Šilti kovo orai britų mažmenininkams atnešė gerų rezultatų - Anglija.lt
 

Šilti kovo orai britų mažmenininkams atnešė gerų rezultatų 

Šilti kovo orai britų mažmenininkams atnešė gerų rezultatų
123RF nuotr.

Mažmeninės prekybos apimtys Didžiojoje Britanijoje kovą netikėtai šoktelėjo į viršų, nes geri orai priviliojo pirkėjų į parduotuves.

Nacionalinis statistikos biuras skelbia, kad kovą buvo užfiksuotas 6,7 proc. metinis mažmeninės prekybos apimčių prieaugis, kuris buvo didžiausias nuo 2016 metų spalio. Ekspertai sako, kad žmones į parduotuves padėjo privilioti geri orai, palyginti su pernai kovą siautusia „pabaisa iš rytų“.

Per mėnesį pardavimai ūgtelėjo 1,1 proc., nors ekonomistai prognozavo, kad jie sumažės. Šilti orai itin paskatino drabužių pardavimus. Tiesa, universalinės parduotuvės buvo vienintelis sektorius, pranešęs apie metinį pardavimų sumažėjimą, kuris siekė 0,3 proc.

Tuo tarpu maisto prekių parduotuvių pardavimai per metus padidėjo 3,3 proc. O tekstilės, drabužių ir batų parduotuvės fiksavo 7,1 proc. didesnius pardavimus.

„Geri kovo mėnesio orai padidino pardavimus. Maisto prekių parduotuvės atsigavo po silpnų vasario mėnesio pardavimų“, – sakė Nacionalinio statistikos biuro atstovė Rhian Murphy.

Šilti kovo orai britų mažmenininkams atnešė gerų rezultatų
123RF nuotr.

Mažmeninės prekybos apimtys Didžiojoje Britanijoje kovą netikėtai šoktelėjo į viršų, nes geri orai priviliojo pirkėjų į parduotuves.

Nacionalinis statistikos biuras skelbia, kad kovą buvo užfiksuotas 6,7 proc. metinis mažmeninės prekybos apimčių prieaugis, kuris buvo didžiausias nuo 2016 metų spalio. Ekspertai sako, kad žmones į parduotuves padėjo privilioti geri orai, palyginti su pernai kovą siautusia „pabaisa iš rytų“.

Per mėnesį pardavimai ūgtelėjo 1,1 proc., nors ekonomistai prognozavo, kad jie sumažės. Šilti orai itin paskatino drabužių pardavimus. Tiesa, universalinės parduotuvės buvo vienintelis sektorius, pranešęs apie metinį pardavimų sumažėjimą, kuris siekė 0,3 proc.

Tuo tarpu maisto prekių parduotuvių pardavimai per metus padidėjo 3,3 proc. O tekstilės, drabužių ir batų parduotuvės fiksavo 7,1 proc. didesnius pardavimus.

„Geri kovo mėnesio orai padidino pardavimus. Maisto prekių parduotuvės atsigavo po silpnų vasario mėnesio pardavimų“, – sakė Nacionalinio statistikos biuro atstovė Rhian Murphy.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: