Skundas: už katės parvežimą iš Lietuvos vežėjai užsiprašė dvigubai 

Įkėlė Leonas. Tai yra skaitytojo įkelta informacija, ir Anglija.lt Ltd už turinį neatsako.

Anglija.lt jau kurį laiką nesulaukė iš jūsų skundų dėl nepatikimų vežėjų. Štai ir jis! Šį kartą, tam, kad katė iš Lietuvos pasiektų JK, teko sumokėti dvigubai.

Kalba netaisyta

Tariausi del katės pervežimo iš Lietuvos į JK firmoje veza.lt. Reikėjo kontaktuoti gal su 3-4 skirtingais asmenimis ir 2 šalių tel. numeriais, kol pagaliau pavyko suderinti. Buvo sutarta paimti katę pirmoje dienos pusėje. Buvo tartasi, kad vairuotojas Lietuvoje susisieks su katės savininkais ir viską suderins išsamiau.

Deja, nei kelionės išvakarėse, nei sekančios dienos ryte niekas nesusisiekė ir net paskambinus neatsiliepė. Išvežimo dieną po 5 bandymo paskambinus, į taip vadinamą, "Skambučių centrą" Lietuvoje atsiliepė moteris, stokojanti elementarių etiško bendravimo pagrindų ir, apskritai, neturinti supratimo, kaip bendrauti su klientu. Pareiškė, kad aš mokėsiu dvigubai. Neva, aš užsakiau paslaugas du kartus tai pačiai dienai ir net nepasistengė išsiaiškinti, ar tai kliento neapdairumas ar jų pačių klaida.  Skaityti toliau...

2018-11-05 / 08:43

Įkėlė Leonas. Tai yra skaitytojo įkelta informacija, ir Anglija.lt Ltd už turinį neatsako.

Anglija.lt jau kurį laiką nesulaukė iš jūsų skundų dėl nepatikimų vežėjų. Štai ir jis! Šį kartą, tam, kad katė iš Lietuvos pasiektų JK, teko sumokėti dvigubai.

Kalba netaisyta

Tariausi del katės pervežimo iš Lietuvos į JK firmoje veza.lt. Reikėjo kontaktuoti gal su 3-4 skirtingais asmenimis ir 2 šalių tel. numeriais, kol pagaliau pavyko suderinti. Buvo sutarta paimti katę pirmoje dienos pusėje. Buvo tartasi, kad vairuotojas Lietuvoje susisieks su katės savininkais ir viską suderins išsamiau.

Deja, nei kelionės išvakarėse, nei sekančios dienos ryte niekas nesusisiekė ir net paskambinus neatsiliepė. Išvežimo dieną po 5 bandymo paskambinus, į taip vadinamą, "Skambučių centrą" Lietuvoje atsiliepė moteris, stokojanti elementarių etiško bendravimo pagrindų ir, apskritai, neturinti supratimo, kaip bendrauti su klientu. Pareiškė, kad aš mokėsiu dvigubai. Neva, aš užsakiau paslaugas du kartus tai pačiai dienai ir net nepasistengė išsiaiškinti, ar tai kliento neapdairumas ar jų pačių klaida.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 0)