Tyrimas: „Aldi“ ir „Lidl“ JK pirmauja pagal savo prekės ženklo produktų kokybę - Anglija.lt
 

Tyrimas: „Aldi“ ir „Lidl“ JK pirmauja pagal savo prekės ženklo produktų kokybę 

Jungtinės Karalystės didieji mažmeninės prekybos tinklai nusileidžia pigiesiems „Aldi“ ir „Lidl“ konkurentams dėl jų nuosavo prekės ženklo produktų kokybės, teigiama neseniai šalyje atlikto tyrimo išvadose.

Kasmetinio tyrimo „Own Label Food & Drink Awards“, kurį atlieka žurnalas „The Grocer“, metu buvo vertinama visų tinklų nuosavo prekės ženklo 1103 produktų kokybė. Šiuo atžvilgiu vokiškiems mažų kainų tinklams prilygsta tik „Asda“. Už savo produktus „Aldi“ ir „Lidl“ gavo po trylika aukso medalių.

Tokios išvados neabejotinai leis šiems dviems mažų kainų tinklams dar labiau sustiprinti nuomonę, kad maža kaina nebūtinai reiškia prastą kokybę. Verta paminėti, kad tyrimo metu produktus vertino ne tik ekspertai, bet ir eiliniai vartotojai.

„Mūsų išvados atskleidžia vis labiau augančią savo nuosavo prekės ženklo produkcijos svarbą, – sakė „The Grocer“ redaktorius Adamas Leylandas. – Ir rinkoje esant tokiai aršiai konkurencijai, kokybė yra pats svarbiausias dalykas.“

Tiek „Aldi“, tiek ir „Lidl“ taip pat turi ir išskirtinės kokybės produkcijos – „Specially Selected“ ir „Deluxe“, kurios savo kokybe nenusileidžia geriausiai didžiųjų Britanijos mažmeninės prekybos tinklų produkcijai, pažymi vertintojai.

Jungtinės Karalystės didieji mažmeninės prekybos tinklai nusileidžia pigiesiems „Aldi“ ir „Lidl“ konkurentams dėl jų nuosavo prekės ženklo produktų kokybės, teigiama neseniai šalyje atlikto tyrimo išvadose.

Kasmetinio tyrimo „Own Label Food & Drink Awards“, kurį atlieka žurnalas „The Grocer“, metu buvo vertinama visų tinklų nuosavo prekės ženklo 1103 produktų kokybė. Šiuo atžvilgiu vokiškiems mažų kainų tinklams prilygsta tik „Asda“. Už savo produktus „Aldi“ ir „Lidl“ gavo po trylika aukso medalių.

Tokios išvados neabejotinai leis šiems dviems mažų kainų tinklams dar labiau sustiprinti nuomonę, kad maža kaina nebūtinai reiškia prastą kokybę. Verta paminėti, kad tyrimo metu produktus vertino ne tik ekspertai, bet ir eiliniai vartotojai.

„Mūsų išvados atskleidžia vis labiau augančią savo nuosavo prekės ženklo produkcijos svarbą, – sakė „The Grocer“ redaktorius Adamas Leylandas. – Ir rinkoje esant tokiai aršiai konkurencijai, kokybė yra pats svarbiausias dalykas.“

Tiek „Aldi“, tiek ir „Lidl“ taip pat turi ir išskirtinės kokybės produkcijos – „Specially Selected“ ir „Deluxe“, kurios savo kokybe nenusileidžia geriausiai didžiųjų Britanijos mažmeninės prekybos tinklų produkcijai, pažymi vertintojai.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: