Tiesiama pagalbos ranka darbininkams - Anglija.lt
 

Tiesiama pagalbos ranka darbininkams  

Pakankamai informacijos apie savo teises neturintiems darbininkams tiesiama pagalbos ranka - atidaryta nauja pagalbos telefonu linija.

Naujoji Darbo užmokesčio ir darbo teisių pagalbos linija yra dalis platesnės kampanijos, kuria siekiama, kad kuo daugiau dirbančiųjų žinotų apie savo darbo teises. Ši linija – tai jungtinis kontaktinis centras, į kurį gali kreiptis tiek darbdaviai, tiek ir darbininkai.

Verslo, inovacijų ir įgūdžių departamentas (BIS) (anksčiau - Verslo, įmonių ir reglamentavimo reformų departamentas (BERR)), šiame kampanijos etape siekia spręsti įvairias darbo problemas, su kuriomis ypač dažnai susiduria iš Rytų Europos atvykę ir legaliai JK dirbantys darbininkai.

Nemokamos Darbo užmokesčio ir darbo teisių pagalbos linijos (PWR) telefonas 0800 917 2368. Jos darbuotojai suteiks konfidencialią informaciją ir patarimus daugiau nei 100 skirtingų kalbų. Informaciją apie dirbančiųjų teises galima taip pat peržiūrėti http://www.direct.gov.uk/payandworkrights-lith

Ši vieno kontaktinio centro pagalbos linija yra atidaroma tuo metu, kai ką tik gauti nuomonių apklausos rezultatai rodo, kad beveik pusė žmonių (48%) neteisingai galvoja, kad įdarbinimo agentūros gali imti mokestį už darbo suradimą.

Pagalbos linija kompetetinga patarti klausimais, susijusiais su nacionaliniu minimalaus darbo užmokessčiu, žemės ūkio sektoriaus minimalaus darbo užmokesčiu, darbo valandų trukmės, įdarbinimo agentūrų standartais, brigadininkų licencijavimu.

Kitos darbo teisės (pvz.: apmokamos atostogos, skundų pateikimas) yra įgyvendinamos individualiam asmeniui pateikus pareiškimą darbo tribunolui, padedant Konsultacinei, taikinimo ir arbitražo tarnybai (Acas).

Idėjos iniciatorius Britanijos verslo ministras Patas McFaddenas pasakė: “Ši vyriausybė daug nuveikė darbo teisių gerinimo srityje, tačiau taip pat yra būtina užtikrinti, kad šių teisių būtų paisoma. Paprasta sistema, kurios pagalba bus galima pranešti apie pažeidimus, o darbdaviai ir darbininkai taip pat galės gauti patarimų ir informacijos, yra svarbiausia to dalis.. Pakeisdami šiuo metu veikiančią sudėtingą kelių pagalbos linijų, kurių kiekviena skirta vis kitai problemai, sistemą vienu telefono numeriu, mes siekiame, kad darbininkams būtų paprasčiau pranešti apie pažeidimus, o vyriausybei į juos reaguoti. Mes norime, kad vyriausybė perimtų iš darbininkų navigavimo šioje sistemoje krūvį. Tai yra svarbus žingsnis ir mes esame ryžtingai nusiteikę užkirsti kelią tam, kad teisindamiesi ekonomine krize, žmonės atimtų iš dirbančiųjų jų pagrindines darbo teises.”

Pagalbos linija yra įsikūrusi Mančesteryje, joje dirba specialiai apmokyti konsultantai, kurie jums suteiks pagalbą bei konsultacijas. Gauta informacija bus perduodama atitinkamai vykdančiajai institucijai, kuri, jei bus reikalinga, imsis tolesnių veiksmų.

Pakankamai informacijos apie savo teises neturintiems darbininkams tiesiama pagalbos ranka - atidaryta nauja pagalbos telefonu linija.

Naujoji Darbo užmokesčio ir darbo teisių pagalbos linija yra dalis platesnės kampanijos, kuria siekiama, kad kuo daugiau dirbančiųjų žinotų apie savo darbo teises. Ši linija – tai jungtinis kontaktinis centras, į kurį gali kreiptis tiek darbdaviai, tiek ir darbininkai.

Verslo, inovacijų ir įgūdžių departamentas (BIS) (anksčiau - Verslo, įmonių ir reglamentavimo reformų departamentas (BERR)), šiame kampanijos etape siekia spręsti įvairias darbo problemas, su kuriomis ypač dažnai susiduria iš Rytų Europos atvykę ir legaliai JK dirbantys darbininkai.

Nemokamos Darbo užmokesčio ir darbo teisių pagalbos linijos (PWR) telefonas 0800 917 2368. Jos darbuotojai suteiks konfidencialią informaciją ir patarimus daugiau nei 100 skirtingų kalbų. Informaciją apie dirbančiųjų teises galima taip pat peržiūrėti http://www.direct.gov.uk/payandworkrights-lith

Ši vieno kontaktinio centro pagalbos linija yra atidaroma tuo metu, kai ką tik gauti nuomonių apklausos rezultatai rodo, kad beveik pusė žmonių (48%) neteisingai galvoja, kad įdarbinimo agentūros gali imti mokestį už darbo suradimą.

Pagalbos linija kompetetinga patarti klausimais, susijusiais su nacionaliniu minimalaus darbo užmokessčiu, žemės ūkio sektoriaus minimalaus darbo užmokesčiu, darbo valandų trukmės, įdarbinimo agentūrų standartais, brigadininkų licencijavimu.

Kitos darbo teisės (pvz.: apmokamos atostogos, skundų pateikimas) yra įgyvendinamos individualiam asmeniui pateikus pareiškimą darbo tribunolui, padedant Konsultacinei, taikinimo ir arbitražo tarnybai (Acas).

Idėjos iniciatorius Britanijos verslo ministras Patas McFaddenas pasakė: “Ši vyriausybė daug nuveikė darbo teisių gerinimo srityje, tačiau taip pat yra būtina užtikrinti, kad šių teisių būtų paisoma. Paprasta sistema, kurios pagalba bus galima pranešti apie pažeidimus, o darbdaviai ir darbininkai taip pat galės gauti patarimų ir informacijos, yra svarbiausia to dalis.. Pakeisdami šiuo metu veikiančią sudėtingą kelių pagalbos linijų, kurių kiekviena skirta vis kitai problemai, sistemą vienu telefono numeriu, mes siekiame, kad darbininkams būtų paprasčiau pranešti apie pažeidimus, o vyriausybei į juos reaguoti. Mes norime, kad vyriausybė perimtų iš darbininkų navigavimo šioje sistemoje krūvį. Tai yra svarbus žingsnis ir mes esame ryžtingai nusiteikę užkirsti kelią tam, kad teisindamiesi ekonomine krize, žmonės atimtų iš dirbančiųjų jų pagrindines darbo teises.”

Pagalbos linija yra įsikūrusi Mančesteryje, joje dirba specialiai apmokyti konsultantai, kurie jums suteiks pagalbą bei konsultacijas. Gauta informacija bus perduodama atitinkamai vykdančiajai institucijai, kuri, jei bus reikalinga, imsis tolesnių veiksmų.

 (Komentarų: 5)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: