„Ryanair“ keleiviams iš JK kompensacijas išmokėjo negaliojančiais čekiais 

Kai kurie „Ryanair“ keleiviai Jungtinėje Karalystėje dėl vėlavusių ar neįvykusių skrydžių ir avialinijų gavo čekius be parašų. Bankai ne tik tokius čekius atmetė, bet dar ir keleiviai turėjo sumokėti papildomus mokesčius bankams, rašo BBC.

Žmonės skundėsi, kad jiems bankai grąžino čekius, gautus iš avialinijų, kadangi šie nebuvo pasirašyti. Viena jų teigė, kad kompensacijos laukė 11 mėnesių. Gavusi tokį čekį ne tik nesulaukė pinigų, bet dar jai ir reikėjo sumokėti 20 eurų mokestį bankui.

„Ryanair“ atsiprašė už tai ir problemą pavadino „administracine klaida“.

Nuo balandžio mėnesio daugiau nei milijonas „Ryanair“ keleivių neišskrido laiku dėl atidėtų ar atšauktų skrydžių. Tokius skaičius skelbia pačios avialinijos.

Keleiviams pagal Europos Sąjungos reglamentą už tai priklauso kompensacijos – 250 Eur už skrydžius iki 1,5 tūkst. km, 400 Eur – už ilgesnius.

Verslininkas Gordonas Fongas gavo 400 Eur kompensaciją po to, kai jo lėktuvas iš Ispanijos buvo nukreiptas į kitą oro uostą. 150 mylių iki namų jis turėjo vykti taksi.

„Tačiau kai gavau čekį, ant jo nebuvo parašo, – teigė jis BBC. – Atsiprašiau iš darbo, kad nuvykčiau į banką, bet man buvo pasakyta, kad negaliu čekiu pasinaudoti.“

BBC kalbėjo su dar 10 žmonių, kurie teigė taip pat sulaukę netinkamos kompensacijos iš „Ryanair“.

Karen Joyce sakė pinigų iš „Ryanair“ laukusi 11 mėnesių po to, kai jos rugsėjo skrydis buvo atšauktas. Dalį kompensacijos avialinijos išmokėjo, tačiau kai moteris norėjo išgryninti antrąjį čekį, bankas jį jai grąžino – kartu su 20 eurų mokesčiu.

Abu pašnekovai skundėsi, kad net ir susidūrę su tokiomis problemomis negalėjo operatyviai jų išspręsti.

„Ryanair“ pareiškime teigė, kad liepos mėnesį dėl administracinės klaidos labai maža dalis čekių buvo išsiųsti be reikalingo parašo. Avialinijų teigimu, keleiviams išsiųsti nauji čekiai kartu su paaiškinimu ir atsiprašymu.

www.anglija.lt

Kai kurie „Ryanair“ keleiviai Jungtinėje Karalystėje dėl vėlavusių ar neįvykusių skrydžių ir avialinijų gavo čekius be parašų. Bankai ne tik tokius čekius atmetė, bet dar ir keleiviai turėjo sumokėti papildomus mokesčius bankams, rašo BBC.

Žmonės skundėsi, kad jiems bankai grąžino čekius, gautus iš avialinijų, kadangi šie nebuvo pasirašyti. Viena jų teigė, kad kompensacijos laukė 11 mėnesių. Gavusi tokį čekį ne tik nesulaukė pinigų, bet dar jai ir reikėjo sumokėti 20 eurų mokestį bankui.

„Ryanair“ atsiprašė už tai ir problemą pavadino „administracine klaida“.

Nuo balandžio mėnesio daugiau nei milijonas „Ryanair“ keleivių neišskrido laiku dėl atidėtų ar atšauktų skrydžių. Tokius skaičius skelbia pačios avialinijos.

Keleiviams pagal Europos Sąjungos reglamentą už tai priklauso kompensacijos – 250 Eur už skrydžius iki 1,5 tūkst. km, 400 Eur – už ilgesnius.

Verslininkas Gordonas Fongas gavo 400 Eur kompensaciją po to, kai jo lėktuvas iš Ispanijos buvo nukreiptas į kitą oro uostą. 150 mylių iki namų jis turėjo vykti taksi.

„Tačiau kai gavau čekį, ant jo nebuvo parašo, – teigė jis BBC. – Atsiprašiau iš darbo, kad nuvykčiau į banką, bet man buvo pasakyta, kad negaliu čekiu pasinaudoti.“

BBC kalbėjo su dar 10 žmonių, kurie teigė taip pat sulaukę netinkamos kompensacijos iš „Ryanair“.

Karen Joyce sakė pinigų iš „Ryanair“ laukusi 11 mėnesių po to, kai jos rugsėjo skrydis buvo atšauktas. Dalį kompensacijos avialinijos išmokėjo, tačiau kai moteris norėjo išgryninti antrąjį čekį, bankas jį jai grąžino – kartu su 20 eurų mokesčiu.

Abu pašnekovai skundėsi, kad net ir susidūrę su tokiomis problemomis negalėjo operatyviai jų išspręsti.

„Ryanair“ pareiškime teigė, kad liepos mėnesį dėl administracinės klaidos labai maža dalis čekių buvo išsiųsti be reikalingo parašo. Avialinijų teigimu, keleiviams išsiųsti nauji čekiai kartu su paaiškinimu ir atsiprašymu.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: