„Tesco“ reklamine akcija vėl pasinaudojo apsukruoliai - Anglija.lt
 

„Tesco“ reklamine akcija vėl pasinaudojo apsukruoliai 

Britanijos prekybos centrų tinklas „Tesco“ buvo priverstas iš dalies atšaukti savo reklaminę akciją, kuria prekybininkai buvo įsipareigoję visiems pirkėjams dvigubai grąžinti kainų skirtumą, jei jie įrodys, kad tos pačios prekės konkurentų parduotuvėse „Asda“ kainuoja pigiau. Po to, kai „Tesco“ užplūdo žmonės su įrodymais apie tam tikras „Asdoje“ esančias pigesnes prekes, „Tesco“ vadovams teko apriboti akciją ir nustatyti maksimalią 20 svarų grąžinamą sumą, skelbia BBC.

Teigiama, kad daugelis apsukruolių spėjo „uždirbti“ virš 100 svarų, už kuriuos galėdavo prisikrauti pilnus vežimus maisto produktų. Vienas vyriškis interneto forume gyrėsi tokiu būdu sugebėjęs nemokamai išsirinkti prekių net už 600 svarų.

Savo ruožtu „Tesco“ apkaltino nesąžiningumu pirkėjus, kurie kainų palyginimui naudodavo „Asdoje“ akcijų metu nukainotas prekes. Bet anot prekybininkų atstovo, „nepaisant kelių atvejų, daugelis žmonių įsitikino, kad maisto produktų kainos „Tesco“ yra žemesnės nei konkuruojančių tinklų parduotuvėse“.

„Asda“ išjuokė tokį artimiausių konkurentų pasiteisinimą dėl nevykusios reklaminės akcijos. Kompanijos atstovas Nickas Agarwalas pareiškė: „Vadinkite mane senamadišku, bet jei reklamuojiesi, jog esi pigiausias, tam labiausiai padės, jei būsi iš tiesų pigiausias“.

Britanijos prekybos centrų tinklas „Tesco“ buvo priverstas iš dalies atšaukti savo reklaminę akciją, kuria prekybininkai buvo įsipareigoję visiems pirkėjams dvigubai grąžinti kainų skirtumą, jei jie įrodys, kad tos pačios prekės konkurentų parduotuvėse „Asda“ kainuoja pigiau. Po to, kai „Tesco“ užplūdo žmonės su įrodymais apie tam tikras „Asdoje“ esančias pigesnes prekes, „Tesco“ vadovams teko apriboti akciją ir nustatyti maksimalią 20 svarų grąžinamą sumą, skelbia BBC.

Teigiama, kad daugelis apsukruolių spėjo „uždirbti“ virš 100 svarų, už kuriuos galėdavo prisikrauti pilnus vežimus maisto produktų. Vienas vyriškis interneto forume gyrėsi tokiu būdu sugebėjęs nemokamai išsirinkti prekių net už 600 svarų.

Savo ruožtu „Tesco“ apkaltino nesąžiningumu pirkėjus, kurie kainų palyginimui naudodavo „Asdoje“ akcijų metu nukainotas prekes. Bet anot prekybininkų atstovo, „nepaisant kelių atvejų, daugelis žmonių įsitikino, kad maisto produktų kainos „Tesco“ yra žemesnės nei konkuruojančių tinklų parduotuvėse“.

„Asda“ išjuokė tokį artimiausių konkurentų pasiteisinimą dėl nevykusios reklaminės akcijos. Kompanijos atstovas Nickas Agarwalas pareiškė: „Vadinkite mane senamadišku, bet jei reklamuojiesi, jog esi pigiausias, tam labiausiai padės, jei būsi iš tiesų pigiausias“.

 (Komentarų: 7)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: