Su traukinių perpildymu JK siūloma kovoti ... išmontuojant kėdes - Anglija.lt
 

Su traukinių perpildymu JK siūloma kovoti ... išmontuojant kėdes 

Didžiosios Britanijos valdžiai neseniai buvo pasiūlyta su priemiestinių traukinių perpildymu kovoti keliuose vagonuose išmontuojant sėdimąsias vietas, kad būtų daugiau stovimų vietų. Bilietai į tokius vagonus kainuotų 20 proc. pigiau, skelbia „The Daily Mail“.

Ekspertai iš Ekonominių reikalų instituto savo ataskaitoje patarė sekti pigių skrydžių bendrovių, kaip „Ryanair“, pavyzdžiu ir sukurti naują ekonominę klasę kelionėms traukiniais. Specialistai sako, kad taip spręsti problemą bus pigiau nei leisti milijardus svarų naujoms traukinių linijoms ir stotims.

„Priemiestiniuose traukiniuose galėtų atsirasti papildoma didelio talpumo „ekonominės klasės“ sekcija, į kurią bilietai piko metu būtų parduodami su didele nuolaida, – rašoma specialistų ataskaitoje. – Žiūrint iš išlaidų pusės, standartinio ilgio traukinyje tilptų daugiau keleivių, ir nereikėtų mokesčių mokėtojų pinigų leisti brangai naujai infrastruktūrai“.

Ataskaitoje siūloma, kad traukinyje būtų trys vagonai, kuriuose keleiviai galėtų tik stovėti. Trumpesnėms kelionėms tokiame vagone nuolaida būtų mažesnė, o ilgesnėms – didesnė.

Didžiosios Britanijos valdžiai neseniai buvo pasiūlyta su priemiestinių traukinių perpildymu kovoti keliuose vagonuose išmontuojant sėdimąsias vietas, kad būtų daugiau stovimų vietų. Bilietai į tokius vagonus kainuotų 20 proc. pigiau, skelbia „The Daily Mail“.

Ekspertai iš Ekonominių reikalų instituto savo ataskaitoje patarė sekti pigių skrydžių bendrovių, kaip „Ryanair“, pavyzdžiu ir sukurti naują ekonominę klasę kelionėms traukiniais. Specialistai sako, kad taip spręsti problemą bus pigiau nei leisti milijardus svarų naujoms traukinių linijoms ir stotims.

„Priemiestiniuose traukiniuose galėtų atsirasti papildoma didelio talpumo „ekonominės klasės“ sekcija, į kurią bilietai piko metu būtų parduodami su didele nuolaida, – rašoma specialistų ataskaitoje. – Žiūrint iš išlaidų pusės, standartinio ilgio traukinyje tilptų daugiau keleivių, ir nereikėtų mokesčių mokėtojų pinigų leisti brangai naujai infrastruktūrai“.

Ataskaitoje siūloma, kad traukinyje būtų trys vagonai, kuriuose keleiviai galėtų tik stovėti. Trumpesnėms kelionėms tokiame vagone nuolaida būtų mažesnė, o ilgesnėms – didesnė.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: