Tyrimas: jaunoji britų karta per daug bijo ... skųstis - Anglija.lt
 

Tyrimas: jaunoji britų karta per daug bijo ... skųstis 

Neseniai Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas atskleidė įdomų faktą. Pasirodo, kad jaunoji šalies gyventojų karta per daug bijo skųstis dėl prasto aptarnavimo ar prastai suteiktų paslaugų, nes nenori „kelti scenos“.

Tik 46 proc. 16–24 metų amžiaus žmonių sakė, jog pasiskųstų dėl nemandagaus padavėjo ar atnešto atšalusio patiekalo, palyginti su 71 proc. vyresnių nei 55 metų amžiaus žmonių.

O trys iš keturių britų sakė vienu ar kitu atveju delsę pasiskųsti. Skaičiuojama, kad dėl tokio nenoro skųstis žmonės praranda apie £275 per metus.

„Financial Conduct Authority“ atlikta 3000 žmonių apklausa parodė, kad 15 mln. Britanijos gyventojų dažnai negauna kompensacijos ar prekės pakeitimo ir neišsprendžia kilusių problemų, nes nežino, kaip skųstis, ar mano, kad negražu būtų skųstis, net jei iš tiesų yra teisūs. 75 proc. žmonių visai vengė skųstis or 73 proc. atidėliojo skundo pateikimą.

Dešimt dalykų, dėl kurių žmonės norėtų pasiskųsti, bet to nepadaro:
1. Žmonės užlenda be eilės
2. Prastas maistas maitinimo įstaigoje
3. Ignoruoja pardavėja parduotuvėje
4. Siuntinys buvo vėlai atvežtas
5. Vėluoja transportas
6. Netinkamas aptarnavimas parduotuvėje
7. Rūkymas vienoje vietoje
8. Žmogus per garsiai klausosi muzikos viešajame transporte
9. Žmonės užima papildomą vietą viešajame transporte
10. Nepatiko, kaip apkirpo kirpykloje.

Neseniai Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas atskleidė įdomų faktą. Pasirodo, kad jaunoji šalies gyventojų karta per daug bijo skųstis dėl prasto aptarnavimo ar prastai suteiktų paslaugų, nes nenori „kelti scenos“.

Tik 46 proc. 16–24 metų amžiaus žmonių sakė, jog pasiskųstų dėl nemandagaus padavėjo ar atnešto atšalusio patiekalo, palyginti su 71 proc. vyresnių nei 55 metų amžiaus žmonių.

O trys iš keturių britų sakė vienu ar kitu atveju delsę pasiskųsti. Skaičiuojama, kad dėl tokio nenoro skųstis žmonės praranda apie £275 per metus.

„Financial Conduct Authority“ atlikta 3000 žmonių apklausa parodė, kad 15 mln. Britanijos gyventojų dažnai negauna kompensacijos ar prekės pakeitimo ir neišsprendžia kilusių problemų, nes nežino, kaip skųstis, ar mano, kad negražu būtų skųstis, net jei iš tiesų yra teisūs. 75 proc. žmonių visai vengė skųstis or 73 proc. atidėliojo skundo pateikimą.

Dešimt dalykų, dėl kurių žmonės norėtų pasiskųsti, bet to nepadaro:
1. Žmonės užlenda be eilės
2. Prastas maistas maitinimo įstaigoje
3. Ignoruoja pardavėja parduotuvėje
4. Siuntinys buvo vėlai atvežtas
5. Vėluoja transportas
6. Netinkamas aptarnavimas parduotuvėje
7. Rūkymas vienoje vietoje
8. Žmogus per garsiai klausosi muzikos viešajame transporte
9. Žmonės užima papildomą vietą viešajame transporte
10. Nepatiko, kaip apkirpo kirpykloje.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: