„Sodra“: pensijoms pinigų nėra, brangiai įrangai – yra - Anglija.lt
 

„Sodra“: pensijoms pinigų nėra, brangiai įrangai – yra 

Deficitiniame „Sodros“ biudžete vis atsiranda šimtai tūkstančių litų naujai įrangai pirkti ir kitiems pirkiniams, rašo dienraštis „Vilniaus diena“.

Pernai vasarą Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba paskelbė konkursą įsigyti naujos telekomunikacinės įrangos už bemaž pusę milijono litų.

Konkurso pabaigos diena buvo kelis kartus nukelta, nes jame dalyvaujančioms bendrovėms vis kildavo įvairių klausimų dėl kai kurių keliamų sąlygų.

„Pirkimas buvo kelis kartus atidėtas, nes buvo gauta daugiau kaip dešimt susidomėjusių įmonių paklausimų“, – „Vilniaus dienai“ paaiškino „Sodros“ atstovas Tomas Čepelevskis.

Konkurso sąlygose nurodoma, kad „Sodra“ pageidauja įsigyti 12 telefonų stotelių su papildomomis priežiūros paslaugomis. „ Šiam pirkimui buvo numatyta išleisti iki 450 tūkst. litų“, – „Vilniaus dieną“ informavo T. Čepelevskis.

Anot jo, pirkimas iš anksto planuotas ir būtinas. „Visi pirkimai vykdomi tik esant būtinam poreikiui“, – „Vilniaus dienai“ pabrėžė „Sodros“ atstovas, paaiškindamas, kodėl finansiniu sunkmečiu, kai nepakanka pinigų išmokoms ir pensijoms, perkama nauja įranga.

Pagaliau pernai gruodžio 24 d. konkursas baigėsi ir „Sodroje“ buvo atplėšti septyni vokai su pasiūlymais. Pasak T. Čepelevskio, pasiūlytos įrangos ir priežiūros paslaugų kainos svyruoja nuo 155 iki 460 tūkst. litų.

Anot „Vilniaus dienos“, kol kas konkurso nugalėtojas dar neįvardytas, tebevyksta pateiktų pasiūlymų vertinimas, todėl neaiškinama, kodėl pasiūlymų skirtumai yra tokie didžiuliai – siekia net tris kartus.

Redakcija gavo vienos „ Sodros“ darbuotojos laišką, kuriame reiškiamas pasipiktinimas nauju pirkiniu. „Dirbu „Sodroje“. Tikiuosi, suprasite, jog nenoriu prisistatyti. Ir taip neaišku, ar ilgai dar dirbsime, nes kolegos jau atleidinėjami“, – „Vilniaus dienai“ rašo ji.

„Naujos telekomunikacinės įrangos pirkimo konkursas reiškia milžiniškas išlaidas ir dar didesnį „Sodros“ deficitą“, – įsitikinusi darbuotoja.

Jos nuomone, pinigai išleisti šiam pirkiniui, bus išmesti į balą, nes tos įrangos esą „tikrai niekam nereikia“. Be to, neva kyla įtarimas, kad bus pasirinktas tikrai ne pigiausias pateiktas pasiūlymas.

„Mano žiniomis, visi „Sodros“ skyriai yra telefonizuoti ir naujai įsigytos stotelės tik dubliuos anksčiau įrengtą įrangą, kurią reikės išmesti. Dabartinė nėra pasenusi, o naujoji bus skirta valdyti tiems patiems skambučiams, kurie ir dabar yra valdomi“, – „Vilniaus dienai“ rašo „Sodros“ darbuotoja.

„Dabar, tokiu sunkiu visiems laikotarpiu, kažin ar pirmoje vietoje turėtų būti patogumo ieškojimas“, – dar vieną argumentą pridūrė „Sodroje“ dirbanti ponia.

Oficialūs „Sodros“ atstovai šiuos priekaištus ir įtarimus atmeta. „Viešojo konkurso būdu perkamos 12 telefoninio ryšio stotelių, kurios reikalingos teritorinių skyrių darbo organizavimui gerinti, o ypač atsakant į klientų skambučius“, – „Vilniaus dienos“ žurnalistus tikina T. Čepelevskis redakcijai atsiųstame paaiškinime.

„Stotelės reikalingos, nes ne kiekvienoje darbo vietoje yra įrengtas telefonas, kuriuo gali būti konsultuojami paklausėjai. Šiuo metu specialistai turi lakstyti į kitą kabinetą, atsakyti į klausimus, neturėdami šalia savęs reikalingų dokumentų. Taip gaištamas savo ir kliento laikas. Naujosios stotelės turėtų išspręsti šį klausimą. Įrangos pagalba visi įeinantys skambučiai būtų peradresuojami kompetentingam specialistui, būtų vykdoma detali skambučių apskaita, trumpinamas aptarnavimo laikas, taupomi įstaigos ir kliento pinigai“, – rašoma atsakyme.

Be to, pasak „Sodros“ atstovo, pirkimas vykdomas ir todėl, kad dalis šiuo metu Socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose eksploatuojamų stotelių yra pasenusios arba susidėvėjusios. „O kai kuriuose teritoriniuose skyriuose apskritai nebuvo jokių panašių telefono stotelių“, – „Vilniaus dienai“ teigia T. Čepelevskis.
Anot atstovo, „naudodamiesi vidine telefono stotele, įstaigų darbuotojai tarpusavyje bendraus nemokamai, taip papildomai taupydami lėšas ir mažindami įstaigos administravimo išlaidas“.

Lrt.lt

Deficitiniame „Sodros“ biudžete vis atsiranda šimtai tūkstančių litų naujai įrangai pirkti ir kitiems pirkiniams, rašo dienraštis „Vilniaus diena“.

Pernai vasarą Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba paskelbė konkursą įsigyti naujos telekomunikacinės įrangos už bemaž pusę milijono litų.

Konkurso pabaigos diena buvo kelis kartus nukelta, nes jame dalyvaujančioms bendrovėms vis kildavo įvairių klausimų dėl kai kurių keliamų sąlygų.

„Pirkimas buvo kelis kartus atidėtas, nes buvo gauta daugiau kaip dešimt susidomėjusių įmonių paklausimų“, – „Vilniaus dienai“ paaiškino „Sodros“ atstovas Tomas Čepelevskis.

Konkurso sąlygose nurodoma, kad „Sodra“ pageidauja įsigyti 12 telefonų stotelių su papildomomis priežiūros paslaugomis. „ Šiam pirkimui buvo numatyta išleisti iki 450 tūkst. litų“, – „Vilniaus dieną“ informavo T. Čepelevskis.

Anot jo, pirkimas iš anksto planuotas ir būtinas. „Visi pirkimai vykdomi tik esant būtinam poreikiui“, – „Vilniaus dienai“ pabrėžė „Sodros“ atstovas, paaiškindamas, kodėl finansiniu sunkmečiu, kai nepakanka pinigų išmokoms ir pensijoms, perkama nauja įranga.

Pagaliau pernai gruodžio 24 d. konkursas baigėsi ir „Sodroje“ buvo atplėšti septyni vokai su pasiūlymais. Pasak T. Čepelevskio, pasiūlytos įrangos ir priežiūros paslaugų kainos svyruoja nuo 155 iki 460 tūkst. litų.

Anot „Vilniaus dienos“, kol kas konkurso nugalėtojas dar neįvardytas, tebevyksta pateiktų pasiūlymų vertinimas, todėl neaiškinama, kodėl pasiūlymų skirtumai yra tokie didžiuliai – siekia net tris kartus.

Redakcija gavo vienos „ Sodros“ darbuotojos laišką, kuriame reiškiamas pasipiktinimas nauju pirkiniu. „Dirbu „Sodroje“. Tikiuosi, suprasite, jog nenoriu prisistatyti. Ir taip neaišku, ar ilgai dar dirbsime, nes kolegos jau atleidinėjami“, – „Vilniaus dienai“ rašo ji.

„Naujos telekomunikacinės įrangos pirkimo konkursas reiškia milžiniškas išlaidas ir dar didesnį „Sodros“ deficitą“, – įsitikinusi darbuotoja.

Jos nuomone, pinigai išleisti šiam pirkiniui, bus išmesti į balą, nes tos įrangos esą „tikrai niekam nereikia“. Be to, neva kyla įtarimas, kad bus pasirinktas tikrai ne pigiausias pateiktas pasiūlymas.

„Mano žiniomis, visi „Sodros“ skyriai yra telefonizuoti ir naujai įsigytos stotelės tik dubliuos anksčiau įrengtą įrangą, kurią reikės išmesti. Dabartinė nėra pasenusi, o naujoji bus skirta valdyti tiems patiems skambučiams, kurie ir dabar yra valdomi“, – „Vilniaus dienai“ rašo „Sodros“ darbuotoja.

„Dabar, tokiu sunkiu visiems laikotarpiu, kažin ar pirmoje vietoje turėtų būti patogumo ieškojimas“, – dar vieną argumentą pridūrė „Sodroje“ dirbanti ponia.

Oficialūs „Sodros“ atstovai šiuos priekaištus ir įtarimus atmeta. „Viešojo konkurso būdu perkamos 12 telefoninio ryšio stotelių, kurios reikalingos teritorinių skyrių darbo organizavimui gerinti, o ypač atsakant į klientų skambučius“, – „Vilniaus dienos“ žurnalistus tikina T. Čepelevskis redakcijai atsiųstame paaiškinime.

„Stotelės reikalingos, nes ne kiekvienoje darbo vietoje yra įrengtas telefonas, kuriuo gali būti konsultuojami paklausėjai. Šiuo metu specialistai turi lakstyti į kitą kabinetą, atsakyti į klausimus, neturėdami šalia savęs reikalingų dokumentų. Taip gaištamas savo ir kliento laikas. Naujosios stotelės turėtų išspręsti šį klausimą. Įrangos pagalba visi įeinantys skambučiai būtų peradresuojami kompetentingam specialistui, būtų vykdoma detali skambučių apskaita, trumpinamas aptarnavimo laikas, taupomi įstaigos ir kliento pinigai“, – rašoma atsakyme.

Be to, pasak „Sodros“ atstovo, pirkimas vykdomas ir todėl, kad dalis šiuo metu Socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose eksploatuojamų stotelių yra pasenusios arba susidėvėjusios. „O kai kuriuose teritoriniuose skyriuose apskritai nebuvo jokių panašių telefono stotelių“, – „Vilniaus dienai“ teigia T. Čepelevskis.
Anot atstovo, „naudodamiesi vidine telefono stotele, įstaigų darbuotojai tarpusavyje bendraus nemokamai, taip papildomai taupydami lėšas ir mažindami įstaigos administravimo išlaidas“.

Lrt.lt

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: