Sunkmetis keičia pirkėjų įpročius  

Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, paskutinįjį praėjusių metų mėnesį dvigubai išaugo maisto produktų, skirtų ruošti maistą namuose, pardavimas. Augimą lėmė taikytos vienkartinės akcijos, žaidimai ir nuolaidų sistemos.

Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus T. Holmbergo, per pastaruosius mėnesius išryškėjo tendencija, kad mažėja žmonių lojalumas tam tikro ženklo prekėms – jų apsisprendimą, kokį gaminį įsigyti, lemia nuolaidos, akcijos ir specialūs pasiūlymai, kurie paskatina išbandyti kitą tos pačios kategorijos gaminį už tą pačią ar žemesnę kainą. „Pasiturintys pirkėjai taip pat taupo ir ieško alternatyvių variantų, kaip įsigyti kokybišką prekę ir išleisti mažiau, tačiau jie nesileidžia į žemų kainų segmentą. Naujiena yra tai, kad „Rimi Lietuva“ valdomas žemų kainų prekybos tinklas „Supernetto“ šventiniu laikotarpiu sulaukė gerokai daugiau pirkėjų nei ankstesniais metais. Visuose prekybos tinkluose pirkėjai daugiausiai rinkosi akcijines prekes, buvo nupirkta gerokai mažiau prabangos prekių“, – teigia T. Holmbergas.

„Rimi Lietuva“ duomenimis, šventiniu laikotarpiu, paskutinįjį 2009 metų mėnesį, išsiskyrė prekyba alkoholiu ir žaislais – dėl akcijinių pasiūlymų, kurių metu buvo siūlomos nuolaidos iki 60 procentų, šių prekių buvo nupirkta dvigubai daugiau. Taip pat išaugo citrusinių vaisių, žuvies prekyba ir alaus pardavimas.

„Pastebime, kad padaugėjo pirkėjų, kurie aktyviau rinkosi tas prekes, kurioms galiojo specialios akcijos, žaidimai ir nuolaidos. Kalėdiniu laikotarpiu sėkmingiausia prekyba vyko tų akcijų metu, kurių nugalėtojai apdovanojami ne prabangos prekėmis, o kuponais, kuriuos galima išleisti perkant būtiniausios reikmės produktus ir prekes. Tokią akciją organizavome kartu su „Dirol“, kurios laimėtojui dovanojama metinė alga – 15 tūkst. litų. Ši suma išdalyta į dvylika dalių, kurias kas mėnesį bus galima išleisti norimiems produktams įsigyti“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmbergas.

„Kramtomąją gumą perku dažnai, todėl nusprendžiau dalyvauti akcijoje. Prizo laimėjimas buvo labai maloni staigmena ir džiaugiuosi, kad laimėjimas yra piniginis – galėsime su šeima išsirinkti kas mėnesį tas prekes ir produktus, kurie mums bus reikalingiausi. Ypač šiais metais, kurie, mano manymu, bus vieni sunkiausių Lietuvos šeimoms, tad toks prizas tikrai labai pravers perkant kasdienes prekes ar planuojant didesnį pirkinį“, – džiaugiasi akcijos laimėtoja klaipėdietė Inga Sliamina.
Kitos „Rimi“ prekybos centruose organizuotos kalėdinės „Jacobs“ akcijos dalyvė kaunietė Rasa Dervinienė laimėjo automobilį. „Šis laimėjimas man buvo lyg netikėtas atpildas už daugelį ištikimybės metų mėgstamam gėrimui – kavai, suteikęs daug džiaugsmo visai šeimai. Dar nenusprendėme, ar kas iš šeimos juo važinės, ar kaip kitaip pasielgsime su laimėjimu“, – pasakojo R. Dervinienė.

www.anglija.lt

Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, paskutinįjį praėjusių metų mėnesį dvigubai išaugo maisto produktų, skirtų ruošti maistą namuose, pardavimas. Augimą lėmė taikytos vienkartinės akcijos, žaidimai ir nuolaidų sistemos.

Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus T. Holmbergo, per pastaruosius mėnesius išryškėjo tendencija, kad mažėja žmonių lojalumas tam tikro ženklo prekėms – jų apsisprendimą, kokį gaminį įsigyti, lemia nuolaidos, akcijos ir specialūs pasiūlymai, kurie paskatina išbandyti kitą tos pačios kategorijos gaminį už tą pačią ar žemesnę kainą. „Pasiturintys pirkėjai taip pat taupo ir ieško alternatyvių variantų, kaip įsigyti kokybišką prekę ir išleisti mažiau, tačiau jie nesileidžia į žemų kainų segmentą. Naujiena yra tai, kad „Rimi Lietuva“ valdomas žemų kainų prekybos tinklas „Supernetto“ šventiniu laikotarpiu sulaukė gerokai daugiau pirkėjų nei ankstesniais metais. Visuose prekybos tinkluose pirkėjai daugiausiai rinkosi akcijines prekes, buvo nupirkta gerokai mažiau prabangos prekių“, – teigia T. Holmbergas.

„Rimi Lietuva“ duomenimis, šventiniu laikotarpiu, paskutinįjį 2009 metų mėnesį, išsiskyrė prekyba alkoholiu ir žaislais – dėl akcijinių pasiūlymų, kurių metu buvo siūlomos nuolaidos iki 60 procentų, šių prekių buvo nupirkta dvigubai daugiau. Taip pat išaugo citrusinių vaisių, žuvies prekyba ir alaus pardavimas.

„Pastebime, kad padaugėjo pirkėjų, kurie aktyviau rinkosi tas prekes, kurioms galiojo specialios akcijos, žaidimai ir nuolaidos. Kalėdiniu laikotarpiu sėkmingiausia prekyba vyko tų akcijų metu, kurių nugalėtojai apdovanojami ne prabangos prekėmis, o kuponais, kuriuos galima išleisti perkant būtiniausios reikmės produktus ir prekes. Tokią akciją organizavome kartu su „Dirol“, kurios laimėtojui dovanojama metinė alga – 15 tūkst. litų. Ši suma išdalyta į dvylika dalių, kurias kas mėnesį bus galima išleisti norimiems produktams įsigyti“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmbergas.

„Kramtomąją gumą perku dažnai, todėl nusprendžiau dalyvauti akcijoje. Prizo laimėjimas buvo labai maloni staigmena ir džiaugiuosi, kad laimėjimas yra piniginis – galėsime su šeima išsirinkti kas mėnesį tas prekes ir produktus, kurie mums bus reikalingiausi. Ypač šiais metais, kurie, mano manymu, bus vieni sunkiausių Lietuvos šeimoms, tad toks prizas tikrai labai pravers perkant kasdienes prekes ar planuojant didesnį pirkinį“, – džiaugiasi akcijos laimėtoja klaipėdietė Inga Sliamina.
Kitos „Rimi“ prekybos centruose organizuotos kalėdinės „Jacobs“ akcijos dalyvė kaunietė Rasa Dervinienė laimėjo automobilį. „Šis laimėjimas man buvo lyg netikėtas atpildas už daugelį ištikimybės metų mėgstamam gėrimui – kavai, suteikęs daug džiaugsmo visai šeimai. Dar nenusprendėme, ar kas iš šeimos juo važinės, ar kaip kitaip pasielgsime su laimėjimu“, – pasakojo R. Dervinienė.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: