„Ryanair“ naujovės tęsiasi: nauja interneto svetainė ir papildomos funkcijos  

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato dar kelias naujoves. Bendrovė išplatino spaudos pranešimą, kuriame pranešė apie planus gerokai patobulinti savo interneto svetainę bei įdiegti papildomų funkcijų. Airių kompanija žada, kad užsisakyti lėktuvo bilietus dabar bus galima dvigubai greičiau ir paprasčiau.

Pasak bendrovės, pirmieji interneto svetainės atnaujinimo darbai prasidės lapkričio mėnesį. Planuojama, kad per lapkričio mėnesį bus gerokai atnaujinta svetainės išvaizda bei įdiegtos kelios papildomos funkcijos. Kai kurios naujos paslaugos pradės veikti jau nuo lapkričio 1 d., kitos taps pasiekiamos nuo lapkričio pabaigos.

Bendrovė paskaičiavo, kad dabar, norit užsisakyti bilietus, keleiviams reikia paspausti pelės klavišus apie 17 kartų. Po svetainės atnaujinimo darbų šis skaičius turėtų būti sumažintas vos iki 5 paspaudimų. Be to, „Ryanair“ žada suteikti klientams 24 valandų laiko tarpą, per kurį, užsisakę bilietus ir pastebėję klaidas, vartotojai galėtų jas ištaisyti.

Siekdama taupyti klientų laiką, „Ryanair“ žada pasiūlyti vartotojams išsaugoti savo duomenis kompanijos svetainėje, kad jų nebereikėtų nurodyti kitą kartą perkant bilietus. Be to, skrydžio bilietus bus galima ne tik atsispausdinti, bet ir atsisiųsti į išmaniuosius telefonus. Planuojama pristatyti ir naują kompanijos programėlę išmaniesiems telefonams. Šios funkcijos bus įdiegtos tik kitų metų pradžioje arba pavasarį.

Anglija.lt

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato dar kelias naujoves. Bendrovė išplatino spaudos pranešimą, kuriame pranešė apie planus gerokai patobulinti savo interneto svetainę bei įdiegti papildomų funkcijų. Airių kompanija žada, kad užsisakyti lėktuvo bilietus dabar bus galima dvigubai greičiau ir paprasčiau.

Pasak bendrovės, pirmieji interneto svetainės atnaujinimo darbai prasidės lapkričio mėnesį. Planuojama, kad per lapkričio mėnesį bus gerokai atnaujinta svetainės išvaizda bei įdiegtos kelios papildomos funkcijos. Kai kurios naujos paslaugos pradės veikti jau nuo lapkričio 1 d., kitos taps pasiekiamos nuo lapkričio pabaigos.

Bendrovė paskaičiavo, kad dabar, norit užsisakyti bilietus, keleiviams reikia paspausti pelės klavišus apie 17 kartų. Po svetainės atnaujinimo darbų šis skaičius turėtų būti sumažintas vos iki 5 paspaudimų. Be to, „Ryanair“ žada suteikti klientams 24 valandų laiko tarpą, per kurį, užsisakę bilietus ir pastebėję klaidas, vartotojai galėtų jas ištaisyti.

Siekdama taupyti klientų laiką, „Ryanair“ žada pasiūlyti vartotojams išsaugoti savo duomenis kompanijos svetainėje, kad jų nebereikėtų nurodyti kitą kartą perkant bilietus. Be to, skrydžio bilietus bus galima ne tik atsispausdinti, bet ir atsisiųsti į išmaniuosius telefonus. Planuojama pristatyti ir naują kompanijos programėlę išmaniesiems telefonams. Šios funkcijos bus įdiegtos tik kitų metų pradžioje arba pavasarį.

 (Komentarų: 9)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: