Uždrausta klientus klaidinusi Ryanair reklama - Anglija.lt
 

Uždrausta klientus klaidinusi Ryanair reklama 

Reklamos standartų tarnyba Jungtinėje Karalystėje nusprendė, kad aviakompanijos "Ryanair" reklama, kurioje atsisveikinama su "Thomas Cook" kelionių operatoriumi, šaipomasi iš finansinius sunkumus patiriančios bendrovės. Be to, taip klaidinami potencialūs bendrovės klientai. "Ryanair" pavesta nutraukti minėtąją reklamos kampaniją.

Jungtinės Karalystės reklamos standartų tarnyba (ASA, arba Advertising Standards Authority) gavo penkioliką skundų šios dėl "Ryanair" reklaminės kampanijos, tačiau iki šiol pigių oro skrydžių bendrovė išsisukinėdavo, kad ji tik, esą, cituojanti viešąją informaciją.

Lapkričio mėnesį spaudoje pasirodė informacija, kad vienas didžiausių britų kelionių operatorių "Thomas Cook" skolos siekia daugiau kaip milijardą svarų sterlingų.

Reklamos standartų tarnyba išgirdo "Ryanair" aiškinimus, kad šiais faktais jie ir rėmėsi teigdami, kad žmonės vis dažniau svarsto, ar saugu užsisakyti kelionę per finansinių sunkumų patiriančią bendrovę. Skrydžių operatoriaus atstovai spaudai tikina, kad bendrovė niekada nenorėjusi pašiepti "Thomas Cook" finansinių problemų ar sukelti kompanijai rūpesčių.

Visgi toks aiškinimas atrodo abejotinas, kai kiekvienoje iš "Ryanair" reklamų, dėl kurių ir buvo skųstasi, buvo cituojama spaudos informacija apie "Thomas Cook" finansines problemas ir palyginimui pateikiami teigiami komentarai apie "Ryanair" finansinį patikimumą ir stabilumą.

Kai kuriose reklamose tiesioginių palyginimų nebuvo, tačiau reklaminiai šūkiai esą galėję sukelti minčių apie kitų kompanijų patikimumą, kaip antai "Užsisakykite keliones su "Ryanair". Kompanijos rezervinis fondas viršija 33 milijardus grynaisiais." Kalėdinis šūkis "Ryanair garantuoja, kad Kalėdiniai skrydžiai įvyks".

Reklamos standartų tarnyba nusprendė, kad nors skrydžių bendrovės šūkiai ir nėra tiesiogiai įžeidžiami ir nekelia baimės ar nerimo, tačiau nebeturėtų būti vartojami kompanijos veiklai reklamuoti.

Be to, tarnybos sprendimu, užrašas "Bye Bye Thomas Cook", "Ryanair" reklamose pasirodantis drauge su spaudos informacija apie konkurento kelionių operatoriaus finansinius sunkumus, galėjo vartotojams sukelti minčių apie tai, kad "Thomas Cook" bankrutuoja, taigi atbaidyti kompanijos galimus klientus.

Ar "Ryanair" bus skirtos kokios nors sankcijos ar baudos už dezinformaciją, neskelbiama.

Parengta pagal www.bbc.co.uk informaciją

Reklamos standartų tarnyba Jungtinėje Karalystėje nusprendė, kad aviakompanijos "Ryanair" reklama, kurioje atsisveikinama su "Thomas Cook" kelionių operatoriumi, šaipomasi iš finansinius sunkumus patiriančios bendrovės. Be to, taip klaidinami potencialūs bendrovės klientai. "Ryanair" pavesta nutraukti minėtąją reklamos kampaniją.

Jungtinės Karalystės reklamos standartų tarnyba (ASA, arba Advertising Standards Authority) gavo penkioliką skundų šios dėl "Ryanair" reklaminės kampanijos, tačiau iki šiol pigių oro skrydžių bendrovė išsisukinėdavo, kad ji tik, esą, cituojanti viešąją informaciją.

Lapkričio mėnesį spaudoje pasirodė informacija, kad vienas didžiausių britų kelionių operatorių "Thomas Cook" skolos siekia daugiau kaip milijardą svarų sterlingų.

Reklamos standartų tarnyba išgirdo "Ryanair" aiškinimus, kad šiais faktais jie ir rėmėsi teigdami, kad žmonės vis dažniau svarsto, ar saugu užsisakyti kelionę per finansinių sunkumų patiriančią bendrovę. Skrydžių operatoriaus atstovai spaudai tikina, kad bendrovė niekada nenorėjusi pašiepti "Thomas Cook" finansinių problemų ar sukelti kompanijai rūpesčių.

Visgi toks aiškinimas atrodo abejotinas, kai kiekvienoje iš "Ryanair" reklamų, dėl kurių ir buvo skųstasi, buvo cituojama spaudos informacija apie "Thomas Cook" finansines problemas ir palyginimui pateikiami teigiami komentarai apie "Ryanair" finansinį patikimumą ir stabilumą.

Kai kuriose reklamose tiesioginių palyginimų nebuvo, tačiau reklaminiai šūkiai esą galėję sukelti minčių apie kitų kompanijų patikimumą, kaip antai "Užsisakykite keliones su "Ryanair". Kompanijos rezervinis fondas viršija 33 milijardus grynaisiais." Kalėdinis šūkis "Ryanair garantuoja, kad Kalėdiniai skrydžiai įvyks".

Reklamos standartų tarnyba nusprendė, kad nors skrydžių bendrovės šūkiai ir nėra tiesiogiai įžeidžiami ir nekelia baimės ar nerimo, tačiau nebeturėtų būti vartojami kompanijos veiklai reklamuoti.

Be to, tarnybos sprendimu, užrašas "Bye Bye Thomas Cook", "Ryanair" reklamose pasirodantis drauge su spaudos informacija apie konkurento kelionių operatoriaus finansinius sunkumus, galėjo vartotojams sukelti minčių apie tai, kad "Thomas Cook" bankrutuoja, taigi atbaidyti kompanijos galimus klientus.

Ar "Ryanair" bus skirtos kokios nors sankcijos ar baudos už dezinformaciją, neskelbiama.

Parengta pagal www.bbc.co.uk informaciją

 (Komentarų: 10)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: