Už automobilį dviračio vietoje – nemenka bauda ir baudos taškai 

Londono valdžia užsimojo sutramdyti vairuotojus, prie šviesoforų automobiliais įvažiuojančius į dviračiams skirtas vietas. Kas gresia pažeidėjams?

Sostinės savivaldybės taryba siūlo už tokius kelio žymėjimo nepaisymus bausti 60 svarų bauda bei trimis baudos taškais, skelbia London Evening Standard.

Be to, mero Boriso Johnsono patarėjas dviračių klausimais Andrew Gilliganas pareiškė, kad valdžia sieks stop-linijas aprūpinti vaizdo stebėjimo kameromis, galinčiomis automatiškai užfiksuoti pažeidimus. Panašiai yra stebimos autobusams skirtos eismo juostos.

Anot jo, tai padės apsaugoti dviratininkus garantuojant jiems galimybę nuo šviesoforo startuoti anksčiau už kitas transporto priemones, ir privers vairuotojus „rodyti didesnę pagarbą“ dviračiams.

Skaičiuojama, kad šiuo metu kone kas antras automobilis, sustojęs prie raudono šviesoforo signalo, įvažiuoja į dviračiams skirtą laukimo zoną. A. Gilliganas pastebėjo, kad galbūt vairuotojai net nežino, jog tokiu būdu nusižengia kelių eismo taisyklėms.

Teigiama, kad padidinus baudas tai galėtų tapti itin „pelningu verslu“ jas rinksiančiai kompanijai „Transport for London“, kuri šiuo metu per metus skiria apie 20 tūkstančių baudų už važiavimą autobusų juostomis ir 140 tūkstančių – už kitus eismo pažeidimus, pavyzdžiui, sustojimą geltonai pažymėtose kelio vietose.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Londono valdžia užsimojo sutramdyti vairuotojus, prie šviesoforų automobiliais įvažiuojančius į dviračiams skirtas vietas. Kas gresia pažeidėjams?

Sostinės savivaldybės taryba siūlo už tokius kelio žymėjimo nepaisymus bausti 60 svarų bauda bei trimis baudos taškais, skelbia London Evening Standard.

Be to, mero Boriso Johnsono patarėjas dviračių klausimais Andrew Gilliganas pareiškė, kad valdžia sieks stop-linijas aprūpinti vaizdo stebėjimo kameromis, galinčiomis automatiškai užfiksuoti pažeidimus. Panašiai yra stebimos autobusams skirtos eismo juostos.

Anot jo, tai padės apsaugoti dviratininkus garantuojant jiems galimybę nuo šviesoforo startuoti anksčiau už kitas transporto priemones, ir privers vairuotojus „rodyti didesnę pagarbą“ dviračiams.

Skaičiuojama, kad šiuo metu kone kas antras automobilis, sustojęs prie raudono šviesoforo signalo, įvažiuoja į dviračiams skirtą laukimo zoną. A. Gilliganas pastebėjo, kad galbūt vairuotojai net nežino, jog tokiu būdu nusižengia kelių eismo taisyklėms.

Teigiama, kad padidinus baudas tai galėtų tapti itin „pelningu verslu“ jas rinksiančiai kompanijai „Transport for London“, kuri šiuo metu per metus skiria apie 20 tūkstančių baudų už važiavimą autobusų juostomis ir 140 tūkstančių – už kitus eismo pažeidimus, pavyzdžiui, sustojimą geltonai pažymėtose kelio vietose.

 (Komentarų: 7)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: