Blogas – įvaizdžio kūrimo priemonė 

Jau ne kartą rašiau ir per verslo seminarus kalbėjau, kad vienas iš pigiausių ir paprasčiausių būdų apie save nemokamai priminti savo verslo tikslinei grupei (tavo prekių ar paslaugų pirkėjams) yra internetinis blogas.

Po vienu iš Cepelinas.co.uk straipsnių žmogus paliko nelabai patenkintą komentarą. Pacituosiu jo gabalą:

“…[tikiuosi šiame bloge rasti] ir daug kitu aktualiu straipsniu susijusiu su verslu,o ne apie anglija.lt kaip tai daroma. Kaip matau versla mokate “daryti” sukurete portala tam kad rasyti ir reklamuoti anglija.lt. Papildomas saltinis gauti lankytoju. Tai aprasykite apie web optimizacija, SEO, raktazodzius ir t.t. Tai vel gi padetu daugeliui kurie daro online bizni. Sitas straipsnis kazkoks “briedas”. Patarymas kaip pokalbis su draugu pabe.”

Čia žmogus tikriausiai norėjo išreikšti priekaištą, kad šis mano asmeninis blogas Cepelinas.co.uk yra ne verslo informacijos portalas, o pagalbinė priemonė Anglija.lt reklamai. Ir jis yra teisus – šį blogą vedu, kad pasidalinčiau patirtimi, kurią su verslo partneriu ir visa Anglija.lt redakcija įgijome prižiūrėdami šį portalą, ir tuo pačiu sustiprinčiau savo, kaip verslininko, bei Anglija.lt įvaizdį.

Ar tai blogai? Tikrai ne. Bendravimas su savo tiksline grupe (šiuo atveju – Jungtinėje Karalystėje verslą vykdantys arba planuojantys jį vykdyti lietuviai) internete yra privalomas ir gali atnešti realios naudos. Ir mums jis tikrai atneša naudą.

Nesvarbu, kokio verslo atstovas/-ė esi, bet tikrai gali papasakoti ką nors įdomaus kitiems žmonės, kurie gali susidomėti tavo pasakojimu bei tavo prekėmis ar paslaugomis.

Be abejo, blogui vesti reikia įgūdžių, bet jie tikrai nėra ypatingi. Be to, vietoj blogo pilnai galima naudoti Facebook ar Twitter ir taip bandyti pasiekti savo klientūrą. Idealiausiu atveju, geriausiai turėti ir blogą, ir paskyrą socialiniame tinkle. Bet pats svarbiausias dalykas – rašyk ir taip savo esamiems ir būsimiems klientams pasakok apie save.

Jau ne kartą rašiau ir per verslo seminarus kalbėjau, kad vienas iš pigiausių ir paprasčiausių būdų apie save nemokamai priminti savo verslo tikslinei grupei (tavo prekių ar paslaugų pirkėjams) yra internetinis blogas.

Po vienu iš Cepelinas.co.uk straipsnių žmogus paliko nelabai patenkintą komentarą. Pacituosiu jo gabalą:

“…[tikiuosi šiame bloge rasti] ir daug kitu aktualiu straipsniu susijusiu su verslu,o ne apie anglija.lt kaip tai daroma. Kaip matau versla mokate “daryti” sukurete portala tam kad rasyti ir reklamuoti anglija.lt. Papildomas saltinis gauti lankytoju. Tai aprasykite apie web optimizacija, SEO, raktazodzius ir t.t. Tai vel gi padetu daugeliui kurie daro online bizni. Sitas straipsnis kazkoks “briedas”. Patarymas kaip pokalbis su draugu pabe.”

Čia žmogus tikriausiai norėjo išreikšti priekaištą, kad šis mano asmeninis blogas Cepelinas.co.uk yra ne verslo informacijos portalas, o pagalbinė priemonė Anglija.lt reklamai. Ir jis yra teisus – šį blogą vedu, kad pasidalinčiau patirtimi, kurią su verslo partneriu ir visa Anglija.lt redakcija įgijome prižiūrėdami šį portalą, ir tuo pačiu sustiprinčiau savo, kaip verslininko, bei Anglija.lt įvaizdį.

Ar tai blogai? Tikrai ne. Bendravimas su savo tiksline grupe (šiuo atveju – Jungtinėje Karalystėje verslą vykdantys arba planuojantys jį vykdyti lietuviai) internete yra privalomas ir gali atnešti realios naudos. Ir mums jis tikrai atneša naudą.

Nesvarbu, kokio verslo atstovas/-ė esi, bet tikrai gali papasakoti ką nors įdomaus kitiems žmonės, kurie gali susidomėti tavo pasakojimu bei tavo prekėmis ar paslaugomis.

Be abejo, blogui vesti reikia įgūdžių, bet jie tikrai nėra ypatingi. Be to, vietoj blogo pilnai galima naudoti Facebook ar Twitter ir taip bandyti pasiekti savo klientūrą. Idealiausiu atveju, geriausiai turėti ir blogą, ir paskyrą socialiniame tinkle. Bet pats svarbiausias dalykas – rašyk ir taip savo esamiems ir būsimiems klientams pasakok apie save.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: