„Tesco“ įžiebs supermarketų kainų karą - Anglija.lt
 

„Tesco“ įžiebs supermarketų kainų karą 

Britanijos pirkėjai netrukus galės lengviau atsikvėpti eidami į maisto prekių parduotuves, kadangi didieji šalies prekybos centrų tinklai ruošiasi „kainų karui“, skelbia „London Evening Standard“.

Ateinančią savaitę „Tesco“ planuoja sumažinti kainas, o jų pavyzdžiu iš vėliau turėtų pasekti ir pagrindiniai konkurentai kaip „Sainsbury‘s“ ir „Morrisons“.

„Tesco“ vadybininkai apie šias naujoves bus informuoti sekmadienį ir gaus konkrečius nurodymus iš aukštesnės valdžios. Tačiau kai kurie šaltiniai patvirtino, jog tai bus „reikšmingas kainų puolimas“.

Manoma, kad ši iniciatyva žymės perėjimą nuo trumpalaikių akcijų kai kuriems produktams iki ilgalaikio kainų sumažinimo. „Tesco“ lojalumo programos taip pat laukia peržiūrėjimas.

Mažinti maisto produktų kainas prekybos centrai nusprendė dėl sumažėjusios apyvartos. Paskutiniu metu pirkėjai priversti mažinti savo pirkinių krepšelius dėl augančių elektros ir dujų sąskaitų. Vien praėjusį mėnesį maisto produktų pardavimai sumenko 1,3 procento.

Skaičiuojama, kad per metus maistas parduotuvėse pabrango 6,2 procento. „Tesco“ paskutiniu metu praradinėjo pirkėjus, kurie rinkosi didelėmis nuolaidomis ir išpardavimais viliojančius „Lidl“ bei „Aldi“.

Britanijos pirkėjai netrukus galės lengviau atsikvėpti eidami į maisto prekių parduotuves, kadangi didieji šalies prekybos centrų tinklai ruošiasi „kainų karui“, skelbia „London Evening Standard“.

Ateinančią savaitę „Tesco“ planuoja sumažinti kainas, o jų pavyzdžiu iš vėliau turėtų pasekti ir pagrindiniai konkurentai kaip „Sainsbury‘s“ ir „Morrisons“.

„Tesco“ vadybininkai apie šias naujoves bus informuoti sekmadienį ir gaus konkrečius nurodymus iš aukštesnės valdžios. Tačiau kai kurie šaltiniai patvirtino, jog tai bus „reikšmingas kainų puolimas“.

Manoma, kad ši iniciatyva žymės perėjimą nuo trumpalaikių akcijų kai kuriems produktams iki ilgalaikio kainų sumažinimo. „Tesco“ lojalumo programos taip pat laukia peržiūrėjimas.

Mažinti maisto produktų kainas prekybos centrai nusprendė dėl sumažėjusios apyvartos. Paskutiniu metu pirkėjai priversti mažinti savo pirkinių krepšelius dėl augančių elektros ir dujų sąskaitų. Vien praėjusį mėnesį maisto produktų pardavimai sumenko 1,3 procento.

Skaičiuojama, kad per metus maistas parduotuvėse pabrango 6,2 procento. „Tesco“ paskutiniu metu praradinėjo pirkėjus, kurie rinkosi didelėmis nuolaidomis ir išpardavimais viliojančius „Lidl“ bei „Aldi“.

 (Komentarų: 9)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: