Traukinių bilietus pabranginęs ministras į darbą vežamas tarnybiniu automobiliu 

Geležinkelio tarifų ministras Simonas Burnsas susilaukė aršaus visuomenės pasipiktinimo paaiškėjus, kad į darbą jis vyksta ne traukiniu, bet vežamas asmeninio vairuotojo vyriausybės tarnybine mašina.

Mail On Sunday paviešino faktą, kad konservatorių partijai priklausantis politikas kasdien iš namų Essexe į darbą Londono centre vyksta 55 kilometrus, naudodamasis 80 tūkstančių svarų per metus kainuojančia vyriausybinių automobilių paslauga.

Ši žinia nuskambėjo praėjus vos kelioms dienoms po keleivinių traukinių bilietų pabrangimo 4,2 procentais.

Traukinių keleivių interesus atstovaujančios aktyvistų grupės „Railfuture“ atstovas sukritikavo ministro elgesį ir pareiškė, kad „būtų gražu, jei asmuo, kuris nustato bilietų kainas, taip pat pajustų perpildytus traukinius ir grūstis, kurias priversti iškęsti eiliniai vargšai keleiviai“.

S. Burnsas teisinosi, jog kelionės į darbą metu jis automobilyje dirba su slaptais dokumentais, todėl juos vežtis viešuoju transportu esą būtų nesaugu.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Geležinkelio tarifų ministras Simonas Burnsas susilaukė aršaus visuomenės pasipiktinimo paaiškėjus, kad į darbą jis vyksta ne traukiniu, bet vežamas asmeninio vairuotojo vyriausybės tarnybine mašina.

Mail On Sunday paviešino faktą, kad konservatorių partijai priklausantis politikas kasdien iš namų Essexe į darbą Londono centre vyksta 55 kilometrus, naudodamasis 80 tūkstančių svarų per metus kainuojančia vyriausybinių automobilių paslauga.

Ši žinia nuskambėjo praėjus vos kelioms dienoms po keleivinių traukinių bilietų pabrangimo 4,2 procentais.

Traukinių keleivių interesus atstovaujančios aktyvistų grupės „Railfuture“ atstovas sukritikavo ministro elgesį ir pareiškė, kad „būtų gražu, jei asmuo, kuris nustato bilietų kainas, taip pat pajustų perpildytus traukinius ir grūstis, kurias priversti iškęsti eiliniai vargšai keleiviai“.

S. Burnsas teisinosi, jog kelionės į darbą metu jis automobilyje dirba su slaptais dokumentais, todėl juos vežtis viešuoju transportu esą būtų nesaugu.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: