JK prekybininkai kaltinami pirkėjų apgaudinėjimu - Anglija.lt
 

JK prekybininkai kaltinami pirkėjų apgaudinėjimu 

JK mažmeninės prekybos tinklų „Sainsbury's“ ir „Tesco“ lojalumo programos nėra tokios palankios, kaip atrodo, skelbia vartotojų apsaugos grupė „Which?“.

Ji teigia, kad šie tinklai išpučia įprastinę skelbiamą produkto kainą, kad lojalumo programos nariams siūlomos akcinės kainos atrodytų geresnės, nei yra iš tikrųjų.

Prekybos tinklai, savo ruožtu, šiuos teiginius atmeta ir teigia, kad visos kainos didėjo dėl infliacijos.

„Which?“ skelbia, kad šešis mėnesius stebėjo kainų pokyčius parduotuvėse siekdama išsiaiškinti, ar skelbiama įprastinė kaina iš tikrųjų yra standartinė kaina, už kurią prekės buvo parduodamos per pagrįstą laikotarpį. Grupė nustatė, kad maždaug trečdalio (29 proc.) akcijų, skirtų tik lojalumo programos nariams, vadinamoji įprastinė kaina buvo taikoma mažiau nei pusę šešių mėnesių laikotarpio.

JK mažmeninės prekybos tinklų „Sainsbury's“ ir „Tesco“ lojalumo programos nėra tokios palankios, kaip atrodo, skelbia vartotojų apsaugos grupė „Which?“.

Ji teigia, kad šie tinklai išpučia įprastinę skelbiamą produkto kainą, kad lojalumo programos nariams siūlomos akcinės kainos atrodytų geresnės, nei yra iš tikrųjų.

Prekybos tinklai, savo ruožtu, šiuos teiginius atmeta ir teigia, kad visos kainos didėjo dėl infliacijos.

„Which?“ skelbia, kad šešis mėnesius stebėjo kainų pokyčius parduotuvėse siekdama išsiaiškinti, ar skelbiama įprastinė kaina iš tikrųjų yra standartinė kaina, už kurią prekės buvo parduodamos per pagrįstą laikotarpį. Grupė nustatė, kad maždaug trečdalio (29 proc.) akcijų, skirtų tik lojalumo programos nariams, vadinamoji įprastinė kaina buvo taikoma mažiau nei pusę šešių mėnesių laikotarpio.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: