JK tiriama „Amazon“ veikla, klientams galėjo būti sudarytos „blogesnės sąlygos“ - Anglija.lt
 

JK tiriama „Amazon“ veikla, klientams galėjo būti sudarytos „blogesnės sąlygos“ 

JK tiriama „Amazon“ veikla, klientams galėjo būti sudarytos „blogesnės sąlygos“
123RF nuotr.

Didžiosios Britanijos antimonopolinė priežiūros institucija tiria internetinės prekybos milžinės „Amazon“ veiklą, kilus susirūpinimui, kad kai kurie jos veiksmai Jungtinėje Karalystėje gali būti prieštaraujantys sąžiningos konkurencijos principams, o dėl to pirkėjams galėjo būti sudarytos blogesnės sąlygos.

Konkurencijos ir rinkų tarnyba (CMA) nagrinės, ar „Amazon“ neiškraipo konkurencijos suteikdama nesąžiningą pranašumą savo mažmeninės prekybos verslui arba pardavėjams, kurie naudojasi jos paslaugomis, lyginant su kitais trečiųjų šalių pardavėjais, parduodantys savo prekes per „Amazon UK Marketplace“.

Tyrimo metu bus nagrinėjama, kaip technologijų milžinė naudoja trečiųjų šalių pardavėjų duomenis ir kaip ji nustato kriterijus, pagal kuriuos galima prekiauti su „Prime“ ženklu.

„Milijonai žmonių visoje Jungtinėje Karalystėje pasitiki „Amazon“ paslaugomis, nes vienu mygtuko paspaudimu greitai pristatomi visų rūšių produktai, – sakė CMA atstovė Sarah Cardell. – Tai svarbi sritis, todėl visiškai teisinga mums atidžiai ištirti, ar „Amazon“ nenaudoja trečiųjų šalių duomenų siekdama nesąžiningai skatinti savo mažmeninės prekybos verslą ir ar nesuteikia pirmenybės pardavėjams, kurie naudojasi jos logistikos ir pristatymo paslaugomis, nes abu šie veiksmai gali susilpninti konkurenciją.“

JK tiriama „Amazon“ veikla, klientams galėjo būti sudarytos „blogesnės sąlygos“
123RF nuotr.

Didžiosios Britanijos antimonopolinė priežiūros institucija tiria internetinės prekybos milžinės „Amazon“ veiklą, kilus susirūpinimui, kad kai kurie jos veiksmai Jungtinėje Karalystėje gali būti prieštaraujantys sąžiningos konkurencijos principams, o dėl to pirkėjams galėjo būti sudarytos blogesnės sąlygos.

Konkurencijos ir rinkų tarnyba (CMA) nagrinės, ar „Amazon“ neiškraipo konkurencijos suteikdama nesąžiningą pranašumą savo mažmeninės prekybos verslui arba pardavėjams, kurie naudojasi jos paslaugomis, lyginant su kitais trečiųjų šalių pardavėjais, parduodantys savo prekes per „Amazon UK Marketplace“.

Tyrimo metu bus nagrinėjama, kaip technologijų milžinė naudoja trečiųjų šalių pardavėjų duomenis ir kaip ji nustato kriterijus, pagal kuriuos galima prekiauti su „Prime“ ženklu.

„Milijonai žmonių visoje Jungtinėje Karalystėje pasitiki „Amazon“ paslaugomis, nes vienu mygtuko paspaudimu greitai pristatomi visų rūšių produktai, – sakė CMA atstovė Sarah Cardell. – Tai svarbi sritis, todėl visiškai teisinga mums atidžiai ištirti, ar „Amazon“ nenaudoja trečiųjų šalių duomenų siekdama nesąžiningai skatinti savo mažmeninės prekybos verslą ir ar nesuteikia pirmenybės pardavėjams, kurie naudojasi jos logistikos ir pristatymo paslaugomis, nes abu šie veiksmai gali susilpninti konkurenciją.“

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: