„Ryanair“ atšaukė sprendimą nekompensuoti išlaidų keleiviams - Anglija.lt
 

„Ryanair“ atšaukė sprendimą nekompensuoti išlaidų keleiviams 

„Ryanair” atšaukė sprendimą kompensuoti keleiviams išlaidas tik už lėktuvo bilietus. Dabar oro vežėjas teigia, kad bus apmokamos visos „priimtinos” keleivių išlaidos, skelbia BBC.
Anksčiau buvo pranešta, kad oro bendrovė „Ryanair“ gali sulaukti priešiškos keleivių reakcijos, nes keleiviams, kurių skrydžiai buvo atidėti dėl ugnikalnio pelenų debesies, atsisakė apmokėti nakvynės viešbutyje bei maisto sąskaitas, praneša „The Guardian“.

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“susilaukė griežtos politikų kritikos ir rizikuoja sulaukti priešiškos keleivių reakcijos, nes pareiškė, kad neketina apmokėti keleiviams nakvynės viešbučiuose ir maisto sąskaitų, tokiu būdu atsisakydama vykdyti griežtas ES vartotojų teisių nuostatas.
Kai po katastrofiškos šešių dienų pertraukos pagaliau buvo atidaryta Britanijos oro erdvė , „Ryanair“ generalinis direktorius Michaelas O'Leary pranešė keleiviams, kad jo oro linijų bendrovė neapmokės keleivių išlaidų, susijusių su nakvyne viešbučiuose ir maisto sąskaitomis. „Ryanair“ kompensuos keleiviams tik bilieto kainą, pasakė jis.

Remiantis visoje Europoje galiojančiomis taisyklėmis, jei skrydis atidedamas, oro linijų bendrovės turi kompensuoti keleivių apgyvendinimo ir maitinimosi išlaidas. Tačiau savo svetainėje „Ryanair“ rašo, kad nėra jokių laiko ar piniginių apribojimų. Apkaltintas tokių veiksmų neteisėtumu, M. O'Leary pareiškė, kad Aviacijos reguliavimo komisija gali paduoti jį į teismą. Preliminariais apskaičiavimais, nuo tokios „Ryanair“ pozicijos gali nukentėti apie 400 tūkst. keleivių, o oro bendrovė sutaupys milijonus svarų.

„Ryanair“ yra vienintelė bendrovė, akivaizdžiai nepaklususi įstatymams, tačiau prieš įstatymus vakar protestavo ir kitos didžiosios tarptautinės oro linijų bendrovės, kurios reikalavo, kad jie būtų skubiai peržvelgti, nes juose nenumatyta, kokių veiksmų reikia imtis nepaprastųjų situacijų, tokių kaip ugnikalnių išsiveržimas, atvejais.

„Ryanair” atšaukė sprendimą kompensuoti keleiviams išlaidas tik už lėktuvo bilietus. Dabar oro vežėjas teigia, kad bus apmokamos visos „priimtinos” keleivių išlaidos, skelbia BBC.
Anksčiau buvo pranešta, kad oro bendrovė „Ryanair“ gali sulaukti priešiškos keleivių reakcijos, nes keleiviams, kurių skrydžiai buvo atidėti dėl ugnikalnio pelenų debesies, atsisakė apmokėti nakvynės viešbutyje bei maisto sąskaitas, praneša „The Guardian“.

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“susilaukė griežtos politikų kritikos ir rizikuoja sulaukti priešiškos keleivių reakcijos, nes pareiškė, kad neketina apmokėti keleiviams nakvynės viešbučiuose ir maisto sąskaitų, tokiu būdu atsisakydama vykdyti griežtas ES vartotojų teisių nuostatas.
Kai po katastrofiškos šešių dienų pertraukos pagaliau buvo atidaryta Britanijos oro erdvė , „Ryanair“ generalinis direktorius Michaelas O'Leary pranešė keleiviams, kad jo oro linijų bendrovė neapmokės keleivių išlaidų, susijusių su nakvyne viešbučiuose ir maisto sąskaitomis. „Ryanair“ kompensuos keleiviams tik bilieto kainą, pasakė jis.

Remiantis visoje Europoje galiojančiomis taisyklėmis, jei skrydis atidedamas, oro linijų bendrovės turi kompensuoti keleivių apgyvendinimo ir maitinimosi išlaidas. Tačiau savo svetainėje „Ryanair“ rašo, kad nėra jokių laiko ar piniginių apribojimų. Apkaltintas tokių veiksmų neteisėtumu, M. O'Leary pareiškė, kad Aviacijos reguliavimo komisija gali paduoti jį į teismą. Preliminariais apskaičiavimais, nuo tokios „Ryanair“ pozicijos gali nukentėti apie 400 tūkst. keleivių, o oro bendrovė sutaupys milijonus svarų.

„Ryanair“ yra vienintelė bendrovė, akivaizdžiai nepaklususi įstatymams, tačiau prieš įstatymus vakar protestavo ir kitos didžiosios tarptautinės oro linijų bendrovės, kurios reikalavo, kad jie būtų skubiai peržvelgti, nes juose nenumatyta, kokių veiksmų reikia imtis nepaprastųjų situacijų, tokių kaip ugnikalnių išsiveržimas, atvejais.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: