JK prekybininkai ruošiasi didelio masto koronaviruso protrūkiui, perspėja pirkėjus 

Didžiosios Britanijos didieji mažmeninės prekybos tinklai „Tesco“, „Sainsbury's“, „Asda“ ir „Morrisons“ rengia nenumatytų atvejų planus, kad galėtų susidoroti su potencialiu panišku pirkimu, kurį sukeltų didelio masto koronaviruso protrūkis.

Internetinis prekybos tinklas „Ocado“ jau kreipėsi į savo klientus su prašymų prekių užsisakyti anksčiau nei įprastai, nes „vis daugiau žmonių nei paprastai pateikia didelių užsakymų“.

Praėjusį penktadienį klientams išplatintame elektroniniame laiške kompanija nurodo, kad „greičiau nei įprastai užsipildo prekių pristatymo laikai“, todėl pristatymui savaitgalį klientams rekomenduojama pristatymą užsisakyti tarp pirmadienio ir ketvirtadienio.

Sparčiausiai Britanijoje augantis maisto prekių pardavėjas „Ocado“ atsisakė komentuoti savo išsiųstą elektroninį laiką. Kai kurie jo konkurentai taip pat atsisakė nurodyti, ar patyrė didelį paklausos padidėjimas.

Tačiau vienas analitikas sakė, kad prekybininkai neabejotinai rengia nenumatytų atvejų planus ir ruošiasi viruso plitimui.

„Dėl tiekimo grandinių problemų, jeigu kils rimtas protrūkis, tai tikrai greitai prives prie paniško pirkimo, tuščių lentynų ir net riaušių dėl maisto“, – sakė mažmeninės prekybos maistu ekspertas Bruno Monteyne.

East Anglia universiteto verslo vadybos profesorė Ratula Chakraborty taip pat perspėjo, kad prekių kaupimas JK gyventojų namuose „gali tapti plačiai paplitusiu“ dėl nuogąstavimų, kad tam tikros šalies dalys bus uždarytos karantinui.

„Daugėjant koronaviruso atvejų ir įvedant vis daugiau karantino priemonių, neišvengiamai kai kurie sunerimę namų ūkiai ims kaupti maistą, vaistus ir kitus produktus“, – sakė ji.

Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumo maisto ir tvarumo politikos direktorius Andrew Opie sakė, kad tiekimo grandinės sutrikimas yra „ribotas“, ir pridūrė, kad smarkiai padidėjo higienos prekių paklausa.

Didžiosios Britanijos didieji mažmeninės prekybos tinklai „Tesco“, „Sainsbury's“, „Asda“ ir „Morrisons“ rengia nenumatytų atvejų planus, kad galėtų susidoroti su potencialiu panišku pirkimu, kurį sukeltų didelio masto koronaviruso protrūkis.

Internetinis prekybos tinklas „Ocado“ jau kreipėsi į savo klientus su prašymų prekių užsisakyti anksčiau nei įprastai, nes „vis daugiau žmonių nei paprastai pateikia didelių užsakymų“.

Praėjusį penktadienį klientams išplatintame elektroniniame laiške kompanija nurodo, kad „greičiau nei įprastai užsipildo prekių pristatymo laikai“, todėl pristatymui savaitgalį klientams rekomenduojama pristatymą užsisakyti tarp pirmadienio ir ketvirtadienio.

Sparčiausiai Britanijoje augantis maisto prekių pardavėjas „Ocado“ atsisakė komentuoti savo išsiųstą elektroninį laiką. Kai kurie jo konkurentai taip pat atsisakė nurodyti, ar patyrė didelį paklausos padidėjimas.

Tačiau vienas analitikas sakė, kad prekybininkai neabejotinai rengia nenumatytų atvejų planus ir ruošiasi viruso plitimui.

„Dėl tiekimo grandinių problemų, jeigu kils rimtas protrūkis, tai tikrai greitai prives prie paniško pirkimo, tuščių lentynų ir net riaušių dėl maisto“, – sakė mažmeninės prekybos maistu ekspertas Bruno Monteyne.

East Anglia universiteto verslo vadybos profesorė Ratula Chakraborty taip pat perspėjo, kad prekių kaupimas JK gyventojų namuose „gali tapti plačiai paplitusiu“ dėl nuogąstavimų, kad tam tikros šalies dalys bus uždarytos karantinui.

„Daugėjant koronaviruso atvejų ir įvedant vis daugiau karantino priemonių, neišvengiamai kai kurie sunerimę namų ūkiai ims kaupti maistą, vaistus ir kitus produktus“, – sakė ji.

Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumo maisto ir tvarumo politikos direktorius Andrew Opie sakė, kad tiekimo grandinės sutrikimas yra „ribotas“, ir pridūrė, kad smarkiai padidėjo higienos prekių paklausa.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: