Rinkėjams vilioti bus skirtos maksimalios sumos 

Rinkimų kampanijas planuojančios partijos daugiausia dėmesio ketina skirti tradiciškai rinkimams naudojamoms priemonėms. Rinkėjams vilioti žadama nepagailėti nuo 800 tūkst. iki 2,6 mln. litų.

Didžiųjų partijų atstovai rinkėjų simpatijas bandys pelnyti keliaudami po kraštą ir bendraudami su gyventojais. Artėjant rinkimams kandidatai į Seimą šypsosis iš spalvingų agitacinių plakatų ir vaizdo klipų.

Pasak Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų vykdomojo sekretoriaus Raimundo Aleknos, partijos kandidatai į Seimą jau dirba „nuo durų iki durų“ – važinėja po Lietuvą ir susitinka su rinkėjais. „Pagrindinis mūsų rinkimų kampanijos darbas – maksimaliai, visais įmanomais būdais ir suprantama forma pateikti žmonėms ataskaitą, ką nuveikėme per pastaruosius ketverius metus ir ką planuojame tęsti, kokie darbai turėtų nesustoti.“

Rinkimų kampanijai parengti konservatoriai samdė specialistus. Jai finansuoti TS-LKD ketina išleisti maksimalią leistiną sumą – apie 2 mln. 600 tūkst. litų.

Didžiausios opozicinės jėgos – Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) – kandidatų į Seimą automobiliai netrukus bus papuošti partijos logotipu ir rinkimų šūkiu „Svarbiausia – žmogus.“ Savo automobilį tokiais lipdukais jau apsiklijavo LSDP rinkimų štabo vadovas Juozas Olekas. Anot jo, tam, kad žmonės žinotų, jog prie vairo – socialdemokratas, nepažeidžiantis Kelių eismo taisyklių.

Rinkimų kampanija, J.Oleko nuomone, LSDP gali atsieiti apie 1,5-2 mln. litų.

Rinkimų kampanijai Liberalų ir centro sąjunga (LiCS), pasak pirmininko Algio Čapliko, ketina išleisti „protingą sumą“, viršysiančią 1 mln. litų. Kitą pirmadienį liberalcentristai Trečiojo kelio autobusu pradeda žygį per Lietuvą. Per 2,5 mėnesio truksiančią kelionę žadama surašyti Trečiojo kelio knygą – žmonių sudėliotą partijos programą.

Į kelionę per Lietuvą rugpjūčio pabaigoje leisis ir Liberalų sąjūdžio (LS) nariai. Pasak LS centrinio rinkimų štabo vadovo Raimondo Imbraso, bus „einama į žmones“: bendraujama, diskutuojama.

R.Imbraso teigimu, reklamos kampaniją LS organizuoja viena viešųjų ryšių agentūra. Tam ketinama išleisti apie 800 tūkst. litų.

Darbo partijos (DP) pirmininko pavaduotojo Vytauto Gapšio teigimu, daugiausia dėmesio ketinama skirti susitikimams su žmonėmis. „Jau esame apvažiavę Lietuvą su Seimo Darbo partijos frakcija, pristatėme nuveiktus darbus. Kiek vėliau bus dar vienas turas“, – pažymėjo jis.

Visa DP rinkimų kampanijos sąmata, V.Gapšio nuomone, gali siekti maksimalią leistiną sumą.

Partijos „Tvarka ir teisingumas“ pirmasis pavaduotojas Valentinas Mazuronis pasakojo, kad „tvarkiečiai“ jau suplanavo keliolika partijos rinkimų programos pristatymų administraciniuose šalies centruose. V.Mazuronis skaičiavo, kad rinkimų kampanijai „tvarkiečiai“ gali skirti iki 1,5 mln. litų.

Parengta pagal www.balsas.lt informaciją

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Rinkimų kampanijas planuojančios partijos daugiausia dėmesio ketina skirti tradiciškai rinkimams naudojamoms priemonėms. Rinkėjams vilioti žadama nepagailėti nuo 800 tūkst. iki 2,6 mln. litų.

Didžiųjų partijų atstovai rinkėjų simpatijas bandys pelnyti keliaudami po kraštą ir bendraudami su gyventojais. Artėjant rinkimams kandidatai į Seimą šypsosis iš spalvingų agitacinių plakatų ir vaizdo klipų.

Pasak Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų vykdomojo sekretoriaus Raimundo Aleknos, partijos kandidatai į Seimą jau dirba „nuo durų iki durų“ – važinėja po Lietuvą ir susitinka su rinkėjais. „Pagrindinis mūsų rinkimų kampanijos darbas – maksimaliai, visais įmanomais būdais ir suprantama forma pateikti žmonėms ataskaitą, ką nuveikėme per pastaruosius ketverius metus ir ką planuojame tęsti, kokie darbai turėtų nesustoti.“

Rinkimų kampanijai parengti konservatoriai samdė specialistus. Jai finansuoti TS-LKD ketina išleisti maksimalią leistiną sumą – apie 2 mln. 600 tūkst. litų.

Didžiausios opozicinės jėgos – Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) – kandidatų į Seimą automobiliai netrukus bus papuošti partijos logotipu ir rinkimų šūkiu „Svarbiausia – žmogus.“ Savo automobilį tokiais lipdukais jau apsiklijavo LSDP rinkimų štabo vadovas Juozas Olekas. Anot jo, tam, kad žmonės žinotų, jog prie vairo – socialdemokratas, nepažeidžiantis Kelių eismo taisyklių.

Rinkimų kampanija, J.Oleko nuomone, LSDP gali atsieiti apie 1,5-2 mln. litų.

Rinkimų kampanijai Liberalų ir centro sąjunga (LiCS), pasak pirmininko Algio Čapliko, ketina išleisti „protingą sumą“, viršysiančią 1 mln. litų. Kitą pirmadienį liberalcentristai Trečiojo kelio autobusu pradeda žygį per Lietuvą. Per 2,5 mėnesio truksiančią kelionę žadama surašyti Trečiojo kelio knygą – žmonių sudėliotą partijos programą.

Į kelionę per Lietuvą rugpjūčio pabaigoje leisis ir Liberalų sąjūdžio (LS) nariai. Pasak LS centrinio rinkimų štabo vadovo Raimondo Imbraso, bus „einama į žmones“: bendraujama, diskutuojama.

R.Imbraso teigimu, reklamos kampaniją LS organizuoja viena viešųjų ryšių agentūra. Tam ketinama išleisti apie 800 tūkst. litų.

Darbo partijos (DP) pirmininko pavaduotojo Vytauto Gapšio teigimu, daugiausia dėmesio ketinama skirti susitikimams su žmonėmis. „Jau esame apvažiavę Lietuvą su Seimo Darbo partijos frakcija, pristatėme nuveiktus darbus. Kiek vėliau bus dar vienas turas“, – pažymėjo jis.

Visa DP rinkimų kampanijos sąmata, V.Gapšio nuomone, gali siekti maksimalią leistiną sumą.

Partijos „Tvarka ir teisingumas“ pirmasis pavaduotojas Valentinas Mazuronis pasakojo, kad „tvarkiečiai“ jau suplanavo keliolika partijos rinkimų programos pristatymų administraciniuose šalies centruose. V.Mazuronis skaičiavo, kad rinkimų kampanijai „tvarkiečiai“ gali skirti iki 1,5 mln. litų.

Parengta pagal www.balsas.lt informaciją

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: