Važiuoti taksi – pigiau nei viešuoju transportu 

Kai kuriuose Lietuvos miestuose važiuoti taksi apsimoka labiau nei maršrutiniais taksi ar autobusais, praneša LTV „Šiandien“.

Šiauliečiai – bene pirmieji Lietuvos gyventojai, kurie šiuo sunkmečiu važiavimo taksi gali nebelaikyti prabanga. Konkurencinė kova dėl klientų tiek apkarpė taksi kainas, kad jais važiuoti pigiau nei viešuoju transportu.

Kai kurios taksi įmonės už 5 kilometrų kelią teprašo susimokėti 3 litų įsėdimo mokestį, o kelionė – nemokama. Tad Šiauliuose už kelis litus gali pervažiuoti visą miestą. Dar prieš mėnesį ant bankroto ribos balansavusios taksi įmonės sako dabar klientų neatsiginančios.

„Keleiviai pradėjo kooperuotis ir piko metu vaikai važiuoja į mokyklas, susėdę trise ar keturiese, tėvai veža vaikus į darželius. Daug kas pasistatė lengvuosius automobilius. Dingo ir dideli kamščiai, nes nebevažiuojama su nuosavais automobiliais“, – sako Zinaida Barienė, bendrovės „Barveža“ komercijos direktorė.

Tuo metu maršrutinių mikroautobusų vežėjų tokia taksi įmonių kainų pasiutpolkė nedžiugina. Pasak jų, vien per pastarąjį mėnesį klientų sumažėjo dešimtadaliu. Norint išsilaikyti rinkoje tektų mažinti bilieto kainas 30 centų, tačiau jas nustato savivaldybė, o taksi vežėjai gali tą daryti savo nuožiūra.

„Kainas jie gali keisti per dieną po tris kartus – kaip jiems yra naudinga – ir šitaip vilioja keleivius vieni iš kitų. Tuo metu autobusų parkas kenčia, mes – taip pat“, – teigia Jolita Dūdienė, bendrovės „Jūsų taksi“ eksplotacijos direktorė.

Visuomeninio transporto – didžiųjų autobusų – bendrovės atstovai sako, kad kol kas taksi jiems nepakenkė. Esą padėtį gelbėja tai, kad didžiajai daugumai jų keleivių – pensininkams, neįgaliesiems ar studentams – taikomos Vyriausybės nustatytos lengvatos.

„Labai nesibaiminame, kadangi ekonomikoje yra nerealu vežti pigiau už savikainą ar išvis nemokamai. Tas ilgai tęstis negali“, – mano Silvas Gedaminskas, bendrovės „Busturas“ eksploatacijos direktorius.

Uostamiesčio gyventojams taksi įsėdimo mokestis siekia 3–4 litus, o už kiekvieną nuvažiuota kilometrą klaipėdietis vidutiniškai moka po 2,5 lito. Panašios kainos ir Panevėžyje – čia taksistai skundžiasi, kad kartais per dieną nepaveža nė vieno keleivio.

Taksi paslaugos labai atpigo Vilniuje – čia kilometrą galima nuvažiuoti ir už 1,29 lito, tad kartais jo paslaugomis naudotis apsimoka labiau nei visuomeniniu transportu.

Anglija.lt

Kai kuriuose Lietuvos miestuose važiuoti taksi apsimoka labiau nei maršrutiniais taksi ar autobusais, praneša LTV „Šiandien“.

Šiauliečiai – bene pirmieji Lietuvos gyventojai, kurie šiuo sunkmečiu važiavimo taksi gali nebelaikyti prabanga. Konkurencinė kova dėl klientų tiek apkarpė taksi kainas, kad jais važiuoti pigiau nei viešuoju transportu.

Kai kurios taksi įmonės už 5 kilometrų kelią teprašo susimokėti 3 litų įsėdimo mokestį, o kelionė – nemokama. Tad Šiauliuose už kelis litus gali pervažiuoti visą miestą. Dar prieš mėnesį ant bankroto ribos balansavusios taksi įmonės sako dabar klientų neatsiginančios.

„Keleiviai pradėjo kooperuotis ir piko metu vaikai važiuoja į mokyklas, susėdę trise ar keturiese, tėvai veža vaikus į darželius. Daug kas pasistatė lengvuosius automobilius. Dingo ir dideli kamščiai, nes nebevažiuojama su nuosavais automobiliais“, – sako Zinaida Barienė, bendrovės „Barveža“ komercijos direktorė.

Tuo metu maršrutinių mikroautobusų vežėjų tokia taksi įmonių kainų pasiutpolkė nedžiugina. Pasak jų, vien per pastarąjį mėnesį klientų sumažėjo dešimtadaliu. Norint išsilaikyti rinkoje tektų mažinti bilieto kainas 30 centų, tačiau jas nustato savivaldybė, o taksi vežėjai gali tą daryti savo nuožiūra.

„Kainas jie gali keisti per dieną po tris kartus – kaip jiems yra naudinga – ir šitaip vilioja keleivius vieni iš kitų. Tuo metu autobusų parkas kenčia, mes – taip pat“, – teigia Jolita Dūdienė, bendrovės „Jūsų taksi“ eksplotacijos direktorė.

Visuomeninio transporto – didžiųjų autobusų – bendrovės atstovai sako, kad kol kas taksi jiems nepakenkė. Esą padėtį gelbėja tai, kad didžiajai daugumai jų keleivių – pensininkams, neįgaliesiems ar studentams – taikomos Vyriausybės nustatytos lengvatos.

„Labai nesibaiminame, kadangi ekonomikoje yra nerealu vežti pigiau už savikainą ar išvis nemokamai. Tas ilgai tęstis negali“, – mano Silvas Gedaminskas, bendrovės „Busturas“ eksploatacijos direktorius.

Uostamiesčio gyventojams taksi įsėdimo mokestis siekia 3–4 litus, o už kiekvieną nuvažiuota kilometrą klaipėdietis vidutiniškai moka po 2,5 lito. Panašios kainos ir Panevėžyje – čia taksistai skundžiasi, kad kartais per dieną nepaveža nė vieno keleivio.

Taksi paslaugos labai atpigo Vilniuje – čia kilometrą galima nuvažiuoti ir už 1,29 lito, tad kartais jo paslaugomis naudotis apsimoka labiau nei visuomeniniu transportu.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: