JK tarnyba kreipsis į teismą dėl „Ryanair“ nesumokėtų kompensacijų keleiviams - Anglija.lt
 

JK tarnyba kreipsis į teismą dėl „Ryanair“ nesumokėtų kompensacijų keleiviams 

Didžiosios Britanijos civilinė aviacijos tarnyba (CAA) pranešė, jog imsis teisinių veiksmų prieš Airijos pigių skrydžių bendrovę „Ryanair“ dėl šios atsisakymo išmokėti kompensacijas tūkstančiams JK gyvenančių jos klientų.

Skundas susijęs su šią vasarą dėl „Ryanair“ pilotų ir įgulų narių streiko atšauktais ar atidėtais skrydžiais. CAA teigia, kad keleiviams priklauso kompensaciją pagal ES teisės normas. Tačiau aviakompanija sako, kad streikas yra „išskirtinė aplinkybė“, todėl ji neturi mokėti kompensacijų.

Statistika rodo, kad šiais metais gerokai daugiau „Ryanair“ keleivių pateikė prašymus dėl kompensacijų nei skridę kitomis avialinijomis. Jie sudarė 30 proc. visų skundų. Per devynis šių metų mėnesius Alternatyvi ginčų sprendimo tarnyba (ADR) iš viso gavo 22 159 skundus, tačiau išnagrinėjo tik 1347 iš 6653 skundų, susijusių su „Ryanair“.

CAA pažymi, kad, remiantis ES teise, keleiviai turi teisę pateikti prašymą dėl kompensacijos pagal EU261 reglamentą, jeigu skrydis vėlavo daugiau nei tris valandas arba buvo atšauktas, arba tuomet, kai jiems nebuvo leista įlipti į lėktuvą.

Kaip ir kitos aviakompanijos, „Ryanair“ buvo pasirašiusi sutartį dėl ADR sprendimų laikymosi. Tačiau Airijos kompanija neseniai pranešė CAA, kad sutartį nutraukė.

„Dėl tokių „Ryanair“ veiksmų keleiviams, kurie jau yra pateikę prašymą dėl kompensacijos, teks laukti CAA teisinių veiksmų rezultato“, – nurodė CAA.

Savo ruožtu „Ryanair“ atstovas pareiškė: „Teismai Vokietijoje, Ispanijoje ir Italijoje jau nusprendė, kad streikai yra „išskirtinė aplinkybė“, todėl EU261 kompensavimas nėra taikomas. Tikimės, kad UK CAA ir teismai paseks šiuo precedentu“.

Didžiosios Britanijos civilinė aviacijos tarnyba (CAA) pranešė, jog imsis teisinių veiksmų prieš Airijos pigių skrydžių bendrovę „Ryanair“ dėl šios atsisakymo išmokėti kompensacijas tūkstančiams JK gyvenančių jos klientų.

Skundas susijęs su šią vasarą dėl „Ryanair“ pilotų ir įgulų narių streiko atšauktais ar atidėtais skrydžiais. CAA teigia, kad keleiviams priklauso kompensaciją pagal ES teisės normas. Tačiau aviakompanija sako, kad streikas yra „išskirtinė aplinkybė“, todėl ji neturi mokėti kompensacijų.

Statistika rodo, kad šiais metais gerokai daugiau „Ryanair“ keleivių pateikė prašymus dėl kompensacijų nei skridę kitomis avialinijomis. Jie sudarė 30 proc. visų skundų. Per devynis šių metų mėnesius Alternatyvi ginčų sprendimo tarnyba (ADR) iš viso gavo 22 159 skundus, tačiau išnagrinėjo tik 1347 iš 6653 skundų, susijusių su „Ryanair“.

CAA pažymi, kad, remiantis ES teise, keleiviai turi teisę pateikti prašymą dėl kompensacijos pagal EU261 reglamentą, jeigu skrydis vėlavo daugiau nei tris valandas arba buvo atšauktas, arba tuomet, kai jiems nebuvo leista įlipti į lėktuvą.

Kaip ir kitos aviakompanijos, „Ryanair“ buvo pasirašiusi sutartį dėl ADR sprendimų laikymosi. Tačiau Airijos kompanija neseniai pranešė CAA, kad sutartį nutraukė.

„Dėl tokių „Ryanair“ veiksmų keleiviams, kurie jau yra pateikę prašymą dėl kompensacijos, teks laukti CAA teisinių veiksmų rezultato“, – nurodė CAA.

Savo ruožtu „Ryanair“ atstovas pareiškė: „Teismai Vokietijoje, Ispanijoje ir Italijoje jau nusprendė, kad streikai yra „išskirtinė aplinkybė“, todėl EU261 kompensavimas nėra taikomas. Tikimės, kad UK CAA ir teismai paseks šiuo precedentu“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: