S. Skvernelis pasisakė apie paradoksalią darbo rinkos padėtį Lietuvoje 

Šalyje turime paradoksalią situaciją – darbo rinkoje vyrauja didelė įvairių profesijų pasiūla, tačiau darbo neturi daugiau kaip 100 tūkst. gyventojų. Interviu LRT RADIJUI sako ministras pirmininkas Saulius Skvernelis. Anot jo, tokia situacija susidariusi dėl to, kad žmonės neretai labiau linkę gauti pašalpą, o ne dirbti už šiek tiek didesnį atlyginimą.

– Baltarusijai ir Rusijai nesusitariant dėl rusiškų dujų ir naftos tiekimo sąlygų, pasekmes jau pajuto Lietuvos logistikos bendrovės. Baltarusijos naftos perdirbimo gamykloms trūkstant naftos, ji beveik neeksportuojama per Klaipėdos uostą, todėl tiek „Klaipėdos nafta“, tiek „Lietuvos geležinkeliai“, teigiama, gauna daug mažiau pajamų. Valstybės saugumo departamentas (VSD) taip pat pažymi, kad Rusijos ir Baltarusijos nesutarimai dėl naftos tiekimo neigiamai veikia Lietuvos bendroves.

Be to, departamentas atkreipia dėmesį, kad Rusija spaudžia Baltarusiją, kad ši už geležinkelių tarifų nuolaidas vežtų naftos produktus į Rusijos uostus. Kaip jūs vertinate šią situaciją? Ar turime alternatyvų Baltarusijos kroviniams?

– Visą laiką vykdoma jų paieška. Įmonių tikslas – turėti kuo daugiau įvairesnių klientų, pasižyminčių skirtinga rizika. Kalbant apie galutinį tašką – Klaipėdos valstybinį jūrų uostą – tai krova tikrai kiekvienais metais didėja ir tampa rekordine. Tai rodo, kad tiek pačios uosto įmonės, tiek logistikos įmonės sugeba tokiomis sudėtingomis geopolitinės ir rinkos sąlygomis konkuruoti ir tuos krovinius gauti.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Šalyje turime paradoksalią situaciją – darbo rinkoje vyrauja didelė įvairių profesijų pasiūla, tačiau darbo neturi daugiau kaip 100 tūkst. gyventojų. Interviu LRT RADIJUI sako ministras pirmininkas Saulius Skvernelis. Anot jo, tokia situacija susidariusi dėl to, kad žmonės neretai labiau linkę gauti pašalpą, o ne dirbti už šiek tiek didesnį atlyginimą.

– Baltarusijai ir Rusijai nesusitariant dėl rusiškų dujų ir naftos tiekimo sąlygų, pasekmes jau pajuto Lietuvos logistikos bendrovės. Baltarusijos naftos perdirbimo gamykloms trūkstant naftos, ji beveik neeksportuojama per Klaipėdos uostą, todėl tiek „Klaipėdos nafta“, tiek „Lietuvos geležinkeliai“, teigiama, gauna daug mažiau pajamų. Valstybės saugumo departamentas (VSD) taip pat pažymi, kad Rusijos ir Baltarusijos nesutarimai dėl naftos tiekimo neigiamai veikia Lietuvos bendroves.

Be to, departamentas atkreipia dėmesį, kad Rusija spaudžia Baltarusiją, kad ši už geležinkelių tarifų nuolaidas vežtų naftos produktus į Rusijos uostus. Kaip jūs vertinate šią situaciją? Ar turime alternatyvų Baltarusijos kroviniams?

– Visą laiką vykdoma jų paieška. Įmonių tikslas – turėti kuo daugiau įvairesnių klientų, pasižyminčių skirtinga rizika. Kalbant apie galutinį tašką – Klaipėdos valstybinį jūrų uostą – tai krova tikrai kiekvienais metais didėja ir tampa rekordine. Tai rodo, kad tiek pačios uosto įmonės, tiek logistikos įmonės sugeba tokiomis sudėtingomis geopolitinės ir rinkos sąlygomis konkuruoti ir tuos krovinius gauti.

 (Komentarų: 1)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: