„Star1“ bankrotas – kaip atgauti pinigus? 

Prieš metus iš Vilniaus skraidyti pradėjusios, o spalio pradžioje bankrotą paskelbusios bendrovės „Star1“ bėdos ne tik sugadino atostogų, svečiavimosi ar darbo planus. Bilietus iš anksto pirkę ir už juos sumokėję žmonės dabar suka galvą, kaip atgauti pinigus.

Skraidyti iš Vilniaus į Londoną pradėjusi „Star1 Airlines“ nuo pat pirmųjų skrydžių sugebėjo sukurti neblogą įvaizdį ir pelnyti pasitikėjimą. Tad nenuostabu, kad žiemos šventėms artėjant bendrovė pardavė daugiau nei 16 tūkst. išankstinių bilietų. Spalio pradžioje bendrovei paskelbus bankrotą daug kam dabar rūpi, ar galima atgauti įmokėtus pinigus ir kaip tai padaryti?

Pinigų susigrąžinimo galimybė pirmiausia priklauso nuo to, kur ir kokiu būdu buvo mokėta už bilietus. Apie pusė, t. y maždaug 8 tūkstančiai, bilietus įsigijusių ir jais nebegalinčių pasinaudoti klientų mokėjo kortelėmis. Atsiskaičiusieji mokėjimo kortele turi galimybę susigrąžinti pinigus iš banko, tačiau prieš tai dėl lėšų grąžinimo reikia kreiptis į bilietus pardavusią skrydžių bendrovę ir gauti iš jos oficialų atsakymą. Bendrovei pateikus neigiamą atsakymą dėl lėšų grąžinimo, iš jos reikia gauti dar vieną raštą – bendrovės „Star1 Airlines“ patvirtinimą apie neįvykusią kelionę, nurodant kelionės neįvykimo priežastis ir sumokėtą pinigų sumą. Oficialų bendrovės raštą bei bilietų kopijas reikia pateikti kortelę, kuria mokėta už bilietus, išdavusiam bankui.

Nusipirkus bilietus su Britanijoje išduota banko kortele daug kas priklauso nuo to, su kokia kortele už tuos bilietus mokėta. Tuo atveju, jei už bilietą buvo atsiskaityta kreditine kortele, kompensacija bus išmokėta, nes kreditinės kortelės yra automatiškai apdraustos. Užtenka susisekti su banku ir pristatyti oficialią pažymą iš bankrutavusios bendrovės apie neįvykusį skrydį. Mokėjusiems su debitine kortele susigrąžinti pinigus gali būti gerokai kebliau. Tai priklauso nuo to, ar kortelė turi draudimą. Jei ne, kompensacija nepriklauso, nors visada pravartu kiekvienu konkrečiu atveju išsiaiškinti, kokia jūsų situacija. Beje, kelionės draudimas, jei buvote apsidraudęs, šioje situacijoje irgi gali padėti – tokiu atveju kreiptis reikia į kelionę apdraudusią bendrovę.

Prieš metus iš Vilniaus skraidyti pradėjusios, o spalio pradžioje bankrotą paskelbusios bendrovės „Star1“ bėdos ne tik sugadino atostogų, svečiavimosi ar darbo planus. Bilietus iš anksto pirkę ir už juos sumokėję žmonės dabar suka galvą, kaip atgauti pinigus.

Skraidyti iš Vilniaus į Londoną pradėjusi „Star1 Airlines“ nuo pat pirmųjų skrydžių sugebėjo sukurti neblogą įvaizdį ir pelnyti pasitikėjimą. Tad nenuostabu, kad žiemos šventėms artėjant bendrovė pardavė daugiau nei 16 tūkst. išankstinių bilietų. Spalio pradžioje bendrovei paskelbus bankrotą daug kam dabar rūpi, ar galima atgauti įmokėtus pinigus ir kaip tai padaryti?

Pinigų susigrąžinimo galimybė pirmiausia priklauso nuo to, kur ir kokiu būdu buvo mokėta už bilietus. Apie pusė, t. y maždaug 8 tūkstančiai, bilietus įsigijusių ir jais nebegalinčių pasinaudoti klientų mokėjo kortelėmis. Atsiskaičiusieji mokėjimo kortele turi galimybę susigrąžinti pinigus iš banko, tačiau prieš tai dėl lėšų grąžinimo reikia kreiptis į bilietus pardavusią skrydžių bendrovę ir gauti iš jos oficialų atsakymą. Bendrovei pateikus neigiamą atsakymą dėl lėšų grąžinimo, iš jos reikia gauti dar vieną raštą – bendrovės „Star1 Airlines“ patvirtinimą apie neįvykusią kelionę, nurodant kelionės neįvykimo priežastis ir sumokėtą pinigų sumą. Oficialų bendrovės raštą bei bilietų kopijas reikia pateikti kortelę, kuria mokėta už bilietus, išdavusiam bankui.

Nusipirkus bilietus su Britanijoje išduota banko kortele daug kas priklauso nuo to, su kokia kortele už tuos bilietus mokėta. Tuo atveju, jei už bilietą buvo atsiskaityta kreditine kortele, kompensacija bus išmokėta, nes kreditinės kortelės yra automatiškai apdraustos. Užtenka susisekti su banku ir pristatyti oficialią pažymą iš bankrutavusios bendrovės apie neįvykusį skrydį. Mokėjusiems su debitine kortele susigrąžinti pinigus gali būti gerokai kebliau. Tai priklauso nuo to, ar kortelė turi draudimą. Jei ne, kompensacija nepriklauso, nors visada pravartu kiekvienu konkrečiu atveju išsiaiškinti, kokia jūsų situacija. Beje, kelionės draudimas, jei buvote apsidraudęs, šioje situacijoje irgi gali padėti – tokiu atveju kreiptis reikia į kelionę apdraudusią bendrovę.

 (Komentarų: 3)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: