Siūlo leisti reklamuoti abortus ir prezervatyvus 

Reklamos standartų agentūra (angl. Advertising Standards Authority, ASA) siūlo leisti reklamuoti per televiziją ir radiją abortus bei sušvelninti prezervatyvų reklamos taisykles.

ASA pripažįsta, kad tokio pobūdžio reklamos gali įžeisti dalį televizijos žiūrovų ir radijo klausytojų, bet pabrėžia faktą, jog Britanija "pirmauja" Europoje pagal nėščių paauglių skaičių.

Šiuo metu prezervatyvus pagrinde galima reklamuoti nuo 21 val., o klinikoms, darančioms abortus, reklamuotis apskritai būdavo draudžiama.

ASA atstovai pabrėžia, kad sprendimas leisti transliuoti tokias kontraversiškas reklamas buvo priimtas po ilgų svarstymų. Jų teigimu, prezervatyvų reklama ankstesniu paros metu padės kovoti su lytinių santykių metu plintančiomis ligomis.

2002-2006 metais Britanijoje buvo užregistruota virš 11 tūkst. paauglių iki 16 metų amžiaus, sergančių venerinėmis ligomis.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Reklamos standartų agentūra (angl. Advertising Standards Authority, ASA) siūlo leisti reklamuoti per televiziją ir radiją abortus bei sušvelninti prezervatyvų reklamos taisykles.

ASA pripažįsta, kad tokio pobūdžio reklamos gali įžeisti dalį televizijos žiūrovų ir radijo klausytojų, bet pabrėžia faktą, jog Britanija "pirmauja" Europoje pagal nėščių paauglių skaičių.

Šiuo metu prezervatyvus pagrinde galima reklamuoti nuo 21 val., o klinikoms, darančioms abortus, reklamuotis apskritai būdavo draudžiama.

ASA atstovai pabrėžia, kad sprendimas leisti transliuoti tokias kontraversiškas reklamas buvo priimtas po ilgų svarstymų. Jų teigimu, prezervatyvų reklama ankstesniu paros metu padės kovoti su lytinių santykių metu plintančiomis ligomis.

2002-2006 metais Britanijoje buvo užregistruota virš 11 tūkst. paauglių iki 16 metų amžiaus, sergančių venerinėmis ligomis.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: