, kuriais matuojamas jų traukinių punktualumas, skelbia BBC. Šiuo metu traukinio punktualumas nustatomas pagal tai, kada jis atvyksta į galinę stotį, bet nekreipiamas dėmesys į tai, ar laiku jis pasirodo pakeliui esančiose stotelėse.

„A Passenger Focus“ atlikto tyrimo išvadose konstatuojama, kad geležinkeliu darbo reikalais kasdien važiuojantys žmonės tampa nepatenkinti, jei traukinys vėluoja daugiau nei minutę. Keliaujantys verslo reikalais ar atostogautojai susinervina, jei traukinys nepasirodo 4-6 minutes.

Geležinkelio operatorių asociacija teisinasi, jog pastaruoju metu įmonės įdėjo daug pastangų siekiant pagerinti punktualumą. Pagal jų taikomą metodiką laikoma, kad traukinys nevėluoja, jei į galinę stotį atvyksta 10 minučių vėliau nei numatyta grafike.

Jei traukiniai užtrunka pradinėse atkarpose, vėliau jie stengiasi „atsigriebti“, todėl likusį maršrutą gali nuvažiuoti greičiau. Tačiau tai yra nepalanku pakeliui išlipantiems ir įlipantiems keleiviams, nes nors traukinys ir pasiekia galinę stotį pagal grafiką, tačiau į tarpines stoteles jis atvyksta ne laiku.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Nepriklausomi ekspertai ragina geležinkelio kompanijas peržiūrėti metodus, kuriais matuojamas jų traukinių punktualumas, skelbia BBC. Šiuo metu traukinio punktualumas nustatomas pagal tai, kada jis atvyksta į galinę stotį, bet nekreipiamas dėmesys į tai, ar laiku jis pasirodo pakeliui esančiose stotelėse.

„A Passenger Focus“ atlikto tyrimo išvadose konstatuojama, kad geležinkeliu darbo reikalais kasdien važiuojantys žmonės tampa nepatenkinti, jei traukinys vėluoja daugiau nei minutę. Keliaujantys verslo reikalais ar atostogautojai susinervina, jei traukinys nepasirodo 4-6 minutes.

Geležinkelio operatorių asociacija teisinasi, jog pastaruoju metu įmonės įdėjo daug pastangų siekiant pagerinti punktualumą. Pagal jų taikomą metodiką laikoma, kad traukinys nevėluoja, jei į galinę stotį atvyksta 10 minučių vėliau nei numatyta grafike.

Jei traukiniai užtrunka pradinėse atkarpose, vėliau jie stengiasi „atsigriebti“, todėl likusį maršrutą gali nuvažiuoti greičiau. Tačiau tai yra nepalanku pakeliui išlipantiems ir įlipantiems keleiviams, nes nors traukinys ir pasiekia galinę stotį pagal grafiką, tačiau į tarpines stoteles jis atvyksta ne laiku.

 (Komentarų: 6)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: