„Sky“ klientams nuo kovo didės sąskaitos - Anglija.lt
 

„Sky“ klientams nuo kovo didės sąskaitos 

Didžiosios Britanijos telekomunikacijų bendrovė „Sky“ planuoja nuo kovo 1 d. didinti linijos nuomos kainą.

Kaip skelbia britų spauda, tokia informacija buvo pastebėta viename laikraštyje išspausdintame bendrovės reklaminiame panešime. Nors kiek konkrečiai kaina bus didinama nežinoma.

Paskutinį kartą „Sky“ TV paketų kainas didino praėjusių metų birželį, tačiau linijos nuomos kaina nekito nuo 2015 metų gruodžio 1 d. Šiuo metu kompanijos telefono ir interneto paslaugomis besinaudojantys klientai už linijos nuomą moka £17,40 per mėnesį (£208,80 per metus).

„Sky“ teigė kol kas negalinti patvirtinti, kiek brangs linijos nuoma ir kuriuos klientus tai paveiks.

„Kaskart peržiūrėdami savo kainodarą mes stengiamės užtikrinti, kad bet koks padidinimas būtų minimalus. Planuodami pokyčius mes susisiekiame su atitinkami klientais ir jos iš anksto perspėjame“, – sakė kompanijos atstovas.

Verta paminėti, kad kai paskelbiama apie linijos nuomos kainos padidinimą, esami klientai, kuriems yra įpusėjęs sutarties terminas, turi teisi atsisakyti paslaugų nemokant jokios baudos. Paslaugos teikėja apie tai reikia informuoti per 30 dienų.

Didžiosios Britanijos telekomunikacijų bendrovė „Sky“ planuoja nuo kovo 1 d. didinti linijos nuomos kainą.

Kaip skelbia britų spauda, tokia informacija buvo pastebėta viename laikraštyje išspausdintame bendrovės reklaminiame panešime. Nors kiek konkrečiai kaina bus didinama nežinoma.

Paskutinį kartą „Sky“ TV paketų kainas didino praėjusių metų birželį, tačiau linijos nuomos kaina nekito nuo 2015 metų gruodžio 1 d. Šiuo metu kompanijos telefono ir interneto paslaugomis besinaudojantys klientai už linijos nuomą moka £17,40 per mėnesį (£208,80 per metus).

„Sky“ teigė kol kas negalinti patvirtinti, kiek brangs linijos nuoma ir kuriuos klientus tai paveiks.

„Kaskart peržiūrėdami savo kainodarą mes stengiamės užtikrinti, kad bet koks padidinimas būtų minimalus. Planuodami pokyčius mes susisiekiame su atitinkami klientais ir jos iš anksto perspėjame“, – sakė kompanijos atstovas.

Verta paminėti, kad kai paskelbiama apie linijos nuomos kainos padidinimą, esami klientai, kuriems yra įpusėjęs sutarties terminas, turi teisi atsisakyti paslaugų nemokant jokios baudos. Paslaugos teikėja apie tai reikia informuoti per 30 dienų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: