„Ryanair“ žada spartinti pinigų grąžinimą už bilietus, 90 proc. pinigus gaus iki liepos galo 

„Ryanair“ žada spartinti pinigų grąžinimą už bilietus, 90 proc. pinigus gaus iki liepos galo
123RF nuotr.

Didžiausia Europoje aviakompanija „Ryanair“ penktadienį patvirtino, kad imsis priemonių spartinti pinigų grąžinimą už skrydžius, kurie buvo atšaukti kovo-birželio mėnesiais po to, kai vyriausybė nurodė stabdyti skrydžius dėl koronaviruso plitimo.

Kadangi „Ryanair“ biurai Dubline atnaujino veiklą birželio 1 d., bendrovė pasitelkė papildomų darbuotojų, kad būtų panaikintas prašymų grąžinti pinigus „kamštis“. Bendrovė nurodo, kad visi kovą pateikti prašymai jau įvykdyti.

Taip pat skelbiama, kad iki birželio pabaigos buvo įvykdyta 50 proc. visų prašymų, pateiktų balandį. Iki liepos 15 d. ketinama įvykdyti likusius balandžio mėnesio prašymus, o iki liepos pabaigos planuojama įvykdyti visus gegužės ir didžiąją dalį birželio mėnesio prašymų.

Šie skaičiai apima ir keleivius, kurie sutiko priimti kelionės kuponus ir/ar nemokamai persikelti skrydžius liepos, rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais, kuriuos „Ryanair“ dabar planuoja vykdyti.

„Džiaugiamės, jog mums per birželio mėnesį pavyko pasiekti tokios pažangos panaikinant prašymų grąžinti pinigų sankaupą, kuri susidarė dėl COVID-19 skrydžių apribojimo. Virš 90 proc. keleivių, kurie pirko bilietus tiesiogiai iš „Ryanair“ ir kreipėsi dėl pinigų grąžinimo už keliones kovo-birželio mėnesiais, sulauks pinigų grąžinimo iki liepos pabaigos“, – sakė „Ryanair“ vadovas Eddie Wilsonas.

Jo teigimu, bendrovė planuoja ir toliau apdoroti pinigų grąžinimo prašymus kaip galima greičiau. Dar dėl pinigų grąžinimo nesikreipę klientai yra raginami kreiptis į kompanijos klientų palaikymo tarnyba ir jų prašymai bus įvykdyti kaip galima greičiau.

„Ryanair“ žada spartinti pinigų grąžinimą už bilietus, 90 proc. pinigus gaus iki liepos galo
123RF nuotr.

Didžiausia Europoje aviakompanija „Ryanair“ penktadienį patvirtino, kad imsis priemonių spartinti pinigų grąžinimą už skrydžius, kurie buvo atšaukti kovo-birželio mėnesiais po to, kai vyriausybė nurodė stabdyti skrydžius dėl koronaviruso plitimo.

Kadangi „Ryanair“ biurai Dubline atnaujino veiklą birželio 1 d., bendrovė pasitelkė papildomų darbuotojų, kad būtų panaikintas prašymų grąžinti pinigus „kamštis“. Bendrovė nurodo, kad visi kovą pateikti prašymai jau įvykdyti.

Taip pat skelbiama, kad iki birželio pabaigos buvo įvykdyta 50 proc. visų prašymų, pateiktų balandį. Iki liepos 15 d. ketinama įvykdyti likusius balandžio mėnesio prašymus, o iki liepos pabaigos planuojama įvykdyti visus gegužės ir didžiąją dalį birželio mėnesio prašymų.

Šie skaičiai apima ir keleivius, kurie sutiko priimti kelionės kuponus ir/ar nemokamai persikelti skrydžius liepos, rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais, kuriuos „Ryanair“ dabar planuoja vykdyti.

„Džiaugiamės, jog mums per birželio mėnesį pavyko pasiekti tokios pažangos panaikinant prašymų grąžinti pinigų sankaupą, kuri susidarė dėl COVID-19 skrydžių apribojimo. Virš 90 proc. keleivių, kurie pirko bilietus tiesiogiai iš „Ryanair“ ir kreipėsi dėl pinigų grąžinimo už keliones kovo-birželio mėnesiais, sulauks pinigų grąžinimo iki liepos pabaigos“, – sakė „Ryanair“ vadovas Eddie Wilsonas.

Jo teigimu, bendrovė planuoja ir toliau apdoroti pinigų grąžinimo prašymus kaip galima greičiau. Dar dėl pinigų grąžinimo nesikreipę klientai yra raginami kreiptis į kompanijos klientų palaikymo tarnyba ir jų prašymai bus įvykdyti kaip galima greičiau.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: