Velso mokykloms bus pateiktos gairės bendravimui su translyčiais vaikais - Anglija.lt
 

Velso mokykloms bus pateiktos gairės bendravimui su translyčiais vaikais 

Kitais mokslo metais bus paskelbtos nacionalinės gairės Velso mokykloms, kaip padėti translyčiams mokiniams.

Velso vyriausybė pareiškė, kad jai reikia „išsamių konsultacijų“, po kurių pateiks „aiškius ir gerai informuotus patarimus“. Labdaros organizacija „School of Hard Knocks“ teigė, kad mokytojai dažnai nepasitiki savimi kalbėdami apie problemas, susijusias su lytimi.

Organizacija tvirtino BBC, kad ši tema „vis dažniau“ iškyla mokyklose. Labdaros organizacija naudoja sporto šakas, pvz., regbį, kad padėtų rizikos grupėje esantiems vaikams vėl lankyti mokyklą ir išvengti nuolatinės atskirties, tačiau pastebėjo, kad mokytojai irgi nori pagalbos, kaip paremti translyčius ir dėl lyties neapsisprendusius jaunuolius.

Siana Edwards, rengusi tikslines grupes, siekdama išsiaiškinti pagrindines problemas, su kuriomis susiduria mokytojai ir mokiniai, sakė: „Vis daugiau mokinių tyrinėja savo lytį ir yra atviri, kokiais įvardžiais norėtų būti vadinami, kurie skiriasi nuo jiems duotų po gimimo“, – „Tai yra kažkas, ko mokytojai mato vis daugiau ir tai nebūtinai yra kažkas, su kuo jie yra susipažinę ar jaučiasi patogiai apie tai kalbėdami“.

Kitais mokslo metais bus paskelbtos nacionalinės gairės Velso mokykloms, kaip padėti translyčiams mokiniams.

Velso vyriausybė pareiškė, kad jai reikia „išsamių konsultacijų“, po kurių pateiks „aiškius ir gerai informuotus patarimus“. Labdaros organizacija „School of Hard Knocks“ teigė, kad mokytojai dažnai nepasitiki savimi kalbėdami apie problemas, susijusias su lytimi.

Organizacija tvirtino BBC, kad ši tema „vis dažniau“ iškyla mokyklose. Labdaros organizacija naudoja sporto šakas, pvz., regbį, kad padėtų rizikos grupėje esantiems vaikams vėl lankyti mokyklą ir išvengti nuolatinės atskirties, tačiau pastebėjo, kad mokytojai irgi nori pagalbos, kaip paremti translyčius ir dėl lyties neapsisprendusius jaunuolius.

Siana Edwards, rengusi tikslines grupes, siekdama išsiaiškinti pagrindines problemas, su kuriomis susiduria mokytojai ir mokiniai, sakė: „Vis daugiau mokinių tyrinėja savo lytį ir yra atviri, kokiais įvardžiais norėtų būti vadinami, kurie skiriasi nuo jiems duotų po gimimo“, – „Tai yra kažkas, ko mokytojai mato vis daugiau ir tai nebūtinai yra kažkas, su kuo jie yra susipažinę ar jaučiasi patogiai apie tai kalbėdami“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: