Su plyšusia aorta išgyveno devynias dienas 

Klaipėdietis jūrininkas nuo šiol gali teigti, kad yra angelo sargo globojamas arba tiesiog neįtikėtinos sėkmės vaikas. Toli nuo tėvynės plyšus aortai jis išgyveno devynias paras, kol pasiekė Lietuvos medikus.

34 metus jūrininku dirbantis klaipėdietis pasakoja blogai pasijutęs jau baigiantis reisui jūroje. Kadangi mediko tanklaivyje su Maltos vėliava nebuvo, įgula sunegalavusį klaipėdietį nuplukdė į artimiausią Liberijos uostą ir paliko ligoninėje.

Anatolijus Batasciukas pasakoja, kad ryte jo palatoje aplankyti atėję medikai nieko nesiėmė, nepaisant vyriškio aiškinimų, kad jam angina ir jis negalintis kvėpuoti. Medikams išėjus, vyras pradėjo dusti ir nukrito ant grindų, bandydamas prisišaukti pagalbos.

Taip jūrininkas sako kankinęsis devynias paras, aštuonias jų – su plyšusia aorta. Supratęs, kad miršta, o pagalbos nesulauks, paskambino artimiesiems. Tik tuomet jis buvo nuvežtas į oro uostą ir išskraidintas.

„Aš kaip zombis be aortos ir praktiškai be širdies skridau per visą pasaulį. Jei mane Prancūzijoje kas nors būtų patikrinęs, tai būtų tarptautinis skandalas“, - tvirtino A. Batasciukas.

Stebukladariais tanklaivio kapitono padėjėjas vadina Klaipėdos Jūrininkų ligoninės kardiochirurgus - jie tuoj pat nustatė analizę.

„Kraujagyslė visiškai plyšusi, kraujas yra išsiliejęs aplink aortą, aplink dešinįjį plautį - 3 litrai kraujo, aplink širdį – pusė litro kraujo ir susiformavusi pseudo aneurizma ir kazuistiška“, - sako Gediminas Kundrotas, Jūrininkų ligoninės širdies chirurgijos skyriaus vedėjas. Paprastai, plyšus aortai, žmogus neišgyvena daugiau 48 valandų.

Kardiochirurgai A.Batasciuką operavo 10 valandų - operacija buvusi itin sudėtinga. Medikai tikina, kad jiems tiesiog pasisekė išgelbėti gyvybę.

Neįtikėtina jūrininko istorija atrodo ir jo kolegoms. Jie teigia, kad jūrininkai yra apdrausti ir jiems pagal tarptautinius reikalavimus turi būti suteikiamos pagalba užsienyje ar savo valstybėje. Anot jūrininkų sąjungos atstovų, jūrininku privalo rūpintis jį įdarbinusi agentūra ir laivo savininkas, tačiau šiuo atveju įrodyti jų kaltę – sudėtinga.
 
Parengta pagal www.alfa.lt informaciją

www.anglija.lt

Klaipėdietis jūrininkas nuo šiol gali teigti, kad yra angelo sargo globojamas arba tiesiog neįtikėtinos sėkmės vaikas. Toli nuo tėvynės plyšus aortai jis išgyveno devynias paras, kol pasiekė Lietuvos medikus.

34 metus jūrininku dirbantis klaipėdietis pasakoja blogai pasijutęs jau baigiantis reisui jūroje. Kadangi mediko tanklaivyje su Maltos vėliava nebuvo, įgula sunegalavusį klaipėdietį nuplukdė į artimiausią Liberijos uostą ir paliko ligoninėje.

Anatolijus Batasciukas pasakoja, kad ryte jo palatoje aplankyti atėję medikai nieko nesiėmė, nepaisant vyriškio aiškinimų, kad jam angina ir jis negalintis kvėpuoti. Medikams išėjus, vyras pradėjo dusti ir nukrito ant grindų, bandydamas prisišaukti pagalbos.

Taip jūrininkas sako kankinęsis devynias paras, aštuonias jų – su plyšusia aorta. Supratęs, kad miršta, o pagalbos nesulauks, paskambino artimiesiems. Tik tuomet jis buvo nuvežtas į oro uostą ir išskraidintas.

„Aš kaip zombis be aortos ir praktiškai be širdies skridau per visą pasaulį. Jei mane Prancūzijoje kas nors būtų patikrinęs, tai būtų tarptautinis skandalas“, - tvirtino A. Batasciukas.

Stebukladariais tanklaivio kapitono padėjėjas vadina Klaipėdos Jūrininkų ligoninės kardiochirurgus - jie tuoj pat nustatė analizę.

„Kraujagyslė visiškai plyšusi, kraujas yra išsiliejęs aplink aortą, aplink dešinįjį plautį - 3 litrai kraujo, aplink širdį – pusė litro kraujo ir susiformavusi pseudo aneurizma ir kazuistiška“, - sako Gediminas Kundrotas, Jūrininkų ligoninės širdies chirurgijos skyriaus vedėjas. Paprastai, plyšus aortai, žmogus neišgyvena daugiau 48 valandų.

Kardiochirurgai A.Batasciuką operavo 10 valandų - operacija buvusi itin sudėtinga. Medikai tikina, kad jiems tiesiog pasisekė išgelbėti gyvybę.

Neįtikėtina jūrininko istorija atrodo ir jo kolegoms. Jie teigia, kad jūrininkai yra apdrausti ir jiems pagal tarptautinius reikalavimus turi būti suteikiamos pagalba užsienyje ar savo valstybėje. Anot jūrininkų sąjungos atstovų, jūrininku privalo rūpintis jį įdarbinusi agentūra ir laivo savininkas, tačiau šiuo atveju įrodyti jų kaltę – sudėtinga.
 
Parengta pagal www.alfa.lt informaciją

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: