Už „Star1 Airlines“ bilietus pinigus atgaus tik tiesiogiai mokėję iš kreditinės kortelės 

Maždaug pusė iš beveik 16 tūkst. bankrutuojančios bendrovės „Star1 Airlines“ bilietus turinčių klientų už juos atsiskaitinėjo kreditinėmis kortelėmis ir per bankus galės atgauti pinigus, rodo preliminarūs bendrovės duomenys.

„Tik kreditine kortele sumokėję žmonės galės atgauti savo pinigus. Tie, kurie mokėjo per elektroninę bankininkystę, tokios galimybės neturės. Užsakinėjant bilietus mūsų puslapyje būdavo pasirinkimas: mokėti arba kreditine kortele, arba per elektroninę bankininkystę, pinigus iš banko galės atgauti tie, kurie mokėjo kreditine kortele ir pateiks mūsų raštą, kuriame mes patvirtinsime, kad mokėjimas buvo atliktas ir skrydžiai yra tikrai nėra vykdomi“, – sakė „Star1 Airlines“ atstovė spaudai Jūratė Rupšienė.

Šiuos raštus bendrovė ketina pradėti dalinti po to, kai bus iškelta bankroto byla.

Naudojai kortelę, jei nurodei jos CVV kodą

Pasak SEB banko atstovo spaudai Arvydo Žilinsko, pagal tarptautinius susitarimus su „Visa“ ir „Mastercard“, laikoma, jog klientas kreditine kortele naudojosi tik tuo atveju, kai mokėdamas nurodė jos CVV kodą arba fiziškai ją panaudojo atsiskaitymui.

„Kai klientas moka kreditine kortele, suveda jos numerį, CVV kodą, galiojimo laiką, tai yra traktuojama kaip įgaliojimas įmonei, kurios paslauga yra perkama, nusirašyti tam tikrą sumą lėšų iš kredito kortelės. Kai yra daromas pavedimas savarankiškai, žmogus perveda lėšas į įmonės sąskaitą“, – skirtumus aiškino jis.

„Swedbank“ banko atstovė spaudai Jorūnė Juodžbalytė taip pat patvirtino, kad pinigus už bilietus per banką gali susigrąžinti tik mokėjusieji kreditine arba debetine kortele, bet ne pavedimu.

„Jeigu klientas, atsiskaitydamas už bilietus, rinkosi mokėjimą kreditine kortele, tada jis turi galimybę atgauti pinigus per banką. Jeigu jis rinkosi galimybę už bilietus atsiskaityti per elektroninę bankininkystę, tokiu atveju klientams reikėtų kreiptis į bendrovę jos nustatyta tvarka“, – sakė ji.

Primename, kad pernai veiklą pradėjusios pigių skrydžių bendrovės „Star1 Airlines“ akcininkai paprašė jai iškelti bankroto bylą. Pati įmonė skelbia pardavusi beveik 16 tūkst. bilietų, už kuriuos buvo surinkusi 3,5 mln. Lt. Iš viso įmonės skolos sudaro apie 15 mln. Lt.

Jokio ilgalaikio turto ši įmonė neturi, vienintelis jos nuomojamas lėktuvas už skolas buvo sulaikytas Dublino oro uoste.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Maždaug pusė iš beveik 16 tūkst. bankrutuojančios bendrovės „Star1 Airlines“ bilietus turinčių klientų už juos atsiskaitinėjo kreditinėmis kortelėmis ir per bankus galės atgauti pinigus, rodo preliminarūs bendrovės duomenys.

„Tik kreditine kortele sumokėję žmonės galės atgauti savo pinigus. Tie, kurie mokėjo per elektroninę bankininkystę, tokios galimybės neturės. Užsakinėjant bilietus mūsų puslapyje būdavo pasirinkimas: mokėti arba kreditine kortele, arba per elektroninę bankininkystę, pinigus iš banko galės atgauti tie, kurie mokėjo kreditine kortele ir pateiks mūsų raštą, kuriame mes patvirtinsime, kad mokėjimas buvo atliktas ir skrydžiai yra tikrai nėra vykdomi“, – sakė „Star1 Airlines“ atstovė spaudai Jūratė Rupšienė.

Šiuos raštus bendrovė ketina pradėti dalinti po to, kai bus iškelta bankroto byla.

Naudojai kortelę, jei nurodei jos CVV kodą

Pasak SEB banko atstovo spaudai Arvydo Žilinsko, pagal tarptautinius susitarimus su „Visa“ ir „Mastercard“, laikoma, jog klientas kreditine kortele naudojosi tik tuo atveju, kai mokėdamas nurodė jos CVV kodą arba fiziškai ją panaudojo atsiskaitymui.

„Kai klientas moka kreditine kortele, suveda jos numerį, CVV kodą, galiojimo laiką, tai yra traktuojama kaip įgaliojimas įmonei, kurios paslauga yra perkama, nusirašyti tam tikrą sumą lėšų iš kredito kortelės. Kai yra daromas pavedimas savarankiškai, žmogus perveda lėšas į įmonės sąskaitą“, – skirtumus aiškino jis.

„Swedbank“ banko atstovė spaudai Jorūnė Juodžbalytė taip pat patvirtino, kad pinigus už bilietus per banką gali susigrąžinti tik mokėjusieji kreditine arba debetine kortele, bet ne pavedimu.

„Jeigu klientas, atsiskaitydamas už bilietus, rinkosi mokėjimą kreditine kortele, tada jis turi galimybę atgauti pinigus per banką. Jeigu jis rinkosi galimybę už bilietus atsiskaityti per elektroninę bankininkystę, tokiu atveju klientams reikėtų kreiptis į bendrovę jos nustatyta tvarka“, – sakė ji.

Primename, kad pernai veiklą pradėjusios pigių skrydžių bendrovės „Star1 Airlines“ akcininkai paprašė jai iškelti bankroto bylą. Pati įmonė skelbia pardavusi beveik 16 tūkst. bilietų, už kuriuos buvo surinkusi 3,5 mln. Lt. Iš viso įmonės skolos sudaro apie 15 mln. Lt.

Jokio ilgalaikio turto ši įmonė neturi, vienintelis jos nuomojamas lėktuvas už skolas buvo sulaikytas Dublino oro uoste.

 (Komentarų: 15)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: