Tirs JK prekybos tinklų fiktyvių nuolaidų politiką 

Didžiosios Britanijos mažmeninių prekybos tinklų laukia rimtas tyrimas dėl to, kad jų fiktyvios nuolaidos, klaidinančios etiketės ir slaptas kainų kėlimas šalies vartotojams kainuoja šimtus milijonų svarų sterlingų.

Kaip skelbia šalies spauda, vartotojų teisių tarnyba „Which?“ pasinaudojo savo teisine galia pateikti „super-skundą“ dėl didžiųjų prekybos tinklų, kaip „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“ ir „Morrisons“, kainų taktikos.

Šis žingsnis leis Konkurencijos ir rinkų tarnybai pradėti tyrimą, po kurio gali būti parengtos atitinkamos įstatymų pataisos dėl kainų nustatymo. Be to, prekybos tinklams gali būti skirtos didžiulės baudos už pirkėjų apgaudinėjimą.

„Mes ne kartą esame nustatę klaidinančių ir painių kainų taktikų, kuomet pavyzdžiui, siūloma pirkti daugiau prekių, nes taip esą labiau apsimoka, nors taip nėra. Taip pat dėl sumažėjusių prekių pakuočių ar klaidinančių pasiūlymų su neva didžiule nuolaida, – teigia „Which?“. – Daugelis prekybininkų sukuria iliuziją, kad žmogus sutaupo, ir manipuliuoja pirkėjais, kad šie pasirinktų prekių, kurių šiaip nepirktų, jeigu žinotų visus faktus.“

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Didžiosios Britanijos mažmeninių prekybos tinklų laukia rimtas tyrimas dėl to, kad jų fiktyvios nuolaidos, klaidinančios etiketės ir slaptas kainų kėlimas šalies vartotojams kainuoja šimtus milijonų svarų sterlingų.

Kaip skelbia šalies spauda, vartotojų teisių tarnyba „Which?“ pasinaudojo savo teisine galia pateikti „super-skundą“ dėl didžiųjų prekybos tinklų, kaip „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“ ir „Morrisons“, kainų taktikos.

Šis žingsnis leis Konkurencijos ir rinkų tarnybai pradėti tyrimą, po kurio gali būti parengtos atitinkamos įstatymų pataisos dėl kainų nustatymo. Be to, prekybos tinklams gali būti skirtos didžiulės baudos už pirkėjų apgaudinėjimą.

„Mes ne kartą esame nustatę klaidinančių ir painių kainų taktikų, kuomet pavyzdžiui, siūloma pirkti daugiau prekių, nes taip esą labiau apsimoka, nors taip nėra. Taip pat dėl sumažėjusių prekių pakuočių ar klaidinančių pasiūlymų su neva didžiule nuolaida, – teigia „Which?“. – Daugelis prekybininkų sukuria iliuziją, kad žmogus sutaupo, ir manipuliuoja pirkėjais, kad šie pasirinktų prekių, kurių šiaip nepirktų, jeigu žinotų visus faktus.“

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: