Už visureigius Londono centre mokėti nereikės - Anglija.lt
 

Už visureigius Londono centre mokėti nereikės 

Londono meras Borisas Johnsonas atsisakė planų apmokestinti labiausiai orą teršiančius automobilius. Ankstesnis meras Kenas Livingstonas buvo numatęs, kad į centrinę miesto dalį norintys patekti visų, daugiau kaip 225 g/km anglies dioxido išmetančių, automobilių vairuotojai turės mokėti 25 svarus. Tokie planai sukėlė nepasitenkinimo bangą ne tik tarp vairuotojų, o ir tarp transporto priemonių gamintojų.

Prabangius automobilius gaminanti bendrovė „Porsche“ kiek anksčiau šiais metais prieš šį nutarimą pradėjo teisinį procesą. B. Johnsonui trečiadienį atsisakius papildomo apmokestinimo, teismas nurodė merijai pavaldžiai bendrovei „Transport for London“ apmokėti visas „Porshe“ teisines išlaidas. Manoma, kad jos siekia šešiaženklę sumą.

Pagal K. Livingstono planą, visureigių vairuotojai 25 svarų mokestį būtų pradėję mokėti nuo spalio 27 dienos. Ankstesnysis meras taip pat planavo mažiausiai anglies dvideginio į atmosferą išmetančių automobilių savininkams panaikinti dabar galiojantį 8 svarų spūsties mokestį.

Pasak B. Johnsono, toks žingsnis gerokai padidintų automobilių srautus Londono centre: „Esu patenkintas, kad galėjome panaikinti 25 svarų mokestį, kuris skaudžiausiai būtų palietęs šeimas ir smulkųjį verslą. Aš tikiu, kad pasiūlymas, leisti tūkstančiams mažų automobilių nemokamai įvažiuoti (į centrinį Londoną), būtų padidinęs spūstis.“

Jei K. Livingstono sprendimas nebūtų pakeistas, naująjį mokestį turėtų mokėti apie 17 procentų dabar kasdien į centrą įvažiuojančių automobilių savininkų. „Porshe“ teismui buvo pateikusi tyrimą, kuriame teigiama, jog įsakymui įsigaliojus, automobiliai Londono centre nuvažiuotų didesnį atstumą ir oro tarša dėl to tik padidėtų.

Dauguma automobilininkų naujojo mero sprendimą sveikina, tačiau Žaliųjų partijos atstovas pareiškė, jog tokiu poelgiu B. Johnsonas nedidelės grupės interesus iškėlė „aukščiau už planetos“.

Londono meras Borisas Johnsonas atsisakė planų apmokestinti labiausiai orą teršiančius automobilius. Ankstesnis meras Kenas Livingstonas buvo numatęs, kad į centrinę miesto dalį norintys patekti visų, daugiau kaip 225 g/km anglies dioxido išmetančių, automobilių vairuotojai turės mokėti 25 svarus. Tokie planai sukėlė nepasitenkinimo bangą ne tik tarp vairuotojų, o ir tarp transporto priemonių gamintojų.

Prabangius automobilius gaminanti bendrovė „Porsche“ kiek anksčiau šiais metais prieš šį nutarimą pradėjo teisinį procesą. B. Johnsonui trečiadienį atsisakius papildomo apmokestinimo, teismas nurodė merijai pavaldžiai bendrovei „Transport for London“ apmokėti visas „Porshe“ teisines išlaidas. Manoma, kad jos siekia šešiaženklę sumą.

Pagal K. Livingstono planą, visureigių vairuotojai 25 svarų mokestį būtų pradėję mokėti nuo spalio 27 dienos. Ankstesnysis meras taip pat planavo mažiausiai anglies dvideginio į atmosferą išmetančių automobilių savininkams panaikinti dabar galiojantį 8 svarų spūsties mokestį.

Pasak B. Johnsono, toks žingsnis gerokai padidintų automobilių srautus Londono centre: „Esu patenkintas, kad galėjome panaikinti 25 svarų mokestį, kuris skaudžiausiai būtų palietęs šeimas ir smulkųjį verslą. Aš tikiu, kad pasiūlymas, leisti tūkstančiams mažų automobilių nemokamai įvažiuoti (į centrinį Londoną), būtų padidinęs spūstis.“

Jei K. Livingstono sprendimas nebūtų pakeistas, naująjį mokestį turėtų mokėti apie 17 procentų dabar kasdien į centrą įvažiuojančių automobilių savininkų. „Porshe“ teismui buvo pateikusi tyrimą, kuriame teigiama, jog įsakymui įsigaliojus, automobiliai Londono centre nuvažiuotų didesnį atstumą ir oro tarša dėl to tik padidėtų.

Dauguma automobilininkų naujojo mero sprendimą sveikina, tačiau Žaliųjų partijos atstovas pareiškė, jog tokiu poelgiu B. Johnsonas nedidelės grupės interesus iškėlė „aukščiau už planetos“.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: