Prekybos centrų kainų karas kilo po to, kai „Sainsbury’s“ ėmė konkuruoti su „Tesco“ ir „Aldi“ kainomis. Didieji prekybos centrai kovoja su Vokietijos nuolaidų tinklais dėl verslo, o kaina yra jų pasirinktas mūšio laukas.
„Tesco“ su „Aldi” pradėjo kainų rungtynes 2020 m. kovą. Dabar į kovą dėl kainų įsitraukė „Sainsbury's“ - antras pagal dydį JK prekybos centras - sakydamas: „Tai padės pirkėjams, kurie sunkiai dirba, kad subalansuotų biudžetus“.
„Sainsbury’s” pažadėjo sumažinti šimtų būtiniausių maisto produktų kainą, kad atitiktų „Aldi“. Bus sumažintos 250 populiarių prekių kainos, įskaitant mėsą, vištieną, šviežius vaisius ir daržoves bei pieno produktus.
Generalinio direktoriaus Simono Robertso teigimu, planas „Maistas pirmiausia“ jau sėkimingai vykdomas. „Ir šiais sunkiais laikais dar labiau stengiamės padėti savo klientams sutaupyti pinigų“, - sakė jis.
Komentarai