„Tesco“ sumažino prekių kainas 500 milijonais svarų - Anglija.lt
 

„Tesco“ sumažino prekių kainas 500 milijonais svarų 

Prekybos milžino „Tesco“ parduotuvės Londone galėjo džiaugtis savaitę pradėję pirkėjų antplūdžiu. Nuo pirmadienio prekybos centrų tinkle startavo kainų mažinimo akcija, per kurią Britanijos pirkėjai galės sutaupyti 500 milijonų svarų, skelbia „London Evening Standard“.

Šis apyvartos pagyvėjimas sekė po tylaus savaitgalio, per kurį daugelis pirkėjų atidėjo savo šeimos pirkinius iki naujų kainų įsigaliojimo pirmadienį 6 val. ryto. „Tesco“ skelbia sumažinusi kainas 3000 produktų, įskaitant 1000 jų pačių firminiais ženklais pažymėtų prekių.

Maždaug 14 tūkstančių įmonės darbuotojų visoje šalyje per savaitgalį turėjo spėti pakeisti apie 3 milijonus kainų ant produktų pakuočių. „Tesco“ teigimu, tai buvo viena iš didžiausių kainų keitimo operacijų Britanijos prekybos istorijoje.

Neslepiama, kad šių priemonių prekybininkai ėmėsi po to, kai pralošė kovą dėl klientų savo konkurentams, priviliojusiems pirkėjus išpardavimais ir nukainavimais.

Kol kas niekas iš konkuruojančių prekybos centrų nesiėmė atsakomųjų akcijų, tačiau „Asda“ patikino liksianti prie savo pažado „būti 10 procentų pigesnė“.

Prekybos milžino „Tesco“ parduotuvės Londone galėjo džiaugtis savaitę pradėję pirkėjų antplūdžiu. Nuo pirmadienio prekybos centrų tinkle startavo kainų mažinimo akcija, per kurią Britanijos pirkėjai galės sutaupyti 500 milijonų svarų, skelbia „London Evening Standard“.

Šis apyvartos pagyvėjimas sekė po tylaus savaitgalio, per kurį daugelis pirkėjų atidėjo savo šeimos pirkinius iki naujų kainų įsigaliojimo pirmadienį 6 val. ryto. „Tesco“ skelbia sumažinusi kainas 3000 produktų, įskaitant 1000 jų pačių firminiais ženklais pažymėtų prekių.

Maždaug 14 tūkstančių įmonės darbuotojų visoje šalyje per savaitgalį turėjo spėti pakeisti apie 3 milijonus kainų ant produktų pakuočių. „Tesco“ teigimu, tai buvo viena iš didžiausių kainų keitimo operacijų Britanijos prekybos istorijoje.

Neslepiama, kad šių priemonių prekybininkai ėmėsi po to, kai pralošė kovą dėl klientų savo konkurentams, priviliojusiems pirkėjus išpardavimais ir nukainavimais.

Kol kas niekas iš konkuruojančių prekybos centrų nesiėmė atsakomųjų akcijų, tačiau „Asda“ patikino liksianti prie savo pažado „būti 10 procentų pigesnė“.

 (Komentarų: 8)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: