Skrydžio iš Vilniaus į Belfastą metu mirė vyras: kodėl apie įvykį nebuvo pranešta iš karto? - Anglija.lt
 

Skrydžio iš Vilniaus į Belfastą metu mirė vyras: kodėl apie įvykį nebuvo pranešta iš karto? 

Gegužės 16 d. skrydžio iš Vilniaus į Belfastą metu, vykstant išlaipinimui, mirė senyvo amžiaus keleivis. Apie įvykį nebuvo pranešta, tačiau tai išaiškėjo tuomet, kai vienas nepatenkintas „Wizz Air“ klientas visais būdais bandė „išsimušti“ jam nepriklausiusią kompensaciją.

„Wizz Air“ informavo, kad šiemet gegužės 16-os dienos skrydžio (nr. W6 8013) iš Vilniaus į Belfastą metu, vykstant išlaipinimui, senyvo amžiaus keleivis buvo pastebėtas be sąmonės.

„Vadovaujantis tokiais atvejais numatytu protokolu, įgula nedelsdama iškvietė greitąją medicinos pagalbą, kurią suteikė oro uosto medicinos komanda. Deja, keleivio gyvybės išgelbėti nepavyko. Atsižvelgiant į prašomos informacijos jautrumą ir mūsų bendrovės politiką laikytis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento, detalesnės informacijos apie keleivį ar jo būklę pateikti negalima“, – teigiama bendrovės komentare.

Iškoneveikė bendroves dėl kompensacijos

Ši tragiška istorija paaiškėjo po to, kai į kreipėsi skaitytojas, pasipiktinęs ir „Wizz Air“, ir „Skycop“ – mat abi jam atsisakė mokėti kompensaciją už tądien vėlavusį skrydį į Milaną tuo pačiu lėktuvu. Tragiškų įvykių avialinijos negali kontroliuoti, todėl kompensacija nėra taikoma tuomet, kai skrydis atidėtas dėl tokių aplinkybių. Tai neįtikino vieno keleivio, kuris tuo pačiu lėktuvu pavėlavo į Madridą 5 valandas.

Skaitytojui kilo įtarimas, kad „,Skycop“, „kuri plačiai reklamuojasi ir siūlo žmonėms, keliaujantiems oro linijomis, susigrąžinti kompensacijas už vėluojančius ar atidėtus, atšauktus skrydžius“, apgaudinėja žmonės.

„Šia bendrovės paslauga pasinaudojome ir mes su drauge, kai š.m. gegužės 16 d. skrydis iš Vilniaus į Milaną (W68051) 13.15 vėlavo daugiau nei 5 val. ir oro linijų bendrovė ,,Wizz Air“ atsisakė mokėti kompensaciją už vėlavimą dėl ypatingų aplinkybių, kurių mums nepaaiškino. Todėl nusprendėme pasinaudoti „Skycop“ bendrovės paslaugomis ir mes“, – dėstė nepatenkintas skaitytojas.

Tačiau ir ten laukė toks pats atsakymas, bendrovė netgi nurodė, kad reiso metu mirė žmogus. Tai neįtikino keliautojų ir jie kelis kartus kreipėsi į bendrovę su pretenzijomis.

„Tai ką gavome, vargu, ar pavadinsi dokumentu, nes tokį galiu ir aš pats parašyti ir išsiųsti. Šioje ,,špargalkėje“ (kitaip negaliu jos pavadinti) nesimato jokių įmonių rekvizitų, nei kam, nei kokiu tikslu, nei kada tiksliai siųsta, nėra jokių antspaudų, ar konkrečių parašymų apie pretenzijos atmetimą ar neatmetimą. Jame matosi tik tai, jog skrydis vėlavo galimai dėl keleivio mirties. Manau, keleivių neturi jaudinti, kad kažkas įvyko kažkuriame reise“, – širdo skaitytojas, įsitikinęs, kad yra apgaudinėjamas.

Tačiau kompensacija už šį atvejį, deja, nepriklausys.

„Tokių tragiškų įvykių avialinijos negali kontroliuoti, todėl kompensacija nėra taikoma“, – teigiama „Wizz Air“ komentare.

Gegužės 16 d. skrydžio iš Vilniaus į Belfastą metu, vykstant išlaipinimui, mirė senyvo amžiaus keleivis. Apie įvykį nebuvo pranešta, tačiau tai išaiškėjo tuomet, kai vienas nepatenkintas „Wizz Air“ klientas visais būdais bandė „išsimušti“ jam nepriklausiusią kompensaciją.

„Wizz Air“ informavo, kad šiemet gegužės 16-os dienos skrydžio (nr. W6 8013) iš Vilniaus į Belfastą metu, vykstant išlaipinimui, senyvo amžiaus keleivis buvo pastebėtas be sąmonės.

„Vadovaujantis tokiais atvejais numatytu protokolu, įgula nedelsdama iškvietė greitąją medicinos pagalbą, kurią suteikė oro uosto medicinos komanda. Deja, keleivio gyvybės išgelbėti nepavyko. Atsižvelgiant į prašomos informacijos jautrumą ir mūsų bendrovės politiką laikytis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento, detalesnės informacijos apie keleivį ar jo būklę pateikti negalima“, – teigiama bendrovės komentare.

Iškoneveikė bendroves dėl kompensacijos

Ši tragiška istorija paaiškėjo po to, kai į kreipėsi skaitytojas, pasipiktinęs ir „Wizz Air“, ir „Skycop“ – mat abi jam atsisakė mokėti kompensaciją už tądien vėlavusį skrydį į Milaną tuo pačiu lėktuvu. Tragiškų įvykių avialinijos negali kontroliuoti, todėl kompensacija nėra taikoma tuomet, kai skrydis atidėtas dėl tokių aplinkybių. Tai neįtikino vieno keleivio, kuris tuo pačiu lėktuvu pavėlavo į Madridą 5 valandas.

Skaitytojui kilo įtarimas, kad „,Skycop“, „kuri plačiai reklamuojasi ir siūlo žmonėms, keliaujantiems oro linijomis, susigrąžinti kompensacijas už vėluojančius ar atidėtus, atšauktus skrydžius“, apgaudinėja žmonės.

„Šia bendrovės paslauga pasinaudojome ir mes su drauge, kai š.m. gegužės 16 d. skrydis iš Vilniaus į Milaną (W68051) 13.15 vėlavo daugiau nei 5 val. ir oro linijų bendrovė ,,Wizz Air“ atsisakė mokėti kompensaciją už vėlavimą dėl ypatingų aplinkybių, kurių mums nepaaiškino. Todėl nusprendėme pasinaudoti „Skycop“ bendrovės paslaugomis ir mes“, – dėstė nepatenkintas skaitytojas.

Tačiau ir ten laukė toks pats atsakymas, bendrovė netgi nurodė, kad reiso metu mirė žmogus. Tai neįtikino keliautojų ir jie kelis kartus kreipėsi į bendrovę su pretenzijomis.

„Tai ką gavome, vargu, ar pavadinsi dokumentu, nes tokį galiu ir aš pats parašyti ir išsiųsti. Šioje ,,špargalkėje“ (kitaip negaliu jos pavadinti) nesimato jokių įmonių rekvizitų, nei kam, nei kokiu tikslu, nei kada tiksliai siųsta, nėra jokių antspaudų, ar konkrečių parašymų apie pretenzijos atmetimą ar neatmetimą. Jame matosi tik tai, jog skrydis vėlavo galimai dėl keleivio mirties. Manau, keleivių neturi jaudinti, kad kažkas įvyko kažkuriame reise“, – širdo skaitytojas, įsitikinęs, kad yra apgaudinėjamas.

Tačiau kompensacija už šį atvejį, deja, nepriklausys.

„Tokių tragiškų įvykių avialinijos negali kontroliuoti, todėl kompensacija nėra taikoma“, – teigiama „Wizz Air“ komentare.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: