Turi verslą? Ar verta remti lietuviškus renginius Britanijoje? 

Lietuviškų renginių Londone ir kitose Jungtinės Karalystės vietose vyksta kaip niekada daug. Be abejo, šių renginių organizatoriai ieško firmų, kurios galėtų vienaip ar kitaip paremti renginį. Už paramą kartais siūlomi aukso kalnai, bet kiek iš tikro galima gauti naudos?

Pagrindinis renginio organizatorių pasiūlymas – mainais už paramą, jie gali suteikti reklaminius plotus pačio renginio metu bei minėti jus reklaminėje medžiagoje (renginio plakatai, renginio Facebook puslapis ir pan.)

Prieš sutikdamas paremti renginį, pabandyk atsakyti į šiuos du klausimus:

-Ar tikrai gausiu kokios nors apčiuopiamos naudos?
Dažnai bizniai įsivaizduoja, kad bet koks paminėjimas per renginius yra labai svarbus. Bet ar tikrai renginys yra skirtas publikai, kurios atstovai gali tapti tavo klientais? Ar tavo paslauga ar prekė tikrai aktuali renginio lankytojams? Kiek žmonių per renginį ar internete apskritai pamatys tavo reklamą?

-Ar sugebėsi sukontroliuoti, kad tavo reklama būtų rodoma ten, kur sutarta?
Iš patirties galiu pasakyti, kad renginių organizatoriai dažnai žada daugiau, nei realiai gali duoti. Jei tau žadėjo, kad reklama kabės gerai matomoje vietoje, tai dar nereiškia, kad ji tikrai kabės geroje vietoje. Visada gali atsirasti koks nors parazituojantis smulkus rėmėjas, kuris bandys tavo reklamą užgožti su savo reklamine medžiaga. Geriausias būdas viską sukontroliuoti – pačiam dalyvauti renginyje ir viską stebėti. Bet tai gali užimti daug laiko.

Be abejo, reklama per renginius gali būti naudinga, bet dažnu atveju sugaištas laikas ir išleisti pinigai gali atnešti daugiau naudos kitur. Pavyzdžiui, skiriant juos Google ar kitokiai reklamai internete.

Remigijus, Cepelinas.co.uk , Anglija.lt

Lietuviškų renginių Londone ir kitose Jungtinės Karalystės vietose vyksta kaip niekada daug. Be abejo, šių renginių organizatoriai ieško firmų, kurios galėtų vienaip ar kitaip paremti renginį. Už paramą kartais siūlomi aukso kalnai, bet kiek iš tikro galima gauti naudos?

Pagrindinis renginio organizatorių pasiūlymas – mainais už paramą, jie gali suteikti reklaminius plotus pačio renginio metu bei minėti jus reklaminėje medžiagoje (renginio plakatai, renginio Facebook puslapis ir pan.)

Prieš sutikdamas paremti renginį, pabandyk atsakyti į šiuos du klausimus:

-Ar tikrai gausiu kokios nors apčiuopiamos naudos?
Dažnai bizniai įsivaizduoja, kad bet koks paminėjimas per renginius yra labai svarbus. Bet ar tikrai renginys yra skirtas publikai, kurios atstovai gali tapti tavo klientais? Ar tavo paslauga ar prekė tikrai aktuali renginio lankytojams? Kiek žmonių per renginį ar internete apskritai pamatys tavo reklamą?

-Ar sugebėsi sukontroliuoti, kad tavo reklama būtų rodoma ten, kur sutarta?
Iš patirties galiu pasakyti, kad renginių organizatoriai dažnai žada daugiau, nei realiai gali duoti. Jei tau žadėjo, kad reklama kabės gerai matomoje vietoje, tai dar nereiškia, kad ji tikrai kabės geroje vietoje. Visada gali atsirasti koks nors parazituojantis smulkus rėmėjas, kuris bandys tavo reklamą užgožti su savo reklamine medžiaga. Geriausias būdas viską sukontroliuoti – pačiam dalyvauti renginyje ir viską stebėti. Bet tai gali užimti daug laiko.

Be abejo, reklama per renginius gali būti naudinga, bet dažnu atveju sugaištas laikas ir išleisti pinigai gali atnešti daugiau naudos kitur. Pavyzdžiui, skiriant juos Google ar kitokiai reklamai internete.

Remigijus, Cepelinas.co.uk , Anglija.lt

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: