Suvirintojai - aukso vertės: Klaipėdos laivų statytojai pešasi dėl darbuotojų 

Laivų statytojams tenka atlaikyti milžinišką konkurenciją ne tik dėl užsakymų, bet ir dėl darbuotojų. Geri suvirintojai jau tapo deficitu – dėl jų trūkumo uosto bendrovės priverstos atsisakyti pelningų užsakymų.

„Darbo turime, tačiau nėra kam dirbti. Atsivežti darbininkus iš užsienio – sudėtinga, be to, tai trunka kelis mėnesius. Tiek laukti negalime“, – teigė „Vakarų laivų gamyklos“ generalinis direktorius Arnoldas Šileika. Dukterinei bendrovei „Vakarų Baltijos laivų statykla“ labiausiai trūksta suvirintojų, konstruktorių, vamzdininkų. Anot A.Šileikos, būtent dėl šių specialistų labiausiai konkuruoja laivų statytojai.

Darbuotojus ruošia patys

Kaip pasakojo A.Šileika, šiuo metu priimdami užsakymus statytojai priversti įvertinti, kiek turi darbuotojų. „Vakarų Baltijos laivų statykloje“ dirba 450 darbuotojų. Prireikus samdomi darbuotojai iš šalies.

Anglija.lt

Laivų statytojams tenka atlaikyti milžinišką konkurenciją ne tik dėl užsakymų, bet ir dėl darbuotojų. Geri suvirintojai jau tapo deficitu – dėl jų trūkumo uosto bendrovės priverstos atsisakyti pelningų užsakymų.

„Darbo turime, tačiau nėra kam dirbti. Atsivežti darbininkus iš užsienio – sudėtinga, be to, tai trunka kelis mėnesius. Tiek laukti negalime“, – teigė „Vakarų laivų gamyklos“ generalinis direktorius Arnoldas Šileika. Dukterinei bendrovei „Vakarų Baltijos laivų statykla“ labiausiai trūksta suvirintojų, konstruktorių, vamzdininkų. Anot A.Šileikos, būtent dėl šių specialistų labiausiai konkuruoja laivų statytojai.

Darbuotojus ruošia patys

Kaip pasakojo A.Šileika, šiuo metu priimdami užsakymus statytojai priversti įvertinti, kiek turi darbuotojų. „Vakarų Baltijos laivų statykloje“ dirba 450 darbuotojų. Prireikus samdomi darbuotojai iš šalies.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: